معرفی و دانلود کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه

عکس جلد کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه

کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه نوشته‌ی گابری یل ونسان، قصه‌‌ی جالب یک خرس و موش است. روزی سلستین، ارنست را وادار می‌کند که لباسش را عوض کند و او را در کالسکه‌ای بگذارد تا به گردش بروند. اما وقتی ارنست لباسش را عوض می‌کند، ظاهرش خیلی تغییر می‌کند. شما فکر می‌کنید او شبیه چه کسی شده است؟

موضوع کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه (Un caprice de Célestine) چیست؟

ارنست و سلستین دوستان صمیمی و خوب یکدیگر بودند که در کنار هم با شادی زندگی می‌کردند. آن‌ها خیلی با هم تفاوت داشتند. ارنست یک خرس بود و سلستین موش، اما آن‌ها در هیچ شرایطی همدیگر را تنها نمی‌گذاشتند. روزی سلستین کالسکه‌ای را می‌بیند و فکری به سرش می‌زند. او به ارنست می‌گوید که لباس‌هایش را عوض کند تا دیگر شبیه خرس نباشد. سلستین می‌خواست داخل کالسکه بنشیند و با ارنست که حالا حسابی تغییر کرده بود به گردش بروند، اما این گردش بی‌دردسر نیست و باعث شروع ماجراهایی بامزه و جذاب در داستان می‌شود...

درباره‌ی مجموعه ارنست و سلستین: گرگ بد قصه:

داستان‌های این مجموعه ماجراهای متفاوت و زیبایی را به تصویر می‌کشد که هر کدام برای کودکان جنبه‌ی آموزشی و سرگرمی دارد. پایه‌ی اصلی این مجموعه، دوستی بین خرس (ارنست) و موش (سلستین) است. در هر داستان ماجراهایی بامزه اتفاق می‌افتد، اما این دو دوست با مهربانی کنار هم هستند و در هیچ شرایطی یکدیگر را تنها نمی‌گذارند. این داستان‌ها هر کدام مفاهیم مهمی چون دوستی، در شرایط سخت کنار یکدیگر ماندن، همدلی، مهربانی، گذشت، محبت، درک یکدیگر و ... را به کودکان می‌‌آموزند که برای تربیت، رشد شخصیتی و آینده آن‌ها ضروری است.

گابری یل ونسان (Gabrielle Vincent) را بیشتر بشناسیم:

او متولد 1928 در بروکسل، نویسنده، نقاش و تصویرگر بود. وی از جمله بهترین تصویرگران بلژیکی و پیشرو در حرفه تصویرگری کتاب کودک به شمار می‌رود. مجموعه ارنست و سلستین و سایر آثار مشهورش، جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورده‌اند. ونسان عمده شهرتش را مدیون این مجموعه است که به زبان فرانسوی تالیف و به انگلیسی و سایر زبان‌ها از جمله فارسی نیز ترجمه شده است.

کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با به تصویر کشیدن داستانی شیرین، برای کودکان 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم‌کننده است.

در بخشی از کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه می‌خوانیم:

- وای، ارنست!
- بله؟ چرا اینجوری نگاهم می‌کنی؟
- وای چقدر شبیه گرگ آن قصه‌ای شده‌ای که قبلا برایم خواندی؟
- گرگ کدام قصه؟
- همانی که توی جنگل، شنل قرمزی را دنبال می‌کند؟
- چطور؟ نکند تو هم شنل قرمزی شدهای؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه
نویسنده
مترجماحسان کرم ویسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-777-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه

علی رضا جمشیدی
۱۴۰۱/۱۲/۹
سلام مجموعه داستان‌های ارنست و سلستین بسیار برای کودکان زیبا هستند و پر مفهوم و به کودکان درس‌های بزرگی را با این کلام داستانیشان می‌دهند در کنار اون نقاشی‌های کتاب آنقدر زیبا است که حتی بزرگ تر‌ها هم جذب آن می‌شوند چه برسد به کودکان. راستی دو تا قصه اول این مجموعه به صورت یک انیمیشن حدودا یک ساعت و نیمه هم ساخته شده است که بسیار زیبا است و بهتون توصیه می‌کنم قبل از خوندن این کتاب‌ها حتما آن را ببینید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه

برای دریافت کتاب ارنست و سلستین: گرگ بد قصه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.