معرفی و دانلود کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

عکس جلد کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد
قیمت:
۱۰۱۴۰۰ 70980 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

بازی مرگ یا بازی بریج؟ کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد، نوشته‌ی آگاتا کریستی، صحنه‌ی دیگری است برای هنرنمایی هرکول پوآرو. مهمانی‌ای که قرار بود با بازی بریج آغاز شود و با خوش‌گذرانی مهمانان ادامه پیدا کند، سرانجام به قتلی متنهی می‌شود که پای کارآگاه پیر را به داستان باز می‌کند. هرکول پوآرو که تا پیش از این، استاد تحلیل روانشناختی قتل‌ها بوده، حالا قرار است شگرد متفاوتی را در حل معما به ما نشان بدهد: شگردی که کمی آمیخته به هنر و بازی و تفریح باشد!

درباره‌ی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

داستانی از مهمانی مرگ که با قتل شیطان به پایان می‌رسد. آگاتا کریستی (Agatha Christie) در کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد (Cards on the Table: A Hercule Poirot Mystery)، روایتگر مهمانی باشکوهی است که با مرگ میزبان به صحنه‌ی جنایت تبدیل می‌شود. آقای «شیناتا» که پیش از این هم به برگزاری مهمانی‌های مجلل مشهور بوده، تصمیم می‌گیرد تا با دعوت مهمانان ویژه‌ای از جمله هرکول پوآرو، کلکسیون شخصی‌اش را به نمایش بگذارد. اگرچه مهمانان آقای شیناتا همیشه از مهمانی‌های او با آغوش باز استقبال می‌کنند اما همگی کمی از او می‌ترسند و در دل او را «شیطان» خطاب می‌کنند.

سرانجام روز موعود فرا می‌رسد و همه‌ی مهمانان برای دیدار از قصر شیطان پا به مراسم می‌گذارند. در کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد، نقطه‌ی اوج داستان دقیقا مهیج‌ترین بخش رمان است؛ جایی که مهمانان باید دور میز بریج به بازی مشغول شوند. بازی‌کنندگان هرگز تصور هم نمی‌کنند که روایت آن‌ها از جریان بازی و اتفاقات ریز‌ودرشت آن، بعدها سرنخی باشد برای رمزگشایی از معمای قتل. همه گرم بازی و نگران برد و باخت خود هستند و از قتلی که پشت پرده در حال وقوع است، بی‌خبر مانده‌اند.

هرکول پوآرو که برای بازسازی ماجرای قتل، راهی جر بازخوانی بازی بریج نمی‌بیند، از تک‌تک مهمانان که بی‌گناه به نظر می‌رسند، می‌خواهد تا گزارش کاملی از آنچه در بازی دیده‌اند، برایش روایت کنند. درکی که کارآگاه از ظرافت‌های روانی افراد دارد به کمکش می‌آید تا قاتل شیطان را شناسایی کند. این رمان با ترجمه‌ی روان جمشید اسکندانی و با صدای شرگان انورزاده توسط نشر صوتی ماه آوا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ داستان‌های هرکول پوآرو

هرکول پوآرو یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین شخصیت‌ها و کارآگاهان بلژیکی است که آگاتا کریستی با هنرمندی خاص خود او را خلق کرده است. این کارآگاه تخیلی بلژیکی که امروزه در سراسر جهان بسیار مشهور است،‌ برای مدت‌ها شخصیت اصلی داستان‌ها و رمان‌های جنایی آگاتا کریستی بوده است. این نویسنده داستان‌ها و رمان‌های متعددی را با حضور خیالی پوآرو خلق کرده است که بیشتر شبیه به یک مجموعه داستان با قصه‌ها و معماهای جنایی متفاوت است. مجموعه داستان‌های هرکول پورآرو که برخی آن را با نام مجموعه داستان‌های راز هرکول پوآرو هم می‌شناسند در هر روایت خود، با یک ماجرا و معمای تازه روبه‌رو می‌شود که می‌بایست حقیقت را درباره‌ی آن آشکار کند. از این مجموعه داستان، می‌توانید قصه‌های متفاوتی از جمله «سرقت در گراند مترو» را بخوانید.

