معرفی و دانلود کتاب پلک‌های سبک: ۷+۱ راهکار عملی برای رسیدن به احساس بهتر، باورهای بهتر، عملکرد بهتر و نتایج بهتر

عکس جلد کتاب پلک‌های سبک: ۷+۱ راهکار عملی برای رسیدن به احساس بهتر، باورهای بهتر، عملکرد بهتر و نتایج بهتر
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پلک‌های سبک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پلک‌های سبک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پلک‌های سبک: ۷+۱ راهکار عملی برای رسیدن به احساس بهتر، باورهای بهتر، عملکرد بهتر و نتایج بهتر

قاسم ولمزیاری در کتاب پلک‌های سبک، به شما کمک می‌کند تا با افزایش خودآگاهی، کم‌تر به خواب غفلت فرو بروید و بیشتر در جهت توسعۀ فردی گام بردارید. در این کتاب شما نیروی درونی وجودتان را کشف می‌کنید و با کمک آن به انسانی قوی‌تر تبدیل می‌شوید.

درباره کتاب پلک‌های سبک

از مهم‌ترین ویژگی انسان‌های موفق این است که آن‌ها به خودشان ایمان دارند. اگر کسی به ما بگوید که خودمان خالق زندگیمان هستیم، ممکن است در ابتدا این حرف را یک جملۀ کلیشه‌ای تلقی کنیم که بدون توجه به مشکلات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای که وقوعشان در اختیار ما نبوده، مطرح شده است. اما باید بپذیریم که در نهایت این خود ما هستیم که زندگی را خلق می‌کنیم.

کتاب پلک‌های سبک ما را متقاعد می‌کند تا این جمله را باور کنیم و به قدرت خودمان برای خلق زندگی بهتر ایمان بیاوریم. درست است که وقایع بیرونی بر زندگی ما اثر می‌گذارند، اما در درون ما نیرویی وجود دارد که اگر به آن دسترسی پیدا کنیم، قدرت رهبری و هدایت زندگیمان را به دست می‌گیریم و وقایع ناگوار نمی‌توانند ما را از رسیدن به آن چه در زندگی به دنبال آن هستیم، منصرف کنند.

موفقیت در زندگی دارای قوانین ثابت است. اگر ما از این قواعد پیروی کنیم و به الگویی که برای ما ترسیم می‌کنند پایبند باشیم، نیروهایمان کم‌کم شکوفا شده و به احساس رضایت می‌رسیم. اولین لازمۀ چنین امری کنار گذاشتن سوءظن‌ها است. دشواری‌های زندگی معمولا ذهن ما را پر از افکار منفی و وجود ما را دچار احساس ضعف می‌کند.

برای قدم گذاشتن در این مسیر ضروری است که افکار منفی را از ذهنمان بیرون کنیم. برای شروع نکردن همیشه می‌توان بهانه‌های مختلف پیدا کرد، باید بهانه‌جویی را کنار بگذاریم و با ذهنی خالی از پیش‌داوری‌ و منفی‌بافی با روش‌هایی که برای رسیدن به توسعۀ فردی، خودآگاهی و زندگی بهتر ما را یاری می‌کنند، آشنا شویم.

خواندن کتاب پلک‌های سبک ابزارهایی را در اختیار ما می‌گذارد که به کمک آن‌ها می‌توانیم میزان آگاهی خود را افزایش دهیم. با افزایش آگاهی، کم‌تر در زندگی به خواب غفلت می‌رویم و هوشیارتر عمل می‌کنیم، به این ترتیب به مرور ذهنمان را پرورش می‌دهیم و کنترل زندگی خود را به دست می‌گیریم. این همان مسیری است که به موفقیت ختم می‌شود. همچنین، قاسم ولمزیاری در خلال متن‌ها و در پایان بخش‌های مختلف کتاب، تمرین‌هایی را قرار داده است که با انجام آن‌ها می‌توانیم میزان موفقیت خود را در مراحل مختلف محک بزنیم.

باورها را می‌توان به‌مثابه‌ی جعبه‌ابزاری در نظر گرفت که در دستیابی به خشنودی اثرگذار هستند و راه رسیدن به موفقیت را آسان می‌کنند. از جمله باورهایی که نویسنده‌ی اثر حاضر به عنوان یک اصل موفقیت به آن اشاره می‌کند، «لذت و رنج» است. این اصل به ما می‌گوید تمام کارهایمان در زندگی برای افزایش لذت و کاهش رنج است و با توجه به این ویژگی می‌توانیم در مسیر رسیدن به خواسته‌هایمان انگیزه‌هایی قوی و بادوام پیدا کنیم.

