معرفی و دانلود کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر

عکس جلد کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر
قیمت:
47600 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر

کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر به قلم اسکارلت تامس، دومین جلد از مجموعه‌ای جذاب درباره‌ی داستان فانتزی و هیجان انگیز سفر دختری به نام ایفی به سرزمینی سحرآمیز است. او به همراه دوستان جادوگرش در پی یافتن یک نسخه کتاب نایاب و در نهایت نجات زمین از شر نیروهای شیطانی هستند.

درباره کتاب پس از جهان‌لرزه 2: کتاب آخر:

در قسمت پیشین مجموعه پس از جهان ‌لرزه، خواندیم که ایفی در مدرسه‌ای ابتدا به اجبار پدر و نامادری خبیثش رفته بود و با دوستان جدیدی آشنا شد که هر کدام‌شان دارای قدرتی خارق‌العاده بودند. آن‌ها که با قدرت‌های شگفت‌انگیزشان به سرزمینی جادویی سفر کرده بودند و حقیقتا به آن‌جا تعلق داشتند، با اخراج ایفی از مدرسه تمام رویاهایشان نابود شد و دیگر به آن سرزمین باز نگشتند.

در کتاب پس از جهان‌لرزه 2: کتاب آخر (The Chosen Ones (2) (Worldquake)) این دوستان ماجراجو، برای نجات زمین از دست نیروهای شیطانی و بازگشت به سرزمین جادویی تنها یک راه پیش رو دارند و آن هم یافتن تنها نسخه کتابی به نام برگزیده‌هاست. در طول این داستان هیجانی، درمی‌یابیم که فردی بد طینت و ثروتمند، تمامی نسخه‌های این کتاب را خریداری کرده و از میان برده است! تنها یک نسخه از این کتاب سحرآمیز موجود است که ایفی و دوستانش زمان زیادی برای یافتن آن ندارند. در این راه پرخطر آن‌ها حوادث حیرت‌آور و هیجان‌انگیزی را از سر می‌گذرانند.

اسکارلت تامس (Scarlett Thomas) با قلم قدرتمند و گیرای خود، باری دیگر از هماهنگی و اتحاد 5 دوست برای نجات دنیا می‌نویسد.

خواندن کتاب پس از جهان‌لرزه 2: کتاب آخر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی نوجوانان علاقمند به داستان‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه به سبک هری‌پاتر را به خواندن این مجموعه داستان جذاب دعوت می‌کنیم.

با اسکارلت تامس بیشتر آشنا شویم:

داستان نویس انگلیسی تبار و با استعداد ادبیات کودک و نوجوانان، اسکارلت تامس، در ژوئیه 1972 چشم به جهان گشود. او خالق آثاری همچون popco،Our Tragic Universe و Seaside است. تامس اکنون در دانشگاه کنت، نویسندگی خلاق و ادبیات معاصر تدریس می‌‎کند. وی در سال 2006 با نوشتن رمان پایان آقای y فصل جدیدی در زندگی حرفه‌ایش را آغاز کرد؛ این اثر اسکارلت با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شد به طوری که در چندین کشور ترجمه و هزاران نسخه از آن به فروش رسید.

در بخشی از کتاب پس از جهان‌لرزه 2: کتاب آخر می‌خوانیم:

به لطف ماکسیمیلیان، بهترین دوست افی در دنیا، حال او خوبِ خوب بود. این‌قدر نیروی حیات داشت که حالاحالاها تمام نمی‌شد. می‌توانست برگردد دگرجهان و عموزاده‌هایش و کازمو را ببیند. و مهم‌تر از همه اینکه می‌توانست دوستانش را در مبارزه با دیبری‌ها رهبری کند. توی این فکر بود که ولف و لکسی دیشب چی پیدا کرده‌اند. و برای ریون چه اتفاقی افتاده. حس می‌کرد همه‌چیز امروز حل می‌شود.

کیت سر صبحانه گفت: «خب، نمی‌دونم چی تو رو این‌قدر خوشحال کرده.»

معلوم بود احساس خوشی عجیبی دور اورول را هم گرفته. چرا؟ خب امروز قرار بود آن کتاب بچگانه را ببرد تالار شهر و کلی پول به جیب بزند! و بعد هفته‌ی آینده احتمالاً قرار بود ارتقای شغلی پیدا کند. استاد کوئین این را گفته بود. و حالا آخرهای هفته بود. دوست جدیدش ترنس دیر  هارت قول داده بود باز هم نوشیدنی و پنیر بیاورد. زندگی داشت بهتر می‌شد. همه شاد بودند. حتی لونا کوچولو هم توی صندلی پایه‌بلندش خوشحال و خندان از گلویش صدا درمی‌آورد و با قاشق به دیوار ماست پرت می‌کرد، هیچ‌کس هم کاری به کارش نداشت.

تنها عضو خانواده که خوشحال به نظر نمی‌رسید کیت بود. بعد از شب پنیری (کیت توی ذهنش این اسم را روی آن شب گذاشته بود) او برگشته بود سر رژیم خودش و از صبح تا شب فقط میلک‌شیک‌های چربی‌هایت را آب کن می‌خورد. داشت یکی دیگر از آن کتاب‌های مزخرف جلدشومیز مجانی را می‌خواند که با قوطی بزرگ پودر میلک‌شیک می‌دادند. روی جلد این‌یکی، عکس زنی بود که او را به ریل راه‌آهن بسته بودند. انگار واقعاً دلش نمی‌خواست آن را بخواند، ولی نمی‌توانست جلوی خودش را هم بگیرد.

افی رفت توی فکر. قضیه‌ی این کتاب‌ها چی بود؟ هر وقت دم دست کیت بودند، او چاره‌ی دیگری جز خواندنشان نداشت. ولی کیت دانشجوی دوره‌ی تحقیقاتِ پس از دکترا در دانشگاه بود. خیلی باهوش بود. کیت یک مدت کتاب‌های‌ بچگانه می‌خواند، قبول، ولی اقلاً آن‌ها کتاب‌های خوبی بود. و او بیشتر وقت‌ها دست‌نوشته‌های قرون وسطایی می‌خواند. پس چرا این‌قدر شیفته‌ی این رمان‌های ارزان‌قیمت احمقانه بود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر
نویسنده
مترجمفاطمه حسینی سارانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-600-462-725-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
47600 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر

Mahboobeh Nazemi
۱۴۰۰/۲/۱۵
خیلی عالی بود. به تمام کسانی که داستانهای جادویی به سبک هری‌پاتر دوست دارن این کتاب رو پیشنهاد میکنم. لطفاً جلد سومش رو هم بذارید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر

برای دریافت کتاب پس از جهان لرزه 2: کتاب آخر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.