در نکوداشت کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

  • بهترین داستان قتلی که آگاتا کریستی در طول دوران داستان‌نویسی‌اش روایت کرده است... کریستی هرگز تا این حد مبتکر و خلاق نبوده است. (روزنامه‌ی دیلی میل)

اقتباس‌های سینمایی از کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

مجموعه‌ی تلوزیونی «هرکول پوآرو» که در سال 2006 به کارگرانی سارا هاردینگ به نمایش درآمد، در یکی از بخش‌های خود داستان شیطان به قتل می‌رسد را روایت کرده است. در این مجموعه، سر دیوید کورتنی سوشی با بازی درخشان خود در نقش هرکول پوآرو هنرنمایی می‌کند.

کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از علاقمندان و طرفداران کتاب‌های جنایی و داستان‌های معمایی هستید، شنیدن این رمان را هرگز از دست ندهید.

با آگاتا کریستی بیشتر آشنا شویم

آگاتا کریستی نویسنده‌ی چیره‌دست و بی‌نظیر انگلیسی است که تقریبا همه‌ی دنیا رمان‌های پررمز و راز او را خوانده‌اند. کریستی خالق شخصیت‌های ماندگاری همچون «هرکول پوآرو» و «خانم مارپل» و ازجمله نویسندگان تاثیرگذار و مطرح جهان در ژانر جنایی است. به‌همین دلیل به او لقب «ملکه‌ی جنایت» را نسبت داده‌اند و نامش به‌عنوان پرفروش‌ترین داستان‌نویس تاریخ در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. آنطور که گفته‌اند اولین و مهم‌ترین مشوق آگاتا برای شروع نویسندگی مادر او بوده و آموزش‌های لازم را نیز در منزل و توسط مادرش دریافت کرده است. او در سن شانزده سالگی به پاریس رفت و هنر آوازخواندن و نواختن پیانو را آموخت.

اولین کتاب این نویسنده در سال 1920 با نام «طلوع در استایلز؛ اسرار خانه‌ی ییلاقی» منتشر شد و برای اولین بار شخصیت هرکول پوآرو را به دنیا معرفی کرد. کریستی نخستین نویسنده‌ای است که توانست جایزه‌ی استاد اعظم از مجمع معمایی‌نویسان آمریکا را دریافت کند. او همچنین یکی از برندگان جایزه‌ی ادگارد است. ادگارد جایزه‌ای است که در روز بزرگداشت ادگار آلن‌پو، نویسنده‌ی سرشناس داستان‌های کارآگاهی، به آثار فرهنگی در این زمینه اهدا می‌شود. از این نویسنده‌ی مشهور انگلیسی، تاکنون 80 رمان و داستان کوتاه جنایی و معمایی به چاپ رسیده است. ازجمله بهترین کتاب‌های او می‌توان به کتاب‌های « قتل راجر آکروید»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، « قتل در کرانه‌ی نیل» و « قتل در خانه‌ی کشیش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد می‌شنویم

سرگرد اسپارد با گام‌های شتابان و منظم وارد شد. طرز راه رفتنش به‌نظر پوآرو آشنا می‌آمد و او را به یاد شخصی یا چیز به‌خصوصی می‌انداخت. کمیسر بتل گفت: «سرگرد اسپارد، معذرت می‌خوام که اینقدر معطلتون کردم. چاره‌ای نداشتم چون صلاح نبود خانم‌ها رو تا دیروقت نگهدارم.» سرگرد اسپارد در جواب گفت: «می‌فهمم چی میگید.»

سپس روی صندلی، مقابل کمیسر بتل نشست و با حالتی از انتظار به او نگاه کرد. کمیسر بتل سینه‌اش را صاف کرد و گفت:« تا چه حد با آقای شیتانا آشنایی داشتید جناب سرگرد؟» سرگرد اسپارد شمرده و واضح گفت: «دوبار افتخار ملاقات با ایشون رو داشتم.»

