معرفی و دانلود کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

عکس جلد کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت
قیمت:
33500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت نوشته‌ی وین دایر، مجموعه‌ای از جملات و کلمات قصار درباره موفقیت، خودسازی و راه و رسم زندگی است.

وین دایر (Wayne Dyer) استاد خود‌روان‌‌ درمانی و نویسنده ۳۰ کتاب پرفروش و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. اکثر کتب او حول محور «معنویت» و «عرفان» نگاشته شده است. مشهورترین کتاب وین دایر با عنوان «قلمرو اشتباهات شما» در سال ۱۹۷۶ منتشر و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ تبدیل شد. وی در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده و در سال ۲۰۱۱ توسط مجله Watkins Magazine سومین انسان معنوی تاثیر‌گذار در دنیا معرفی شد.

در بخشی از کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت (Everyday wisdom for success) می‌خوانیم:

هیچ‌ کس نمی‌تواند در ایجاد انرژی منفی و پریشان کردن احوال درون شما تأثیرگذار باشد. فقط خود شخص با بینشی که نسبت به جهان دارد، این امر را میسر می‌سازد. ارزش واقعی فرد را نمی‌توان بر اساس نظر دیگران تعیین کرد. تو انسانی با ارزش هستی، چون شخصا این موضوع را باور داری. اگر ارزش حقیقی خودت را وابسته به نظر دیگران بدانی، دیگر این ارزش متعلق به تو نخواهد بود.

غریب به اتفاق انسان‌ها در خارج از وجود خود به دنبال عامل خوشبختی می‌گردند که این امر اساسا اشتباه است. حس خوشبختی جزئی از وجود شماست و از طرز فکر شخص و دید او نسبت به زندگی ناشی می‌شود. با تغییر در نحوه‌ی تفکر و دید خود نسبت به مسائل، می‌توان افکار منفی را از ذهن دور کرد. هر کس خودش به‌ تنهایی افکارش را انتخاب می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت
نویسنده
مترجمامید هدایت پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-6895-33-8
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
33500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

محمود خدائی
۱۳۹۸/۵/۹
وین دایر، هوش معنوی بالایی داره به همین خاطر کتابهاش تاثیرگذاره. هر روز یکی از جملات قصار این کتاب را مطالعه کنین تا ملکه ذهن بشه
Azade Namvar
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
اگر بخوایم جملات کوتاه و مفید بخونیم بهترین کتابه
Soheil Azarian Azarian
۱۴۰۲/۱۲/۱
عالی و بی نظیر.. روحت شاد وین دایرکبیر
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

برای دریافت کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.