معرفی و دانلود کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام

عکس جلد کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام
قیمت:
30500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام

در کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام، توسط راندا کلمن، ارایه شده است. یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توان به گفتگو اختصاص داد، زمانی است که همگی برای صرف شام دور یک میز نشسته‌ایم. 

در جایگاه مادری که صاحب هفت فرزند است، می‌دانیم که پیدا کردن وقت برای برقراری ارتباط با نزدیکان و افراد خانواده تا چه میزان حائز اهمیت است. یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توان به این موضوع اختصاص داد، زمانی است که همگی برای صرف شام دور یک میز نشسته‌ایم.

در کتاب گفتگوهای دور میز شام: 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام (Around the family table: 365 mealtime conversations for parents and children) می‌خوانیم که چگونه این زمان به ظاهر کوتاه زمینه را برای صحبت در رابطه با اتفاق‌هایی که در طول روز برای هر کس افتاده و همچنین آشنایی بیشتر با ارزش‌ها و باورهای تک‌تک اعضای خانواده فراهم می‌سازد. صرف شام به همراه تمامی افراد خانواده و برنامه‌ریزی مداوم برای انجام دادن این امر، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر خانواده‌ای به وسیله آن می‌تواند میزان همبستگی و یکدلی را در محیط خانه افزایش دهد.

البته معمولاً تشویق همه کسانی که به منظور صرف شام دور یک میز نشسته‌اند، به بحث و گفت‌وگو درباره موضوعی خاص کمی مشکل است و کتاب گفتگوهای دور میز شام: 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام، با 350 موضوع بحث‌برانگیز و همچنین سؤالاتی برای پرسش، به منظور تغییر این حالت نوشته شده است. سؤالات مطرح شده در این کتاب در حین این‌که موضوعات مختلفی همچون وقایع گذشته، ارزش‌ها و باور‌های هر یک از اعضای خانواده را زیر سؤال می‌برد، موجب همبستگی بیشتر آن‌ها و به وجود آمدن لحظات و خاطرات به یادماندنی در هنگام صرف شام می‌شود.

در کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام سؤالات متناسب با تمام رده‌های سنی طراحی شده‌اند و والدین می‌توانند با تغییر برخی از سؤالات، کودکان خود را هم در این بحث‌ها شرکت دهند و مهم‌تر از همه این‌که هیچ کدام از این سؤالات، جواب اشتباه ندارند. شرکت در این‌گونه بحث‌ها با گوشی شنوا و قلبی پذیرا و همچنین احترام به نظرها و ایده‌هایی که دیگران در حین بحث و گفت‌وگو مطرح می‌کنند، شرط لازم برای استفاده از این کتاب است. با رعایت این اصل مهم می‌توانید ساعت‌های زیادی را در کنار عزیزانتان به خوشی سپری کنید.

راندا کلمن (Ronda Coleman)، پرستار و مادر هفت فرزند است که در منطقه سیلور اسپرینگ زندگی می‌کند. کتاب گفتگوهای دور میز شام: 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام اولین تجربه او در زمینه نویسندگی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام
نویسنده
مترجمامید هدایت پور
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-94258-9-1
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
30500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام

مهری دهقادنی
۱۳۹۸/۵/۱۵
در رابطه با موضوع کتاب جذاب و جالبی است
MohammadSadegh Rostami
۱۳۹۹/۸/۱
ایده‌های جالبی به ذهن آدم میندازه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام

برای دریافت کتاب گفتگوهای دور میز شام، 350 موضوع گفتگو برای زمان صرف شام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.