معرفی و دانلود کتاب پرونده شب توت فرنگی

عکس جلد کتاب پرونده شب توت فرنگی
قیمت:
59500 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرونده شب توت فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرونده شب توت فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرونده شب توت فرنگی

قاتلی سریالی در شهر توکیو دست به قتل‌های وحشیانه می‌زند و جنازه‌ها را سلاخی می‌کند. تتسویا هوندا در کتاب پرونده شب توت فرنگی شما را با قاتلی شیطانی آشنا می‌کند که حتی نقشه‌ی کشتن پلیسی را که به دنبال او است، در سر می‌پروراند!

معرفی کتاب پرونده شب توت فرنگی:

در همان صفحات نخست رمان جذاب پرونده شب توت فرنگی (The Silent Dead) جسدی در یکی از مناطق حاشیه‌نشین توکیو پیدا می‌شود که در روکش پلاستیکیِ آبی رنگی پیچیده شده و با طناب آن را بسته‌اند. ستوان ریکو هیمه کاوا به همراه تیمش مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده می‌گیرد. قربانی به شکل بی‌رحمانه‌ای سلاخی شده است و زخم‌های عجیبی روی بدن او وجود دارد. هیچ یک از اعضای تیم نمی‌توانند از چرایی این جنایت سر دربیاورد.

ریکو با استفاده از توانایی‌های خود به پلیس توکیو یاری می‌رساند تا یازده جسد دیگر را که به همان شیوه کشته‌شده‌اند، پیدا کنند. تعدادی از این قربانیان قابل شناسایی نیستند اما آن‌هایی که هویت‌شان مشخص است با هم ارتباطی ندارند. تنها سرنخ قابل توجه، وب سایتی است که شایعاتی در موردش وجود دارد. این وب سایت گاهی اوقات قابل دسترسی است و شب توت فرنگی نامیده می‌شود. در این میان قاتل نیز بیکار ننشسته و به دنبال ریکو است و این امکان وجود دارد که قربانی بعدی ستوان ریکو هیمه باشد!

تتسویا هوندا (Tetsuya Honda) با قلم قدرتمند و توانای خود توانسته است اثری پرتعلیق و جذاب خلق کند که شما تا صفحات پایانی آن را با هیجان همراهی خواهید کرد.

نکوداشت‌های کتاب پرونده شب توت فرنگی:

- ستوان ریکو هیمه کاوا شخصیت قدرتمندی است که نویسنده به ما هدیه می‌دهد، مطمئن باشید این کتاب تأثیر ماندگاری بر روی شما خواهد داشت. (جف سامرز، نویسنده کتاب‌های علمی - تخیلی)

- کتاب پرونده شب توت فرنگی شما را با شیطانی پیچیده و باهوش آشنا می‌کند. این کتاب من را وادار به ورق زدن می‌کند و گوشه‌ی تاریکی از جامعه ژاپن را روشن می‌سازد. (کارا بلک، نویسنده پرفروش)

مطالعه‌ی کتاب پرونده شب توت فرنگی به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر به ادبیات پلیسی و معمای علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید و خود را میهمان اثری جذاب و هیجان‌انگیز کنید.

در بخشی از کتاب پرونده شب توت فرنگی می‌خوانیم:

که‌کاغذی که روی آن نوشته شده بود «مقر گروه ضربت، مربوط به جسد رهاشده در پارک میزوموتو» روی درِ بزرگ‌ترین اتاق گردهمایی ایستگاه پلیس کامه‌آری چسبانده شده بود.

ریکو با خودش فکر کرد که در واقع جسد بیرون از پارک پیدا شده بود. شاید هم داشت مته به خشخاش می‌گذاشت. روی یکی از صندلی‌های وسط ردیف جلو نشست.

«خب، بیاین شروع کنیم. همگی خبرررر داااررر! تعظیم کنین!»

تمامی سی‌و‌چند نفری که در پرونده درگیر بودند، از جمله افراد گروه تجسس، آن جا حاضر بودند. بازپرس‌ها هم بودند. این یعنی وقت کافی برای تکمیل کردن تجسس خانه‌به‌خانه داشتند و کارشان را تمام کرده بودند.

فرمانده ایستگاه پلیس کامه‌آری، وادا رئیس بخش جنایی و سروان ایمایزومی رئیس واحد ده، روبه‌روی بقیه نشسته بودند. سرپرست هاشیزومه از بخش جنایی هم به این جلسه آمده بود.