«قانون تضاد» و «قانون تکامل» از دیگر اصول کامیابی هستند که قاسم ولمزیاری در کتاب پلک‌های سبک مفصلاً به آن‌ها پرداخته است. او از این طریق به مخاطبان خود کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری با سختی‌ها و اتفاقات ناخواسته روبه‌رو و با درس گرفتن از وقایع به شخصی توانمندتر و قوی‌تر تبدیل شوند.

جملات برگزیده کتاب پلک‌های سبک

- تخیل از دانش مهم‌تر است؛ دانش محدود است، اما تخیل فرمانروای عالم است.
- وقتی باورهایمان هم‌جهت با خواسته‌هایمان شد، معجزه آغاز می‌شود.
- تضاد، دوستِ افرادِ هوشمند و دشمنِ افرادِ غافل است.

کتاب پلک‌های سبک مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال توسعۀ فردی و رسیدن به تسلط بیشتر بر ابعاد مختلف زندگی‌تان هستید، کتاب پلک‌های سبک مناسب شماست. هم‌چنین این اثر برای طرفداران آثار روان‌شناسی نیز خواندنی و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب پلک‌های سبک می‌خوانیم

افراد در مواجهه با تضادهای زندگی متفاوت هستند. برخی با برخورد با اولین تضاد می‌توانند خواستۀ خود را مشخص و واضح سازند و به‌سمت خواسته‌هایشان حرکت می‌کنند و درنتیجه، با تضادهای کمتری در زندگی مواجه می‌شوند. برخی دیگر نیز در مواجهه با تضاد، به‌جای یافتن خواسته، تمرکز روی حل کردن مسئله و رسیدن به خواسته، روی خود مشکل متمرکز می‌شوند، نمی‌توانند خواسته‌هایشان را مشخص کنند و برای رسیدن به آن گام بردارند.

درنتیجه، هر روز با تضادهای بیشتر و بیشتری مواجه می‌شوند و حتی با بیشتر شدن تضادها هم از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند و تا مرز نابودی پیش می‌روند. چه‌بسا افرادی که تنها با صدای کلنگ گورکن از خواب بیدار می‌شوند...

سال‌ها پیش یکی از مدیران یک شرکت که اخیراً فعالیت خود را در شرکت آغاز کرده بود با مشکلات زیادی مواجه شده بود. هربار مالکان شرکت به دلیل یک موضوع کاری وی را سرزنش می‌کردند و من با مشاهدۀ این رفتار و اتفاقات کاملاً متوجه بودم که این تضادها به این دلیل در زندگی او رخ می‌دهند تا خواسته‌های وی را برایش مشخص سازند. خواستۀ او، بهبود مهارت‌های کاری بود و چندین بار هم رک و راست این موضوع را به او گفتم. اما حقیقت این است که انسان‌ها اغلب دوست دارند تمام جهان تغییر کند اما خودشان اندکی تغییر نکنند و عوامل بیرونی را مسئول مشکلات و مسائل به‌وجودآمده می‌دانند.

این مدیر نیز از این موضوع مستثنا نبود و تلاشی برای بهبود شرایط نمی‌کرد تا اینکه تضادها بیشتر شد و سرزنش‌ها جای خود را به تحقیر و برخوردهای شدیدتر دادند و این موضوع آن‌قدر ادامه داشت تا اینکه آن فرد به سخت‌ترین شکل ممکن از شرکت خارج شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: قانون باورها
فصل دوم: کنترل آگاهانۀ ورودی‌های ذهن
فصل سوم: قانون تکامل
فصل چهارم: اهرم رنج و لذت
فصل پنجم: ارزش تضاد
فصل ششم: قدرت تجسم خلاق و قدرت کلام
فصل هفتم: احساس قربانی شدن مانعِ خاموشِ رسیدن به موفقیت و احساس خوب
فصل هشتم: معجزۀ سپاسگزاری
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پلک‌های سبک: ۷+۱ راهکار عملی برای رسیدن به احساس بهتر، باورهای بهتر، عملکرد بهتر و نتایج بهتر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-220-758-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پلک‌های سبک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پلک‌های سبک

برای دریافت کتاب پلک‌های سبک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.