معرفی و دانلود کتاب پرنده درون

عکس جلد کتاب پرنده درون
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده درون

کتاب پرنده درون، نوشته‌ی میشل اسنونیت، اثری آموزنده برای کودکان است که در میان بزرگسالان هم محبوبیت دارد. این کتاب پرفروش بین‌المللی، با زبانی ساده، اهمیت توجه به احساسات درونی را گوشزد می‌کند و با معرفی پرنده‌ای که در درون همه‌ی انسان‌ها وجود دارد، در تلاش است تا خوانندگان جوان خود را در مسیر خودشناسی قرار دهد.

درباره‌ی کتاب پرنده درون

دررون همه‌ی انسان‌ها، پرنده‌ای وجو دارد که از همه‌چیز باخبر است و کلید عمیق‌ترین عواطف و احساسات در دست اوست. این پرنده، بهتر از هر کسی می‌داند که خشم، شادی، حسادت یا غم‌های آدمیزاد، کجا پنهان شده‌اند. میشل اسنونیت (Michal Snunit)، در کتاب پرنده درون (The Soul Bird)، خواننده را با این موجود خارق‌العاده آشنا می‌کند و به او می‌آموزد تا به خواسته‌ها و گفته‌های آن گوش بسپارد.

او باور دارد که برای تجربه‌ی یک زندگی بهتر، باید اوقاتی را در سکوت گذراند و تنها و تنها به صدای پرنده‌ی درون گوش داد. این کتاب شاعرانه که از زمان انتشارش تاکنون، همواره در جمع کودکان و بزرگسالان محبوبیت داشته، درباره‌ی دلگرمی‌ها و حمایت‌هایی است که می‌توان در امور کوچک و روزمره یافت. نثر ساده‌ی آن، حاوی پیامی فلسفی درباره‌ی زندگی است که می‌تواند در مواقع نیاز، احساس سرزندگی را به روح بازگرداند.

کتاب پرنده‌ی روح، با تصویرسازی‌های دلنشینش، شناخت بهتری از این پرنده و درنهایت خود واقعی ما در اختیارمان می‌گذارد که لایق ستایش است. این کتاب در اولین سال انتشار خود مورد استقبال جهانیان قرار گرفت. انتشارات اژدهای طلایی کتاب پرنده درون را با ترجمه‌ی امید هدایت‌پور در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

اقتباس‌ سینمایی از کتاب پرنده‌ درون

کمپانی پیکسار و والت‌دیزنی، انیمیشنی با اقتباس از این کتاب ساخته‌اند که محصول سال 2015 است و توسط پیت داکتر کارگردانی شده. این انیمیشن، (Inside Out) نام دارد و ماجرای دختری 11 ساله را روایت می‌کند که 5 احساس خشم، ترس، لذت، غم و نفرتش در قالب شخصیت‌های داستان گردهم آمده‌اند تا زندگی جدیدی را برای او رقم بزنند.

Inside Out، به یکی از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آثار تاریخ انیمیشن‌ تبدیل شد و جوایز و افتخارات بسیاری دریافت کرد. این اثر در هشتادوهشتمین دوره‌ی جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم‌نامه‌ی اصلی شد و جایزه‌ی بهترین انیمیشن بلند را کسب کرد. همچنین موفق به کسب یک جایزه‌ی گلدن گلوب، نامزدی 14 جایزه‌ی آنی و نامزد دریافت 3 جایزه‌ی منتخب منتقدان شد و از سوی هیئت ملی بازبینی و مؤسسه‌ی فیلم آمریکا، در لیست 10 فیلم برتر سال 2015 قرار گرفت.

جوایز و افتخارات کتاب پرنده درون

  • دریافت اولین جایزه‌ی بین‌المللی کتاب کودکان ژنو در سال 1993
  • کتاب سال 2006، به انتخاب رئیس‌جمهور و وزارت آموزش و پرورش مکزیک
  • ورود به نظام آموزشی مدارس مکزیک
  • ترجمه‌شده به 48 زبان زنده‌ی دنیا

کتاب پرنده درون برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی کودکان 6 تا 12 ساله بسیار جذاب، مفید و آموزنده خواهد بود. اما سایر گروه‌های سنی، از نوجوانان تا بزرگسالان نیز می‌توانند از مطالب کتاب حاضر نهایت استفاده را ببرند. آموزه‌های این اثر همه‌ی مخاطبان خود را در یادگیری احساسات یاری می‌رساند و در بسیاری از مراحل زندگی همراهی می‌کند.

با میشل اسنونیت بیشتر آشنا شویم

میشل اسنونیت، روزنامه‌نگار، ادیتور، شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودک است. او سال 1940 در اسرائیل به‌دنیا آمد و علاوه‌بر نگارش آثاری برای مخاطبان جوان، مقالاتی هم پیرامون ادبیات کودک منتشر کرده است. کتاب «پرنده‌ی دورن»، شناخته‌شده‌ترین اثر اوست. با این حال این نویسنده، کتاب «بیا و در آغوشم بگیر» (Come and Hug Me) را هم در کارنامه دارد.

از دیگر فعالیت‌های میشل اسنونیت می‌توان به سرودن اشعاری برای نمایش‌های موزیکال کودکان، اشاره کرد. دریافت جایزه‌ی نخست‌وزیری آثار ادبی به‌زبان عبری هم نمونه‌ای از افتخارات اوست.

در بخشی از کتاب پرنده درون می‌خوانیم

پایینِ پایین، در عمق وجود ما روح زندگی می‌کند. هیچکس تا به حال آن را ندیده، ولی همه می‌دانیم که او حضور دارد.

نه تنها از وجودش آگاه هستیم، بلکه می‌دانیم درون این روح چه چیزی زندگی می‌کند. درون این روح، دقیقاً در وسط آن، پرنده‌ای روی یکی از پاهایش ایستاده.

این همان «پرنده‌ی درون» است.

او هر چیزی که ما احساس می‌کنیم را احساس می‌کند. وقتی یک نفر ما را ناراحت می‌کند، پرنده‌ی درون با درد و ناراحتی به این طرف و آن طرف می‌رود‌. وقتی کسی به ما ابراز علاقه می‌کند، او با خوشحالی بالا و پایین، و عقب و جلو می‌پرد.

وقتی یک نفر اسم ما را صدا می‌زند، او با دقت گوش می‌کند تا ببیند با ما چه کار دارند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده درون
نویسنده
مترجمامید هدایت پور
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-964-8630-73-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده درون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرنده درون

برای دریافت کتاب پرنده درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.