معرفی و دانلود کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

عکس جلد کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم
قیمت:
105000 تومان - 11.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

همین حالا که این چند خط را می‌خوانید، ناتانیل و بارتیمیوس در یک نبرد دشوار و ناجوانمردانه ‌گرفتار شده‌اند! کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم اثر خواندنی جاناتان استرود دومین کتاب از سه‌گانه‌ی بی‌نظیر بارتیمیوس است که شما را به دل یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌برد. این کتاب به عنوان داستان منتخب نیویورک‌تایمز معرفی شده و در سال 2006 جایزه "Mythopoeic" را از آن خودش کرده است.

درباره کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های رمان‌های فانتزی و تخیلی، به پرواز درآوردن روح شما در دنیایی عجیب‌وغریب و سرشار از حادثه است! اتفاقی که می‌توانید آن را به‌خوبی و در نهایت جذابیت در سه‌گانه‌ی متفاوت جاناتان استرود (Jonathan Stroud) تجربه کنید!

کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم (Bartimaeus trilogy 2:The golem’s eye) اثری جالب و خواندنی در ژانر فانتزی و برای نوجوانان است که تاکنون برنده و منتخب دریافت جوایز ادبی گوناگونی شده. این رمان شما را به جهانی فراتر از واقعیت می‌برد و یک ماجراجویی بی‌نظیر را برایتان رقم می‌زند. استرود دومین رمان از سه‌گانه پرطرفدار بارتیمیوس را با هنرمندی خاصی نوشته و توانسته توجه نوجوانان را به خودش جلب کند.

چشم گولم روایت ناتانیل، جادوگر چهارده‌ساله‌ای‌ است که برای مبارزه با پلیدی‌های جهان هر بار جن بزرگ، بارتیمیوس، را احضار می‌کند تا همراه با هم به جنگ دشمنان بروند و آن‌ها را نابود کنند. حالا ناتانیل مامور شناسایی یک گروه خراب‌کار در مرکز شهر است و باید جلوی عملیات‌های خطرناک آن‌ها را بگیرد. از طرفی رقیبان ناتانیل که یکی از آن‌ها کیتی نام دارد، به پایتخت حمله کرده‌اند و با این کار جادوگر جوان گیج و سردرگم شده است! او نمی‌داند اتفاقات پایتخت کار چه کسانی است؟ آیا گروه خرابکار در حال ایجاد هرج‌ومرج‌اند یا گروه‌های خظرناک‌تر دیگری هم در این حوادث نقش دارند؟

او بارتیمیوس را احضار می‌کند تا همراه با هم خرابکارها را شناسایی و نابود کنند. اما این بار هر دوی آن‌ها درگیر پیچیدگی‌هایی می‌شوند که فکرش را هم نمی‌کنند! آیا ناتانیل و بارتیمیوس از این اتفاق جان سالم به در می‌برند؟!

خواندن این اثر، آنقدر جذاب است که نمی‌توانید از آن دل بکنید!

درباره مجموعه رمان‌های سه‌گانه بارتیمیوس

این سه‌گانه، مجموعه‌ای فانتزی برای کودکان و نوجوانان است که در یک بریتانیای خیالی تحت حکمرانی گروهی از جادوگران قدرتمند اتفاق می‌افتد. سه‌گانه بارتیمیوس (Bartimaeus trilogy) شامل کتاب‌های طلسم سمرقند، چشم گولم و دروازه پتولمی است و همچنین جاناتان استرود جلد چهارم را نیز به عنوان پیش درآمدی بر این مجموعه تحت عنوان حلقه سلیمان نوشته که نگاهی است به تاریخ دوردست جهان جادویی او؛ زمانی که بارتیمیوس تحت کنترل جادوگران شاه سلیمان بوده و داستان کتاب روایت‌گر مشکلات او در آن زمان است.

جوایز و افتخارات کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

- کتاب منتخب نیویورک تایمز
- کتاب برگزیده‌ی کتابخانه آمریکا برای نوجوانان
- برنده جایزه Mythopoeic فانتزی برای ادبیات کودکان (2006)
- عنوان کتاب‌ صوتی منتخب انجمن کتابخانه آمریکا (ALA) برای بزرگسالان جوان (2005)
- بهترین کتاب ALA برای بزرگسالان جوان (2005)
- نامزد جایزه Locus در سال 2005
- برنده جایزه Colorado Blue Spruce در سال 2007
- شش میلیون نسخه از این کتاب در 36 کشور به فروش رفته است!

نکوداشت‌های کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

- در این اثر بی‌نظیر، شخصیت‌ها به‌خوبی به‌نمایش در آمده‌اند و هیجان در آن جریان دارد. خرید این کتاب بهترین انتخاب در میان همه مجموعه‌های فانتزی است! (School Library Journal)

- کتاب دوم استرود بسیار طولانی و غم‌انگیز است، اما خواندن آن جذابیت بسیاری دارد. (جنیفر هوبرت)

کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که طرفدار رمان‌های تخیلی و هیجان‌انگیز هستند از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با جاناتان استرود بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان پرطرفدار داستان‌های تخیلی و هیجان‌انگیز کودک و نوجوان، جاناتان استرود است. او مدرک تحصیلی خودش را در رشته ادبیات انگلیسی و از دانشگاه یورک دریافت کرده است. این نویسنده در واکر بوکز لندن به عنوان ویراستار مشغول به کار بوده و در این زمینه نیز مهارت خوبی دارد. علاوه‌بر مجموعه پرطرفدار بارتیمیوس، مجموعه لاکوود و شرکا (Lockwood & Co) از این نویسنده نیز بسیار مورد توجه قرار دارد و شبکه نتفلیکس سریالی را با همین نام از آن اقتباس کرده و به نمایش درآورده است.

