معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند
قیمت:
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند، چهارمین جلد از سری داستان‌های پرفروش «آخرین شاگرد» و دنیای سیاه جادوگرها و اشباح است. این مجموعه‌‌کتاب نوشته‌ی جوزف دیلینی، نویسنده‌ی بریتانیایی است که در لیست پرفروش‌ترین مجموعه‌‌رمان‌های نوجوان در ژانر فانتزی سیاه قرار می‌گیرد و تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. شما در این داستان ماجرای نبرد تام با جادوگران قدرتمند را مطالعه می‌کنید.

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

«آینده‌ات را ببین! تو تنها خواهی ماند. بهتر نبود اگر هرگز به دنیا نمی‌آمدی؟»

این‌ها جملاتی است که توماس وارد، ماجراجوی دوازده‌ساله در کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند (The Last Apprentice: Attack of the Fiend) می‌شنود‌. او که شاگرد محافظ محلی است و با نیروهای شر می‌جنگد و ارواح را بیرون می‌کند، حالا در حال تجربه‌ی خطر جدیدی است؛ جادوگران پا به دنیای تام گذاشته‌اند و سه قبیله‌ی قدرتمند از نیروهای ماوراءطبیعی در حال متحد شدن با یکدیگرند تا شیطانی غیرقابل‌تصور را آزاد کنند.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

در این جلد مجموعه‌کتاب آخرین شاگرد، تام و محافظ قصد دارند تا جادوگران را پیش از آن‌که شیطانی آزاد شود، نابود کنند. در طول داستان، لحظاتی فرا می‌رسد که تام از خودش می‌پرسد آیا شجاعت آن را دارد تا با قدرتمندترین دشمنی که تا‌به‌حال با آن روبه‌رو شده است، بجنگد؟ جوزف دیلینی (Joseph Delaney) با نگارش کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند (The Spook's Battle)، تام و مخاطب خود را به سفری از خودشناسی، شجاعت، ترس و امید می‌برد که تنها با مطالعه‌ی کتاب می‌توان از پایان آن باخبر شد!

نشر افق تا به امروز ده جلد از این مجموعه‌ی پرطرفدار را ترجمه و در اختیار نوجوانان سراسر کشور قرار داده است. نسخه‌ الکترونیکی کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند نیز هم‌اکنون در کتابراه موجود است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

مجموعه‌ی آخرین شاگرد (Wardstone Chronicles)، شامل سیزه جلد داستان نوجوان در ژانر فانتزی سیاه است که توسط نویسنده‌‌ی بریتانیایی، جوزف دیلینی به رشته‌ی تحریر در آمده است. این مجموعه روایتگر داستان‌ ماجراجویی‌های توماس واردِ دوازده‌ساله در دنیایی تخیلی و فانتزی است که با ظرافت و به‌نحوی خیال‌انگیز و واقعی نوشته شده است.

توماس، نقش اصلی داستان‌های این مجموعه را دارد و مناسب‌ترین شخص برای شاگردیِ شخصی به نام محافظ می‌باشد. وظیفه‌ی محافظ مقابله با نیروهای ماوراء طبیعی و خطرناکی است که بشر را آزار می‌دهد و به خطر می‌اندازد.

این مجموعه‌‌داستان با تصاویر سیاه و سفیدی همراه است که در ابتدای هر فصل هر کتاب، سرنخی درباره‌ی شکل و شمایل شخصیت‌ها به مخاطب ارائه می‌دهد، اما در‌عین‌حال همه‌چیز را در سایه‌ای از ابهام نگه می‌دارد تا تخیلات مخاطب نوجوان به پرواز درآمده و او را به دنیای فانتزی و ترسناک قصه بکشانند. میزان ترسناک بودن آنچه شخصیت اصلی داستان تجربه می‌کند، به‌گونه‌ای تنظیم شده که برای خواننده‌ی کودک و نوجوان شدید نباشد و در‌عین‌حال به اندازه‌ای جذاب و اعجاب‌برانگیز باقی بماند که تمام مخاطبان را با هیجان به دنبال خود بکشاند.

افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • در فهرست پرفروش‌ترین‌های انگلیس به مدت هفت هفته
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آخرین شاگرد

در سال 2014، فیلمی سینمایی به نام هفتمین پسر (Seventh Son)، با اقتباس از جلد نخست این مجموعه، آخرین شاگرد: انتقام جادوگر ساخته و اکران شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به بن بارنز، جف بریجز، آلیسیا ویکاندر و جولیان مور اشاره کرد.

کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک و فانتزی مناسب است.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند می‌خوانیم

آلیس شروع کرد: «یه شبانه ‌روز طول کشید تا مولدهیل‌ها بوی منو شناختن و پیدام کردن. فرصت داشتم چیزهایی‌رو بفهمم؛ رفتم پیش عمه‌م، اگنس سوربوتس، خیلی از اون‌ها برام گفت. حرف‌هایی که زد مثل روز برام ‌روشن بود. می‌شه حدس زد که اون‌جا چی می‌گذره، اما بعضی چیزها هنوز برام ‌روشن نشده. همون‌طور که به تام هم گفتم، جک و خانواده‌ش توی سیاهچالی زیر برج ملکین اسیر شدن. تعجبی هم نداره و باز هم تعجب نمی‌کنم که ملکین‌ها همچین کاری‌ کرده باشن. صندوق‌های تام هم اون‌جان. اون‌ها با سه صندوق بزرگ مشکل دارن، چون صندوقچه‌های کوچک زود باز می‌شن، اما بزرگ‌ها‌رو به راحتی نمی‌تونن باز کنن. نمی‌دونن چی توی اون‌هاس، فقط فکر می‌کنن چیزهای ارزشمندی‌یه...»

محافظ وسط حرفش پرید و گفت: «چه‌طوری متوجه صندوق‌ها شدن؟»

آلیس گفت: «از غیب‌گو استفاده می‌کنن. کسی که "تیب" صداش می‌کنن. اون همه چیز‌رو از دور می‌تونه ببینه، اما نمی‌تونه درون چیزها‌رو ببینه. فقط می‌تونه بگه ارزش باز کردن‌رو دارن یا نه. درباره‌ی تام هم اطلاعاتی داره و آینده‌رو پیش‌بینی می‌کنه، فکر می‌کنه تام یه خطر بزرگ و خطرناکه، حتی خطرناک‌تر از شما.» و سرش را تکان داد و گفت: «نذارین اون قدرت بگیره. ملکین‌ها و اون غیب‌گو می‌خوان که تام بمیره. اما اول کلید تام‌رو می‌خوان که بتونن صندوق‌های مادرش‌رو باز کنن.»

محافظ با بی‌تفاوتی پرسید: «حالا اون غیب‌گو کیه؟ توی منطقه به دنیا اومده و بزرگ شده؟»

استادم اعتقاد نداشت که کسی بتواند آینده را پیش‌بینی کند، اما من چیزهایی دیدم که فکر کردم او اشتباه می‌کند. قبل از این‌که در پریستون با بِین مواجه شویم، مادرم این موضوع را برایم نوشته بود. او پیش‌بینی کرده بود و همان اتفاق افتاد.

فهرست مطالب کتاب

1: مهمانی از پندل
2: ‌دزدی و آدم‌دزدی
3: اولویت‌ها
4: پندل
5: سه‌ خواهر
6: زندانی از آینه
7: داستانِ آلیس
8: بانو ورمالد
9: جای ‌پا
10: تیب
11: دزد و قاتل
12: رسیدن نیرو‌ها
13: مقبره
14: وایت
15: مثل گربه‌ای ظریف
16: صندوق‌های مادرم
17: نورِ مهتاب
18: جیمزِ آهنگر
19: اگنس سوربوتس
20: پایانِ کارِ دشمن
21: بازگشت به داون‌هم
22: جنگ در پندل
23: ماه سرخ
24: نا امیدی و یأس
25: دستور جدید
یادداشت‌های روزانه توماس ج. وارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-964-369-851-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب داره داستان پی داستان جذاب تر در حادثه تر و دوست داشتنی تر میشه توصیه میکنم به علاقه‌مندان به فانتزی
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۳/۱/۲۳
بسیار عالی و مهیج، در خواندن تعریف جزئیات؛ دچار پیچیدگی میشی؛ اما در مجموع کتاب خوبیه
Puya Persia
۱۴۰۲/۹/۲۷
کتاب داره به سمت جایی می‌ره که یه سری جاهارو میتونی حدث بزنی چی میشه ولی بازهم دوست داری بخونی
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
بسیار کتاب خوب و به همه این کتاب را پیشنهاد میکنم عالی
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
مثل جلد‌های قبلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 4: هجوم فیند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.