- فقط دوبار؟
- بله. فقط دوبار.
- کجا همدیگه رو ملاقات کردین؟
- حدود یک ماه پیش شام جایی دعوت داشتم که ایشون هم حضور داشتن. همونجا از من دعوت کردن تا در مهمانی عصرانه‌ای که قرار بود هفته‌ی دیگه ترتیب بدن شرکت کنم.
- مهمانی عصرانه؟ اینجا؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
بخش اول
46 دقیقه
بخش دوم
59 دقیقه
بخش سوم
62 دقیقه
بخش چهارم
62 دقیقه
بخش پنجم
49 دقیقه
بخش ششم
60 دقیقه
بخش هفتم
74 دقیقه
بخش هشتم
84 دقیقه
بخش نهم
73 دقیقه
بخش دهم
69 دقیقه
بخش یازدهم
64 دقیقه
بخش دوازدهم
51 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد
نویسنده
مترجمجمشید اسکندانی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۱۴۰۰ 70980 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

سجادعسگری
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
یک جنایی کم نقص. آگاتا کریستی معمولا در رمان هایش ول کنه خواننده نیست اینقدر خواننده رو میپیچونه و اینقدر به فکر وامیداره خواننده را که در نهایت خواننده به این نتیجه میرسه که قاتل دقیقا همینی هست که تشخیص داده یعنی سبک داستان نویسی نویسنده اینه که خواننده رو راضی کنه که قاتل رو درست تشخیص داده و از این تشخیص خواننده حس پیروزمندانه به خودش بگیره ولی در نهایت کاملا ماجرا برعکس میشه. خب خواننده دوباره میره سراغ شخصیت بعدی و میگه پس دیگه قطعا همین قاتله و نویسنده هم مثل اینکه داره از داخل نوشته‌ها فکر خواننده رو میخونه دوباره همون حس پیروزمندانه رو به خواننده القا میکنه و در نهایت دوباره ورق برمیگرده و خواننده میفهمه که اشتباه تشخیص داده. این واقعا فوق العاده س و نشون دهنده هوش و نبوغ نویسنده س. این رمان هم دقیقا همین جریان درش موج میزنه تا آخرین لحظه خواننده نمیتونه درست و با دلیل قانع کننده قاتل رو تشخیص بده. به نظرم یکی از آثار برجسته در دنیای رمان‌های جنایی هستش. فقط با احترام زیادی که برای همه‌ی راوی‌ها قائل هستم ولی از کتابراه خواهش میکنم روایت کتاب‌ها رو به راوی‌هایی که بتونن چند صدایی اجرا کنن بسپاره چون در این رمان راوی همه‌ی صدا‌ها رو شبیه به هم اجرا کرد و بارها گم میکنی که الان کدوم شخصیت داره حرف میزنه. یکی از فاکتورهای مهم کتاب صوتی همینه که راوی بتونه از پس چند صدایی بر بیاد. با سپاس فراوان
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
با سلام و تشکر از کتابراه عزیز
امیدوارم عوامل کتابراه انتقادهای خوانندگان را بخوانند و به آن‌ها توجه کنند و اصلاح کنند.
با توجه به اینکه من از همراهان همیشگی کتابراه هستم و از طرفداران پر و پا قرص داستان‌های صوتی و بخصوص جنایی هستم نسبت به خوانش این کتاب و همچنین کتاب قتل خانم مک گینتی انتقاد را
دارم. راوی عزیز داستان بسیار با تسلط می‌خواند ولی خواهش میکنم به ایشان بگویید که گفتن نه نه نه نه چندین بار و با این لحن اصلا اصلا جالب نیست. من عاشق داستان‌های آگاتا کریستی هستم. ولی تمام اجراهای این کتاب‌ها در کتابراه اصلا جالب نیستند. بعضی جاهای داستان راوی انگار در حال خواندن اخبار یا روزنامه بود. در حالیکه کتابهای دیگری که گوش کردم مثل خشکسالی، اگر حقیقت این باشد، پرونده هری کبر، عطاری گمشده، دریاچه مه آلود داستان‌های شرلوک هلمز و بیشتر کتاب‌هایی که گوش کردم بسیار جالب و زیبا اجرا شده‌اند. ولی نمیدونم چرا کتابهای با کاراگاه معروف پوآرو اینقدر بد اجرا شده‌اند. کتاب قتل خانم مک گینتی هم اینقدر نامفهوم و بد و با تغییر صدای گوینده اجرا شده بود که خیلی جاها را من اصلا متوجه نشدم.
