معرفی و دانلود کتاب پس دندانم کو؟

عکس جلد کتاب پس دندانم کو؟
قیمت:
۲۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس دندانم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس دندانم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس دندانم کو؟

اثری درخشان از مو ویلمس، نویسنده‌ی پرفروش ادبیات کودک! کتاب پس دندانم کو؟ داستان سنجابی را روایت می‌کند که دندان جلویش را از دست داده و حالا نگران اتفاقات پیش‌رو است. او می‌ترسد که هرگز صاحب دندان دیگری نشود و از دوستانش برای حل مشکل کمک می‌خواهد... . این داستان بامزه لحظات شادی را برای شما خلق می‌کند و با روایت ماجرای سنجاب‌ها، مسئله‌ی داشتن دندان شیری را به زبانی ساده توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پس دندانم کو؟

نویسنده‌ی هنرمند و پرفروش نیویورک‌تایمز با شاهکاری دیگر به دنیای ادبیات داستانی برگشته است! کتاب پس دندانم کو؟ (!I lost my tooth) نوشته‌ی مو ویلمس قصه‌ای بامزه درباره‌ی سنجاب‌هاست. شخصیت اول داستان یک روز دندان جلویش را از دست می‌دهد و از این اتفاق وحشت‌زده می‌شود. دوستانش می‌خواهند دندان گمشده را برایش پیدا کنند تا سنجاب مثل قبل مشکلی برای غذا خوردن نداشته باشد؛ اما انجام این کارها آنقدرها هم راحت نیست. آن‌ها در نهایت می‌فهمند دندان شیری برای همیشه از دست رفته! سنجابِ گرسنه، خسته و غمگین حالا مجبور است به نداشتن دندان عادت کند ولی زندگی یک سنجاب بدون دندان جلو چطور خواهد بود؟!

داستان «پس دندانم کو؟» را به جرئت می‌توان یکی از متفاوت‌ترین کتاب‌های آموزنده دانست زیرا درس‌های گوناگونی برای آموختن به مخاطبان کوچش دارد. این اثر انتخابی ایده‌آل برای آموزش کودکان درباره‌ی وجود دندان‌های شیری و فرایند جایگزینی آن‌ها با دندان‌های دائمی است. همچنین قسمت ابتدایی کتاب با استفاده از شکلک‌های مختلف به معرفی احساسات مشغول می‌شود و مقدمه‌ای برای آشنایی مخاطبان کم‌سن‌وسال خود با دنیای عواطف است. علاوه‌براین مطالعه قصه‌ی لطیف سنجاب‌ها، می‌تواند فرزندان یا دانش‌آموزان شما را با دنیای ادبیات آشنا کرده و زمینه‌ساز علاقه‌مندی آن‌ها به مطالعه باشد و منتقدان آن را از بسیاری جهات تحسین کرده‌اند.

در انتها باید گفت مو ویلمس اثر پیش‌رو را در سال 2018 منتشر کرد و نسخه‌ی زبان فارسی آن توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسید. آناهیتا حضرتی‌کیاوندانی ترجمه‌ی کتاب پس دندانم کو؟ را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب پس دندانم کو؟

  • طرفداران ویلمس مانند همیشه از طنز عالی او لذت خواهند برد. (School Library Journal)

  • افرادی که داستان‌های قبلی مو ویلمس را درباره‌ی حیوانات دوست داشته و چشم‌انتظار قصه‌ی درخشان دیگری از او بوده‌اند، حالا به ماجرایی خواندنی از سنجاب‌ها دعوت شده‌اند! (بوک‌لیست)

کتاب پس دندانم کو؟ مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این اثر کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال هستند. والدین، مربیان پیش‌دبستانی، معلم‌های مقطع ابتدایی و تمام افرادی که مسئولیت نگهداری از کودکان را برعهده دارند می‌توانند با کمک قصه‌ی پیش‌رو آن‌ها را با فرایند رشد دندان‌های دائمی آشنا سازند تا زمان از دست دادن دندان‌های شیری، اضطراب و ترس کمتری را تجربه کنند.

با مو ویلمس بیشتر آشنا شویم

مو ویلمس (Mo Willems) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و انیماتور آمریکایی است. او تاکنون افتخارات و جوایز فراوانی به دست آورده که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به دو بار کسب جایزه‌‌ی کالکدوت (Caldecott Medal)، پنج مرتبه برنده‌ی جایزه‌ی Geisel، کسب مدال کارنگی (Carnegie Medal)، بهترین کتاب مصور Indies، بهترین کتاب کودک مجله‌ی تایم و Golden Kite Award اشاره کرد.

اسامی تعدادی از کتاب‌های مو ویلمس که تا امروز به فارسی ترجمه شده‌اند را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید: «آیا باید بستنی خود را تقسیم کنم؟»، «آیا من هم می‌توانم بازی کنم؟»، «ادوینا دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده»، «با تشکر از همه!» و «بپر بپر زیر باران!».

در بخشی از کتاب پس دندانم کو؟ می‌خوانیم

از همه‌ی سنجاب‌ها سراغ دندانت را می‌گیریم.
به آن‌ها می‌گوییم دندانت چه شکلی بوده!
ولی چطوری؟ ما که نمی‌دانیم آن دندان چه شکلی بوده!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس دندانم کو؟
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-529-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس دندانم کو؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پس دندانم کو؟

برای دریافت کتاب پس دندانم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.