گفت: «با گزارش کالبدشکافی شروع می‌کنم. مقتول مذکر، حدوداً سی‌وپنج‌ساله، با قدی حدود صدوهفتادویک سانتی‌متر و وزن هفتاد کیلوگرم. گروه خونی ب. علت مرگ: تشنج در اثر خونریزی شدید از زخمی که در ناحیۀ گردن ایجاد شده. زمان حدودی مرگ: بین هفت بعدازظهر تا ده شب؛ دو روز قبل. بریدگی یه خط صافه که از پایینِ سمت چپ فک شروع می‌شه و تا بالای حنجره ادامه پیدا می‌کنه. عمق ‌بریدگی بین دو‌ و نیم میلی‌متر است. طول زخم، بیست سانتی‌متر. برای ‌بریدن شریان شاهرگ سمت چپ کافی بوده.»

هاشیزومه اَدای ‌بریدن گلو را درآورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرونده شب توت فرنگی
نویسنده
مترجمسارا پورحسنی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-600-461-345-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرونده شب توت فرنگی

Sun
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
شاهکار بود، فضای خاکستری کتاب لحظه به لحظه در خط به خط و اتفاقات و شخصیت‌ها جریان داشت کاملا غیر قابل پیش بینی بود شخصیت‌ها به درستی تکمیل کننده خط داستانی بودند نویسنده با توصیفاتش حس حقیقت پنداری رو به خواننده القا می‌کرد حدس و گمان‌های روند داستان قدم به قدم پیش می‌رفت.
فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۹/۱۷
اولین بار بود کتابی میخوندم که نویسنده ژاپنی داشت و اسامی ژاپنی داخل ش استفاد شده بود جالب بود داستان پر کششی داشت که من رو واقعا مجذوب کرد پیشنهاد میکنم اشخاصی که مثل بنده به داستان‌های جنایی علاقه مند‌اند بخوانند ش
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
داستان پیچیده و جذابی داشت و هرلحظه جذابتر میشد فقط مشکل اسامی ژاپنی بود که قابل هضم بود و گیرایی داستان بالا بود و ایکاش شخصیت اصلی داستان به پاداش حل قتل‌ها که مستحقش بود می‌رسید
دینا شاملو
۱۴۰۰/۴/۱۳
تا اینجا که خوندم داستان جالبی داشته و منو وادار به ادامه خوندن کرده. توصیه می‌کنم افرادی که داستان‌های جنایی دوست دارن این کتاب بخونن. تنها مشکلش اینه که اسامی ژاپنی خیلی سخت هستن⁦^_^⁩
فرانک ناصری
۱۴۰۱/۵/۲۳
کتابه خوبی بود، داستان کشش داشت برای من واقعا و فضا سازی شو دوست داشتم، فقط اسامی ژاپنی و شخصیت‌های خیلی زیاد کتاب منو گیج میکرد و فراموش میکردم هر اسم متعلق به کدام شخصیت بوده.
کاربر م
۱۳۹۹/۸/۲۰
خوب بود کتاب و ترجمه فقط کاشکی اسامی اینقدر سخت نبود.... قبل خوندن یک اسکرین شات از صفحه پیش از شروع که اسامی را نوشته بگیرید بنظرم
sheyda عaz
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
خط روایت داستان ساده و گیرا بود و باعث می‌شد با داستان همراه بشی. شخصیت پردازی‌ها خیلی خوب و مشخص بود. واقعا ارزش خوندن داشت
ارام ا
۱۳۹۹/۹/۲۱
موضوع داستان خوب بود کاشکی شخصیت قاتل بیشتر پردازش میشد و اطلاعات بیشتر به خواننده میداد
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۵/۴
چرا آنقدر از این رمان تعریف شدیه کارگاه زن که بهش الهام میشه همین و بس
Maryam Khazan
۱۴۰۰/۱۲/۲
اول بکم مشکل اسم شخصیت‌ها را داشتم ولی داستان و فضای خوبه داره. دوست داشتم
محمد طالبی زاده
۱۳۹۹/۷/۲۶
من نخوندمش فقط گفتم گناه داره هنوز رای نیورده
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب پرونده شب توت فرنگی

برای دریافت کتاب پرونده شب توت فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.