ولی داستان بسیار جذاب و گیرا بود و نمی‌توانید قاتل را حدس بزنید. ممنون
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
واقعا شنیده بودم اگاتا کریستی شاهزاده بی مثال اسمان رمانها‌ی جنایی هستن.. ولی با شنیدن این اثر فهمیدم که واقعیته... تا صبح بیدارم نگه داشت تا این ساعت صبح. خواب از دیدگانم برداشته شد و بالاخره اخر ماجرا شیرین و جذاب پایان یافت وروح کنجکاو منو از شادی و کشف حقیقت جلا داد... از گروه محترم ماه اوا و و وگویندگان حاذق تواناش بسیار سپاسگزارم خسته نباشی عرض میکنم. از کتابراه عزیز هم که موقعیت شنیدن شاهکارهای ادبیات ایران و جهان و بی شکل بسیار ارزان و ساده به ما تشنگان حقیقت و شناخت جهان داده تشکر فراوان دارم و دست تک تک کارکنان و مدیران این موسسه فرهنگی رو با عشق میفشارم. مانا باشید ودر پناه اهور مزد دانا.. امین
فاطمه هاشمی زاده
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب ماجرای خوبی داشت ولی گویندگی خیلی ضعیف بود، واقعا چندین بار قطع کردم و نمیخواستم دیگه گوش بدم فقط صرفا برای اینکه بدونم آخر داستان چی میشه ادامه دادم، باید متوجه باشن که جه لحنی برای خواندن هر سبک کتابی مناسبه، جدای از تن صدا. برای قشر کودک و نوجوان که تمیخونین که این لحن بچه گونه رو دارین، یه انگار میخواد بچه رو سر ذوق بیاره یا گول بزنهاز طرفی هر کارکتری باید یه تفاوتی یا مشخصه‌ای تو اجرای صداش باشه که از هرجای داستان خواستی دوباره گوش بدی بدونی الان کی داره صحبت میکنه، نه اینکه همه یه جورواقعا اگه به کتاب صوتی علاقه دارین و زیاد گوش میدین این کتاب راضیتون نمیکنه
S Beigi
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب‌های آگاتا کریستی عالی هستن. این کتاب، داستان چند نفری هست که به دعوت میزبان یکجا جمع شدن اما خبر ندارن که میزبان به خاطر جنایاتی که در گذشته شون وجود داره و حل نشده باقی مونده، اونا رو اونجا جمع کرده. ولی خودِ میزبان به قتل میرسه و تازه اینجاست که داستان شروع میشه...
(اگر علاقه به جنایی و
داستان‌های آگاتا کریستی دارید، حتما حتما کتاب "و سپس هیچکس نبود" که به اسم "ده بچه زنگی" هم ترجمه شده بخونین.)
اجرای خانم انورزاده هم عالی بود🙏🏻موسیقی متن هم که مال سریال‌های پوآرو بود که انتخاب عالی‌ای بود واقعا.
ستاره
۱۴۰۲/۸/۹
سری داستانهای جنایی و معمایی است که کارآگاه با قرار دادن پازلها راز قتل و قاتل را پیدا میکند. بعضی از دوستان گفتند که کتاب را دوست نداشتند. لطفا به مقدمه‌ای که در مورد کتاب قبل از خرید نوشته شده دقت کنیدچون تا حدودی محتوای داستان و علاقمندان به این داستان را مشخص میکند و به شما کمک میکند تا کتاب مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.
محمد اسائیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
اثر سرگرم کننده‌ای بود که حاکی از نبوغ نویسنده است. ولی صدا پیشه بی نظیر بود.
