معرفی و دانلود رایگان کتاب پسرک خانه‌ی اربابی

عکس جلد کتاب پسرک خانه‌ی اربابی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسرک خانه‌ی اربابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسرک خانه‌ی اربابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسرک خانه‌ی اربابی

کتاب پسرک خانه‌ی اربابی اثر فرانسیس آلگود داستان پسری است که همراه با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کند. او هر روز برای گردش به جنگل می‌رود تا اینکه یک روز اتفاق جالب در جنگل رخ می‌دهد و...

در قسمتی از کتاب پسرک خانه‌ی اربابی می‌شنویم:

یکی از سنجاقک‌ها دارای حلقه‌های طلایی رنگی در مرکز هر یک از بال‌هایش بود. او سرانجام پرواز کرد و گریخت و من زیر لب چنین سرودم:
"سنجاقک زیبا، بیا تا با همدیگر بازی کنیم.
من هیچ کس و کار دیگری ندارم.
ای بال‌های زیبا و حلقه دار سنجاقک
اجازه بدهید تا با شما پرواز کنم."
من مدت زیادی را در تنهایی صرف کرده‌ام امّا امروز از شنیدن یک صدای پنهانی به وحشت افتادم که می‌گفت:
"پسران انسان، آه ای نجبا
شما بسیار دور و پراکنده هستید
از افسون‌های ساحرانه من
من مایلم شما را در رؤیا ملاقات کنم."
با خود اندیشیدم: آیا من هیپنوتیزم شده‌ام. آیا من فقط چیزهایی را می‌شنوم که فکر می‌کنم آنها را شنیده‌ام؟
انگار این صداهای پچ و پچ بنظرم خیلی آشنا می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسرک خانه‌ی اربابی
نویسنده
مترجماسماعیل پورکاظم
ناشر چاپی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات13
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسرک خانه‌ی اربابی

عباس پورخلیلی
۱۴۰۲/۳/۱۷
داستان با پسر بچه‌ای در جنگل شروع می‌شود که با تصورات و تخیلات خود در حیوانات و گیاهان و درختان صحبت می‌کند، که فرشته‌ی مهربون در قالب یه سنجاقک با او ارتباط برقرار می‌کند، واقعیتی که همه‌ی ما در شرایطی به همین شکل با پدیده‌های اطرافمون ارتباط برقرار می‌کنیم و آنرا جزئی از اسرار پنهانی خود دانسته و فقط با برخی از دوستان صمیمی خود در میان می‌گذاریم، تخیلی که موجب رشد و شکوفایی استعداد‌ها و افزایش قدرت تخیل و اعتماد به نفس افراد می‌شود، البته افراد می‌توانند بدون توجه به سن و سال در شرایط مختلف این حس را درک کنند و نوعی آرامش درونی را احساس کنند، من خودم گهگاهی با پرندگان، گل‌ها، حیوانات خانگی و درختان صحبت می‌کنم و احساس می‌کنم که پاسخ مرا می‌دهند، حس عجیبی است یکبار امتحان کنید جالب است.
Zubina
۱۴۰۲/۸/۲۰
روایتی کوتاه و شیرین از ماجرایی خاطره انگیز..
ترجمه نسبتا تحت اللفظی داشت و شاید به خاطر برگردانده شدن، از گرمی و نشاط داستان کم شده بود. منتها اگر اهل تخیل و رویابافی باشید، ارتباط خوبی با داستان برقرار میکنید و تصور فضای سرسبز جنگل و اتفاقات شیرین و هیجان انگیزی که برای یک کودک رخ داده، برای شماهم لذت بخش خواهد شد.
Dianera
۱۴۰۳/۱/۱۰
داستان در مورد پسری بود که همراه با پدر بزرگ و مادر بزرگ خود زندگی میکرد و خانه شان در نزدیکی جنگل بود. روزی او در جنگل صدایی میشنود و بعد با دختری به نام جین به دنیال صدا میروند. اگر همراه با خواندن کتاب تصورسازی ذهنی کنید شیرین تر میشود.
آیناز ر
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
قبلا خونده بودم جالب و کوتاه بود
راجب به ماجراجویی یه پسر بچه تو باغ خونه‌شون هست و مثل افسانه‌ها داستان شروع میشه ولی نقطه اوج نداره انقدر کوتاهه مثل داستان بردارن گریم هست فقط چند درجه پایینتر
Mehdi Moghaddam
۱۴۰۲/۱/۱۲
با سلام
در حقیقت خیلی داستان ضعیفی بود که واقعا هیچ چیزی در خود نداشت. یک داستان تخیلی بی مفهوم که در بردارنده هیچ چیزی در خود نداشت.
متاسفم هیچ نظر خاصی ندارم.
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۳
داستان خوبی بود ولی مفهوم آن چنانی را نمی‌رساند و درواقع هدف داستان مشخص نبود با این حال برای رده سنی نوجوانان و کودکان بالای ۹ سال مناسب است و حجم کمی نیز دارد
ابوالفضل صیدی
۱۴۰۱/۳/۱۵
داستان قشنگی بود ولی نه سر داشت نه ته آخر داستان معلوم نشد فقط یه وسط هاش نویسنده از تخیل‌اش استفاده کرده بود که این داستان جالب کرده بود
ولی درکل چیز خیلی خوبی نداشت
مهتا مبینی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کاش از اون سکه‌ها نصیب ما هم میشد 😂😂😂بگذریم کتاب زیبایى بود، من از داستان هاى خیالى خیلى خوشم میاد، کلاً دوستش داشتم خوب بود
فاطمه صادقی
۱۴۰۱/۶/۱۹
من کتاب‌های تخیلی رو دوست دارم اما این کتاب خیلی غیر واقعی بود. نتیجه‌ی جالبی هم نداشت و از نظر نوشتاری ضعیف بود. ۲ ستاره رو برای زحمت نویسنده گذاشتم.
احمد دهانی
۱۴۰۲/۱/۴
کتابی بدی نیست من به کتاب تخیلی بسیار علاقمند هستم ولی نویسنده فقط کمی در اواسطش از تخیل استفاده کرد داستانی خوب ومهیج برای کودک ونوجوان.
Emilia Jackson
۱۴۰۱/۶/۲۹
داستان در مورد پسری است که ابتدا وضع زندگی عالی دارد ولی بعد اتفاق‌هایی براش می‌افتد. کتاب جالبی بود و دیدگاهی عجیب و خوب داشت
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۵/۱۷
خوب بود مثل افسانه‌ها شروع شد ولی خیلی کوتاه بود و به نظر من هیچ مفهوم خاصی نداشت اما برای کودکان خوبه
مهدیه
۱۴۰۲/۳/۱۳
یاده بچگیم افتادم
منو دوستم همش درمورد پری‌ها و جنگل و گنج صحبت میکردیم، بازی هامون هم اینطوری بود، خاطراتم زنده شد.
احسان حسین زاده
۱۳۹۷/۷/۱۰
فوق العاده جالب و جذاب و هیجان انگیز بود و با روحیه من همخوانی داشت این ماجرا و داستان این کتاب
محسن اندیشمند
۱۴۰۲/۱/۶
در به تصویر کشیدن فضای داستان و زمان بندی در طول داستان هماهنگی خوبی دیده نمیشه.
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه کتاب پسرک خانه‌ی اربابی

برای دریافت کتاب پسرک خانه‌ی اربابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.