معرفی و دانلود کتاب پله ششم یوسف آباد

عکس جلد کتاب پله ششم یوسف آباد
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پله ششم یوسف آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پله ششم یوسف آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پله ششم یوسف آباد

کتاب پله ششم یوسف آباد به قلم بابک طاهری، روایتگر قصه‌ی عاشقانه‌ی سعید قهرمان داستان است که در مواجهه با مسائل عاطفی و ایجاد رابطه دو طرفه مشکل دارد، اما روزی تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن عشق نافرجامش که سال‌هاست مهاجرت کرده همراه با پناهجویان خاورمیانه به سمت اروپا راهی شود. او در طی مسیر با بینش بیشتری از عشق و زندگی آشنا می‌شود.

کتاب پله ششم یوسف آباد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب پله ششم یوسف آباد می‌خوانیم:

مدتی در سکوت بینشان گذشت سنگینی وهم آلود سکوت سعید را می‌ آزرد بعد از چند لحظه‌ی طولانی‌تر از چند ساعت، فریبا گفت "می‌دونی سعید، من تو رو مثه برادر که نه چون دروغه ولی مثه‌یه دوست دوستت دارم. اما منم برا خودم از خیلی وقت پیش نقشه‌هایی کشیدم منم روزها و شب‌ها به آینده‌ام فکر کردم و می‌خوام برم. فرصت‌های دیگه‌ای هم برای ازدواج داشتم ولی ببخشید نه روی تو و نه روی هیچ‌کس دیگه از آدم‌های دور و برم واسه ازدواج حساب نکردم نه این‌که آدم خوبی نباشیا، ولی من برنامه خودمو دارم خسته‌ام دلم هوای تازه‌تری می‌خواد می‌دونی که اینا رو بارها گفته بودم. ولی تو با این‌که می‌دونستی اینا رو باز چرا... ؟

سعید سرش را پایین انداخت گویی بار همه‌ی غم‌های عالم روی سرش آوار شده. حال کودکی را داشت که چندین بار دور خودش چرخیده باشد چشمش سیاهی می‌رفت، گیج و منگ بود، حس می‌کرد نفسش بند آمده و فشردگی قلبش را احساس می‌کرد انگارکه قراربود همین لحظه قلبش مثل تکه‌ای کاغذ در هم مچاله شود و از حرکت باز ایستد. یک لحظه فکر کرد چقدر هوا گرم شده، در دل گفت " آخه پس اون خوابی که دیدم چی، پس اون چی بود یعنی اون یه رویای صادقه نبود؟ من خیلی روش حساب کرده بودم و صدایی در درونش را شنید که گفت دیر جنبدی پسر، باباش که تو خوابت گفته بود بهش بگو و اصرار کن قبول می‌کنه ولی جنابعالی خریت کردی حالا بخور، همیشه از قافله عقبی. "راستی چرا با دونستن همه‌ی این چیزها که فریبا بارها گفته بود باز دلبسته‌اش شدم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پله ششم یوسف آباد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آزادمهر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-5564-93-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پله ششم یوسف آباد

Ziba Abu
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب خوبی بود با ارزوی موفقیت برای نویسنده محترم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پله ششم یوسف آباد

برای دریافت کتاب پله ششم یوسف آباد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.