برخی دوستان کتاب صوتی را با نمایشنامه صوتی اشتباه میگیرند و انتظار دارند تمامی کتابهای صوتی بصورت نمایشنامه اجراشود
خواندن کتاب توسط این سرکار خانم بسیار هنرمندانه، با احساس و خوش صدا و گیرا بود که من بی نهایت از شنیدن آن لذت برم
آفرین و سپاس
سارا گرمنجانی
۱۴۰۲/۴/۱۵
از رمان خانم آگاتا کریسی من بیشتر کتاب مرگ خانم مک‌گینتی رو بیشتر دوس داشتم، البته حس میکنم صدای راوی خیلی مهمه که کتاب دلنشین بشه، بنظرم صدای راوی ضعیف بود مخصوصا صدای خنده‌ها من رو عصبی میکرد. امیدوارم در کتابراه کیفیت کتاب‌های صوتی رو بالاتر ببرن و بتونیم با صدای راوی‌های باتجربه تری گوش بدیم.
Saeid Farmanrava
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
شاید برای بسیاری از افراد محتوای داستان زیبا باشد. اما من پس از شنیدن چند دقیقه متوجه شدم که موضوع کتاب باب سلیقه شخصیم نبوده وباقی داستان را ادامه ندادم. با عرض پوزش از نویسنده محترم جمشید خان البته موضوع داستان ضعیف نبوده بلکه باب میلم نیست واجبرا با امتیاز دادندگزینه بسیار ضعیف ثبت میگردد.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۹/۳
ای کاش برای نسخه صوتی کتابهای آگاتا کریستی از گویندگان حرفه‌ای تری استفاده کنید آنچه که مسلم است آثار آگاتا کریستی همیشه مورد توجه و علاقه سنین مختلف است، قطعا ظرفیت توجه بیشتر در اجرا را هم دارد ممنون
Moriantez
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اثر غیر قابل پیش بینی و بی نظیری بود،
بسیار لذت بردم، هم از داستان هم از گویندگی و فضای موسیقی، عالی بود، نمیدونم چرا بعضی از دوستان از گویندگی این اثر راضی نبودن چون دقیقا هم حس رو القا میکردن و هم صدای دلنشینی داشتن،
با تشکر از عوامل این اثر زیبا 🙏🙏🙏🙏
Mahi
۱۴۰۲/۱۲/۸
قطعا کتاب جزو ده تای تاپ من از اگاتاکریستی هست، به شدت جذابه، و غیر قابل حدس، لجت حتی گاها در میاد که چرا نمی‌فهمم کار کیه و چرا همه مشکوکید، و همین هم جذابش می‌کنه، اما من خوانش و دوست نداشتم، از صوتی بودنش لذت نبردم، خوانش زیادی اغراق در ادای کلمات داشت
Shahnaz Mahmoodi
۱۴۰۲/۳/۱۷
بسیار داستان جذاب و گیرایی بود و گوینده با استادی و مهارت تمام داستان رو پرشور و هیجان روایت کرد
انگار تمام لحظات داستان مانند پرده سینما جلوی چشمانم بود و باید عرض کنم از دیدن و شنیدن این داستان بی نهایت لذت بردم
کتاب راه همواره بی نظیر و عالی
حسین میرزایی
۱۴۰۲/۱/۸
تا الان که فصل پنجم هستم فقط بخاطر موضوع دارم دنبال میکنم وگرنه صدای راوی خیلی اذیتم میکنه ممکنه دیگه ادامه ندم. من کتاب قبلی که گوش کردم راز پرونده مختومه بود اون صدا کجا و این کجا
خیلی این صداپیشه برای این ژانر و شخصیت‌ها ضعیف بود
هومن محمودی
۱۴۰۱/۱۲/۴
خود داستان بسیار عالی بود. شاهکاری دیگه از آگاتا کریستی.
نقطه ضعف اون راوی بود که اولا بنظر من با توجه به نقشهای داستان بهتر بود آقا می‌بودند و همچنین بعضی تکیه کلامهاشون در طول داستان آزارنده بود مثلا تکرار عبارت "نه نه نه نه نه".
مشاهده همه نظرات 56

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

برای دریافت کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.