معرفی و دانلود کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک

عکس جلد کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک
قیمت:
14800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک

کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک نوشته‌ی گابری یل ونسان ماجرای دو دوست مهربان را به تصویر می‌کشد. روزی ارنست بیمار می‌شود، سلستین که حسابی نگران سلامتی اوست همه‌ی تلاشش را می‌کند تا حالش ارنست زودتر خوب شود.

موضوع کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک (Ernest est malade) چیست؟

یک روز صبح که سلستین از خواب بیدار شده بود، متوجه شد که ارنست او را از خواب بیدار نکرده و خواب مانده است. او به اتاق ارنست رفته و او را که حسابی مریض است، در تخت خوابش می‌بیند. سلستین با نگرانی سراغ دکتر می‌رود و او را به خانه می‌آورد، دکتر به ارنست می‌گوید که باید خوب استراحت کند، دمنوش و غذاهای آبکی بخورد تا خوب شود، سلستین که حسابی نگران دوستش ارنست است، به خوبی از او پرستاری می‌کند...

درباره‌ی مجموعه ارنست و سلستین: پرستار کوچک:

داستان‌های این مجموعه ماجراهای متفاوت و زیبایی را به تصویر می‌کشد که هر کدام برای کودکان جنبه‌ی آموزشی و سرگرمی دارد. پایه‌ی اصلی این مجموعه، دوستی بین خرس (ارنست) و موش (سلستین) است. در هر داستان ماجراهایی بامزه اتفاق می‌افتد، اما این دو دوست با مهربانی کنار هم هستند و در هیچ شرایطی یکدیگر را تنها نمی‌گذارند. این داستان‌ها هر کدام مفاهیم مهمی چون دوستی، در شرایط سخت کنار یکدیگر ماندن، همدلی، مهربانی، گذشت، محبت، درک یکدیگر و ... را به کودکان می‌‌آموزند که برای تربیت، رشد شخصیتی و آینده آن‌ها ضروری است.

گابری یل ونسان (Gabrielle Vincent) را بیشتر بشناسیم:

او متولد 1928 در بروکسل، نویسنده، نقاش و تصویرگر بود. وی از جمله بهترین تصویرگران بلژیکی و پیشرو در حرفه تصویرگری کتاب کودک به شمار می‌رود. مجموعه ارنست و سلستین و سایر آثار مشهورش، جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورده‌اند. ونسان عمده شهرتش را مدیون این مجموعه بوده که به زبان فرانسوی تالیف و به انگلیسی و سایر زبان‌ها از جمله فارسی نیز ترجمه شده است.

کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با به تصویر کشیدن قصه‌ای زیبا، برای کودکان دبستانی آموزنده و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک می‌خوانیم:

غذاهای آبکی بخورید! سوپ خوب است. آب زیاد بنوشید، به خصوص نوشیدنی‌های گرم مثل دمنوش؛ و اینکه
توی تختتان بمانید و خوب استراحت کنید! جنب و جوش زیادی نداشته باشید، آقای لبون!
- خودم ازش مراقبت می‌کنم، دکتر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک
نویسنده
مترجماحسان کرم ویسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462-776-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک

برای دریافت کتاب ارنست و سلستین: پرستار کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.