معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار تألیف محمد صیادی کلمی و سعید عباس نژادورزی، شامل بیش از هزار پرسش در مورد مفاهیم و مباحث اصلی این رشته است. کتاب پیش‌ رو منبعی برای آمادگی آزمون‌های استخدامی دولتی مخصوصاً مشاغل فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار

در دنیای تکنولوژیک امروز مهندسی نرم‌افزار رشته‌ای کاربردی و پراهمیت محسوب می‌شود. استفاده از ابزارهای مدرن الکترونیکی، رایانه‌ای و دیجیتالی اجتناب‌ناپذیر شده و هر شرکت و سازمان و اداره‌ای برای تسهیل و تسریع خدماتش ناگزیر است این شیوه‌های نوین را به‌کار گیرد. در سازمان‌ها مهندسان نرم‌افزار جایگاه ویژه‌ای دارند و از آن‌ها توقع می‌رود کارهایی همچون توسعه و پشتیبانی نرم‌افزاری، ایجاد بانک‌های اطلاعاتی و معماری داده‌های سازمان، توسعه‌ی سیستم‌های اطلاعاتی و امثال آن‌ها را بر عهده بگیرد. مشاغل دولتی هم از این قاعده مستثنی نیستند و چند سالی است که تلاش می‌کنند سیستم اداری خود را بیشتر الکترونیکی کنند و به‌روزتر باشند. اما ورود به مشاغل دولتی شرایط خاص خود را دارد و در مرحله اول متقاضیان باید از سد آزمون استخدامی بگذرند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌افزار گردآوری محمد صیادی کلمی و سعید عباس نژادورزی تلاش کرده منبعی جامع برای آمادگی آزمون‌های استخدامی شغل‌هایی همچون مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و کارشناس رسمی دادگستری در رشته‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات باشد. در همین راستا، کتاب در حدود 1600 پرسش چهارگزینه‌ای فراهم آورده و در اختیار خواننده قرار داده تا به صورت جدی‌تری خود را محک بزند. نویسندگان در این کتاب آموزشی سعی داشتند تمام مباحث اصلی و مهم رشته‌ی نرم‌افزار را پوشش دهند. همین موضوع باعث شده کتاب منبعی نسبتاً جامع محسوب شود و نیاز کمتری به مراجعه به منابع دیگر حس شود. این‌چنین در هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌افزار را انتشارات فناوری نوین به چاپ رسانده است. با وجود اینکه کتاب با هدف آمادگی آزمون‌های استخدامی تألیف شده، اما برای آمادگی در کنکورهای تحصیلات تکمیلی و حتی امتحانات دانشگاهی هم می‌توان از آن استفاده کرد. داوطلبان کنکور ارشد و دکترای رشته‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، برای تمرین و مطالعه می‌توانند به این منبع مراجعه کنند. بسیاری از این پرسش‌ها شبیه تست‌های آزمون اصلی هستند و می‌توانند شبیه‌سازی مناسبی از کنکور باشند. دانشجویان این رشته‌ها هم می‌توانند در کنار کتب اصلی خود، از این کتاب به‌عنوان مکمل استفاده کنند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی مهندسی نرم‌افزار و متقاضیان آزمون استخدامی فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات247
زبانفارسی
شابک978-622-7393-77-4
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مهندسی نرم‌ افزار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.