معرفی و دانلود کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

عکس جلد کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

دیگران فقط در صورتی می‌توانند اعصاب ما را به‌هم بریزند که خودمان به آن‌ها چنین اجازه‌ای داده باشیم. آلبرت الیس و آرتور لانگ در کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد، راهکارهایی را در اختیار ما قرار می‌دهند که با کمک آن‌ها در برابر مزاحمت‌های دیگران مقاوم شده و بدون حواس‌‌پرتی و اعصاب‌خردی به کارهای خودمان ادامه دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد

اعصاب ما گاهی آن‌قدر تحریک‌پذیر می‌شوند که ممکن است با چند کلمه یا اشاره‌ی معمولی به‌هم ریخته و تمرکز ما را در کل روز از بین ببرند. کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد (How to Keep People from Pushing Your Buttons) اثر آلبرت الیس (Albert Ellis) و آرتور لانگ (Arthur Lange) ما را یاری خواهد کرد تا واکنش‌های خود را کنترل کنیم و میزان تأثیرپذیری خود از دیگران، امور خارج و محیط اطراف را مدیریت کنیم.

اتفاق‌های ناگوار و مشکلات ازجمله اموری هستند که تجربه‌ی آن‌ها در زندگی ناگزیر است. گاهی امکان دارد که حتی هر روز با چنین دشواری‌ها و موقعیت‌هایی روبه‌رو شویم. بنابراین کسب مهارت انعطاف‌پذیری در این مواقع ضرورت زیادی دارد. آرتور لانگ و آلبرت الیس در هر فصل از کتاب صوتی نمی‌‎گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد به گروهی متفاوت از افرادی پرداخته‌اند که عموما موجب به‌هم‌ریختگی عصبی ما می‌شوند؛ یعنی همسر، فرزندان، والدین و همکاران. البته موقعیت‌های زیادی پیش می‌آید که افراد دیگری خارج از این دسته‌ها ذهن ما را آشفته کنند، بااین‌حال واقعیت این است که این چهاردسته از تأثیرگذارترین افراد بر روی آرامش اعصاب ما هستند. برای مثال اغلب ما تأیید خواهیم کرد که یک دعوای کوچک با همسر، فرزند و پدر و مادر در ابتدای صبح، ممکن است انرژی و تمرکز تمام آن روز ما را از بین ببرد.

ما در زندگی خود با انبوهی از افراد و موقعیت‌های اعصاب‌خردکن روبه‌رو هستیم که اگر بخواهیم نسبت به تمام آن‌ها حساس باشیم و واکنش نشان دهیم، جایی برای پرداختن به امور شخصی خودمان باقی نخواهد ماند. درواقع واکنش‌های افراطی ما نسبت به این جریان‌ها، از موانعی هستند که بر سر راه رسیدن به موفقیت وجود دارند. آلبرت الیس و آرتور لانگ در کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد، تلاش کرده‌اند پیشنهادهای مفیدی برای کنترل حساسیت‌های ما ارائه دهند.

نظر آلبرت الیس و آرتور لانگ در کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد این است که برای تمرکز بر موفقیت باید قادر باشیم، انواع افراد بداخلاق، تنبل، فضول و مزاحم اطرافمان را تحمل کنیم و از رفتارهای غیردوستانه‌ی آن‌ها بیش‌ازحد برآشفته نشویم. میان برآشفته شدن و بی‌تفاوت ماندن، گزینه‌ای بینابین و میانی وجود دارد که ما را به آرامش می‌رساند. این نقطه‌ی میانی همان محلی است که ما را از شر نگرانی‌های بیهوده و بیش‌ازحد درباره‌ی اینکه دیگران چه فکری راجع به ما می‌کنند، نجات می‌دهد.

کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد را نشر صوتی رمانو با صدای امیررضا علی‌زاده و براساس ترجمه‌ی حمید غلامی منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را هم انتشارات آتیسا به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد

  • خونسردی خودتان را حفظ کنید و با حفظ آرامش از تکنیک‌های این کتاب برای عبور از موانع استفاده کنید. (بوک لیست)
  • هیچ‌کسی تا این اندازه بر روی روان‌درمانی مدرن تأثیر نگذاشته است؛ حتی خود فروید. (سایکولوژی تودی)

کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دیگران یا اتفاقات اطرافتان دائماً حواس شما را پرت می‌کنند و مزاحم کارهایتان می‌شوند، گوش سپردن به این کتاب صوتی را برای حفظ آرامش و حذف تأثیرات منفی دیگران به شما توصیه می‌کنیم. کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی مناسب است.

با آلبرت الیس و آرتور لانگ بیشتر آشنا شویم

دکتر آلبرت الیس، روان‌شناس بالینی و فارغ‌التحصیل این رشته از دانشگاه کلمبیا بود. او در سال 1913 متولد شده و در سال 2007 از دنیا رفت. آلبرت الیس بنیانگذار رفتاردرمانی عقلانی-هیجانی (REBT) محسوب می‌شود که صورت ابتدایی رفتاردرمانی شناختی جدید است. او همچنین مؤسسه‌ای را به نام خود بنیان گذاشت که در آن به گروه‌درمانی، درمان فردی و آموزش و سرپرستی روان‌درمان‌گران می‌پرداخت. «افسانه‌ی خودباوری»، «ایجاد رابطه‌ای صمیمانه» و «عاقلانه فکر کنید، راحت‌تر زندگی کنید» از کتاب‌های منتشرشده‌ی او هستند.

آرتور لانگ، دارای مدرک دکتری پروژه‌محور (Ed.D) است. او در کنار آلبرت الیس کتاب دیگری به نام «خشم: چگونه با آن و بدون آن می‌توان زندگی کرد» را هم تألیف کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد می‌شنویم

هریک از ما شغلی متفاوت داریم و ممکن است در حرفه‌ی خود با کسانی همکار باشیم که اعصاب ما را به‌هم می‌ریزند. رئیس، همکار یا مدیر فرقی نمی‌کند. گاهی رئیس مسئولیت‌ها را به گردن دیگری می‌اندازد یا به نظر دیگران توجه نمی‌کند و خودرأی و حتی بسیار ناکارآمد است. شاید مدیر یک بخش به کارش بی‌اعتنا باشد و باعث شود کارایی شما هم کاهش پیدا کند. ممکن است همکاری داشته باشید که در کارش موفق، اما برقراری ارتباط با او دشوار است. به افرادی که اعصاب شما را به‌هم می‌ریزند، می‌توانیم آدم‌های دردسرساز بگوییم. پس با این دید کلی می‌توانیم جزئی‌تر بررسی کنیم و افرادی را بشناسیم که در محیط کار باعث به‌هم‌ریختن ما می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
7 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
پیشگفتار
60 دقیقه
فصل یکم - چگونه اجازه می‌دهیم کسی یا چیزی با اعصاب ما بازی کند؟
43 دقیقه
فصل دوم - باورهای دیوانه‌کننده‌ای که با آن‌ها اجازه می‌دهیم دیگران اعصابمان را خرد کنند
39 دقیقه
فصل سوم - اولویت‌های واقع‌گرایانه؛ جایگزین‌های مناسب و توانمند برای افکار دیوانه‌کننده‌ای که باعث به‌هم‌ریختن اعصاب ما می‌شوند
54 دقیقه
فصل چهارم - ده باور دیوانه‌کننده‌ی ما که اجازه می‌دهند دیگران اعصاب ما را به‌هم بریزند
51 دقیقه
فصل پنجم - چگونه شیوه‌ی تفکر غیرمنطقی خود را تغییر دهیم
35 دقیقه
فصل ششم - چگونه نگذاریم کسی یا چیزی در محل کار اعصاب ما را به‌هم بریزد
60 دقیقه
فصل هفتم - همسران، آخرین اعصاب‌خردکن‌ها
46 دقیقه
فصل هشتم - پدر و مادر بودن، امتحان یکی‌مانده به آخر
45 دقیقه
فصل نهم - انبوه اعصاب‌خردکن‌ها
10 دقیقه
فصل دهم - نهایت تلاش خود را بکنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
نویسنده،
مترجمحمید غلامی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

