معرفی و دانلود کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها

عکس جلد کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها

کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها به قلم اسکارلت تامس، نخستین بخش مجموعه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است که داستان دختری به نام ایفی را روایت می‌کند. او پس از جهان‌لرزه‌‎ای وحشتناک، اتفاقات و حوادث غیرمنتظره‌ای را از سر می‌گذراند. این داستان در سال 2018 توانست به عنوان نامزد جایزه کتاب لیدز انتخاب شود.

درباره کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها:

دره‌ی اژدها (Dragon's Green) نخستین جلد از مجموعۀ پس از جهان لرزه (Worldquake)، روایتگر داستان دختری به نام ایفی است که پس از یک جهان‌لرزه هولناک، مادرش اورلیا را برای همیشه گم می‌کند. داستان، 5 سال بعد از این اتفاق روایت می‌شود، حادثه‌ای که باعث از میان رفتن تمامی فناوری‌های ارتباطی شده است! دیگر نه خبری از تلفن‌های همراه است و نه اینترنت. ایفی بعد از این حادثۀ تلخ مجبور به زندگی با پدر کج خلق و نامادری بدجنس‌اش می‌شود؛ آن‌ها اهمیت زیادی برای دختر نامادری ایفی قائل هستند. در چنین محیطی او از هیچ گونه امکانات مادی و معنوی برخوردار نیست و به مدرسه‌ای برای کودکان استثنایی فرستاده‌ می‌شود. در این مدرسه، کودکانی با استعدادهای عجیب و غریبی حضور دارند.

اسکارلت تامس (Scarlett Thomas)، داستان را با آشنایی ایفی و دوستانش در مدرسه ادامه می‌دهد. 4 دانش‌آموز با قدرت‌های جادویی در پی کشف راز کتابی قدیمی که از پدربزرگ ایفی به او رسیده است، ماجراجویی هیجان‌انگیزی را آغاز می‌کنند و وارد سرزمین اژدهای سبز می‌شوند و این شروع ماجراست...

خواندن کتاب پس از جهان‌لرزه جلد اول: دره‌ی اژدها به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی نوجوانان علاقمند به داستان‌های فانتزی و هیجانی به سبک هری‌پاتر را به خواندن این اثر شگفت‌انگیز دعوت می‌کنیم.

با اسکارلت تامس بیشتر آشنا شویم:

داستان نویس انگلیسی تبار و با استعداد ادبیات کودک و نوجوانان، اسکارلت تامس، در ژوئیه 1972 چشم به جهان گشود. او خالق آثاری همچون popco، Our Tragic Universe و Seaside است. تامس اکنون در دانشگاه کنت، نویسندگی خلاق و ادبیات معاصر تدریس می‌‎کند. وی در سال 2006 با نوشتن رمان پایان آقای y فصل جدیدی در زندگی حرفه‌ایش را آغاز کرد؛ این اثر اسکارلت با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شد به طوری که در چندین کشور ترجمه و هزاران نسخه از آن به فروش رسید.

در بخشی از کتاب پس از جهان‌لرزه جلد اول: دره‌ی اژدها می‌خوانیم:

اولین تکلیف تفکر جادویی افی حل‌شدنی نبود. گریفین او را به سالن ورودی آپارتمانش برد و سه کلید برق نشانش داد.

گفت: «هر کدوم از این‌ها یه چراغ متفاوت رو داخل آپارتمان روشن و خاموش می‌کنه؛ یکی چراغ اصلی داخل کتابخونه رو، یکی چراغ کنار مبل من رو و یکی چراغ توی قفسه‌ی لباس‌هام رو. این‌ها چراغ‌هایی هستن که من اغلب ازشون استفاده می‌کنم و همون‌هایی که همیشه می‌رم بیرون یادم می‌ره خاموش کنم. برق حالا دیگه خیلی گرونه و البته اگه خاموشی داشته باشیم و این‌ها روشن باشن، جریمه‌ی سنگینی داره. پس من این کلیدها رو درست کنار در گذاشتم. متوجه می‌شی که از این‌جا نمی‌تونی ببینی کدوم چراغ با کدوم کلید روشن و خاموش می‌شه. تکلیف تو اینه که بفهمی هر چراغ با کدوم کلید کار می‌کنه. ولی قسمت سختش این‌جاست؛ هر کاری که بخوای می‌تونی با کلیدهای چراغ که این‌جان بکنی، ولی فقط یه بار اجازه داری بری و به چراغ‌ها نگاه کنی و وقتی هم این کار رو می‌کنی، اجازه داری فقط یه کلید رو روشن کنی و فقط وقتی می‌تونی این کار رو بکنی که مطمئن باشی جواب درست رو پیدا کردی؛ از فرصت دوباره خبری نیست.»

«پس نمی‌تونم یه کلید رو امتحان کنم، برم ببینم چه چراغی رو روشن کرده، بعد برگردم و یکی دیگه رو امتحان کنم و جاشون رو حفظ کنم؟»

«نه. اون‌طوری که آسون می‌شه. وقتی جواب رو دادی باید بهم بگی چه‌طور بهش رسیدی. به هر حال همین "چه‌طور"شه که جالب‌ترین قسمته.»

«پس شانسی هم نیست؟»

«نه، تو باید از تفکر جادویی استفاده کنی.»

«ولی من چه‌طور می‌تونم...؟»

گریفین گفت: «اگه جواب رو پیدا کنی، یه جایزه داری.»

«چه جایزه‌ای؟»

«این دیگه یه رازه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها
نویسنده
مترجمفرنوش فدایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات354
زبانفارسی
شابک978-600-462-421-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها

برای دریافت کتاب پس از جهان لرزه 1: دره‌ی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.