در بخشی از کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم می‌خوانیم

لندن پایتخت بزرگ و ثروتمندی بود، با دوهزار سال سابقه، که در دستان جادوگران می‌خواست به مرکز دنیا تبدیل شود. البته به لحاظ اندازه، موفق شده بود. این شهر با ثروت سرشار امپراتوری به گونه‌ای زشت، رشد کرده بود.

شهر در دو طرف رود تیمز تا کیلومترها گسترده شده بود، با نقاط مسکونی و خانه‌هایی زیر لایه‌ای از دود، و تعداد اندکی قصر، شهری سرشار از فعالیت. خیابان‌ها پر از جهانگردان، کارگران و رفت‌و‌آمد انسان‌های دیگر بودند، در حالی‌که هوا از تردد نامرئی بختک‌ها که فرمان‌های اربابان‌شان را اجرا می‌کردند، وزوز می‌کرد.

بر اسکله‌های شلوغی که تا روی آب‌های خاکستری تیمز جلو رفته بودند، گردان‌هایی از سربازان و کارمندان منتظر بودند تا با کشتی‌ها به نقاط مختلف دنیا سفر کنند. در سایه‌های این کشتی‌های فلزی، انواع کشتی‌های تجاری رنگارنگ در رود رفت‌وآمد می‌کردند. کشتی‌های حامل خودروها از اروپا؛ کشتی‌های یک دکلی عربی انباشته از انواع ادویه‌ها؛ کشتی‌های قراضه‌ی چینی با دماغه‌های پهن و سربالا؛ کشتی‌های دکل‌باریک و باشکوه آمریکایی؛ همگی در محاصره‌ی قایق‌های باریک رودخانه‌رو تیمز با فریاد راهنماهایی که برای راهنمایی و هدایت کشتی‌ها به داخل اسکله تبلیغ و رقابت می‌کردند.

دو قلب به این پایتخت بزرگ نیرو می‌دادند. در شرق، منطقه‌ی سیتی بود؛ جایی که تاجران از سرزمین‌های دوردست گرد می‌آمدند تا کالاهای خود را تبادل کنند. در غرب، اطراف پیچ تند رود، مرکز سیاسی وست‌مینیستر قرار داشت؛ جایی که جادوگران بی‌وقفه کار می‌کردند تا قلمرو کشورشان را افزایش دهند یا از آن محافظت کنند.

پسر که برای کاری به مرکز لندن رفته بود اکنون پیاده به وست‌مینیستر برمی‌گشت. آهسته راه می‌رفت زیرا گرچه صبح زود بود، اما هوا گرم بود و او می‌توانست عرق را زیر یقه‌اش حس کند. نسیمی آرام لبه‌ی کت سیاهش را تکان داد و آن را به‌سوی عقب برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم
نویسنده
مترجممحمد قصاع
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات840
زبانفارسی
شابک978-964-369-751-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
105000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

S
۱۴۰۲/۲/۱۸
کتاب خیلی جالبی بود کتاب در ادامه بارتیمیوس هست
ناتانیل به کمک خانم وایتول در وزارتخانه شروع به کار کرده بود و به دنبال گروه مقاومت می‌گشت در این میان چیزی عجیب که گمان میرود کار گروه باشد باعث خرابی بسیاری درست میکند و برای همین مسئولیت آن را به ناتانیل میدهد و ناتانیل به اجبار دوباره باتیمیوس را احضار میکند...
Mina Ebrahimy
۱۴۰۲/۱/۴
این کتاب خیلی عالی بود و داستان زیبای هم داره من جلد اول رو سه سال پیش خونده بودم و انقدر خوب بود که اصلا نمیتونستم کتاب رو زمین بزارم این کتاب داستان روبزرگ نمایی نکرده و قهرمان داستان الکی شخصیت بزرگی پیدانکرده و قلم خیلی خوبی هم داره پیشنهاد میکنم حتما از جلد اولش بخونید
حامد
۱۴۰۱/۱۰/۲
خیلی خوشم اومد بخصوص شخصیت بارتی و حرکت آخر کیتی جونز در برابر گولم، فقط‌ای کاش مترجم عامیانه تر کارشو پیش میبرد، تشکر فراوان از کتابراه عزیز ❤👏
کاوه
۱۴۰۲/۶/۱۵
کتاب واقعا عالیه ارزش خوندن رو داره از اون کتابهایی هست که حتما باید یه بار بخونیدشون
مسعود پرتوی کیا
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
از نظر نوشتار مشابه مجموعه هری پاتر هست، ترجمه بسیار عالی و روان هست
محمد
۱۴۰۱/۹/۱۲
این سه گانه رو پیشنهاد میکنم ب کسایی که ب رمان تخیلی علاقه مندن
زینب
۱۴۰۲/۵/۱۹
کتاب قشنگی بود. خسته کننده نبود و هیجان داشت
𝐅.𝐒
۱۴۰۱/۱۱/۱
عالی بود این سه گانه تخیلی فانتزی رو پیشنهاد میکنم
sahar Pirali
۱۴۰۱/۷/۱۱
من جلد اول این کتابم خوندم بسیار ذهن نویسنده رو دوست دارم
...
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب دارای تخیلات و ادبیات قوی بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم

برای دریافت کتاب بارتیمیوس 2: چشم گولم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.