حسام الدین
۱۴۰۳/۱/۲۰
از اونجایی که آلبرت الیس نویسنده این کتاب بوده و ایشون پیشگام رفتار درمانی عقلانی هیجانی در روان شناسی هستن و از روانشناسی زرد فاصله بسیار دارند نظرم رو جلب کرد که این کتاب رو بخرم و حقیقتا با توجه به سبک درمانی ایشون که راهکار دهنده و کاربردی هستش تونستم ارتباط خوبی با توصیه‌ها بگیرم و میشه به کلی صورت در چندتا نکته خلاصش کرد که افراد در مواجه با اتفاقات ناگوار زندگی سعی در فاجعه سازی، الزام گذاری و دلیل تراشی نکنند و افکار خود را به چالش بکشن و فکر نکنند که لزوما هر انچه که خودشون از موقعیت برداشت کردن عین واقعیته و بر طبق اون واکنش نشون بدن. ولی این کتاب شاید به تنهایی برای افرادی که مشکلات تکانه‌ای دارند و در لحظه سخت می‌تونن جلوی پاسخ‌های خودشونو به شرایط بگیرن کافی نباشه و حداقل نیاز به تمرین بیشتر و استفاده از درمان‌های دیگه هم داشته باشند
Rashed amani
۱۴۰۲/۵/۲۱
سلام به همه کسانی که میخواهند این نظر هارو بخونند من در رابطه به این کتاب میتونم بگم من که بهش گوش دادم به جز داستان خوانی دیگه هیچ کدوم راهکاری برای اینکه کسی اعصاب مون رو به نریزد وجود نداشته وخیلی برای من خسته کننده بود چون من داستان گوش دادن رو خوش ندارم
فاطمه فراهانی
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خوبی نبود، مفهوم روشنی نداشت، اصلا کتاب خوبی نبود، ذهن رو اروم نمیکنه، خسته کننده، یعنی شنونده متوجه نمیشه که منظور چیه، راضی نبودم از انتخابم
Gisoo Bahman
۱۴۰۲/۶/۱
من در موقعیت شکست زندگی زناشوئی هستم. برای من که همسرم حس تحقیر شدن و احساس گناه، بهم میده و دچار قضاوت ادم‌ها میشم خوب هست
جهانگیری
۱۴۰۲/۵/۸
عالیست. برای خودباوری و برای قوی کردن شخصیت بسیار مفید است. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو داشته باشید.
ایدا مهرابادی
۱۴۰۲/۹/۱۲
اصلا ارزش خریدن نداشت و‌ محتوای کتاب هیچ راهکاری ارائه نمی‌داد در کل اصلا خوب نبود
تینا ساریخانی
۱۴۰۲/۶/۱۱
یکم خسته کننده بود. نمیدونم مشکل از ترجمه بود یا نویسنده. ولی صدای گوینده بسیار خوب و واضح بود
سمانه زیلایی
۱۴۰۲/۵/۱۴
البرت الیس نویسنده‌ی خوبیه ولی باید کتاب رو بشنوم تا نظر قطعیم رو بزارم❤️
فکری
۱۴۰۲/۸/۵
در روزمره‌های زندگی باید قوانین اعلامی این کتاب لحاظ گردد‌
محمد رضا
۱۴۰۲/۶/۳۱
خیلی ساده و سطحی، اسم کتاب با محتوی خوانایی ندارد
مژگان ذاکرین
۱۴۰۳/۱/۲۸
برای احساس ارامش و عصبانی نشدن خوب است
ابوالفضل شفیعی
۱۴۰۲/۷/۱۰
واقعا ضعیف بسیار خسته کننده و نامفهوم
ستاره محمدی
۱۴۰۲/۸/۲۵
رومن تاثیر نگذاشت
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

برای دریافت کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.