معرفی و دانلود کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان

عکس جلد کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان

کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان به قلم براندون مال نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، رمانی علمی تخیلی در ژانر وحشت است که داستان ماجراجویی چند دوست نوجوان در شب هالووین را روایت می‌کند. این داستان شگفت انگیز در سال 2014 نامزد دریافت جایزه گودریدز در بخش داستان نوجوانان شد.

درباره کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان

براندون مال (Brandon Mull) داستان را از نقطه‌ای آغاز می‌کند که کول راندولف، تصمیم می‌گیرد یک شب هالووینی متفاوت و هیجان‌انگیز با دوستانش بسازد...

کول و دوستانش متوجه چیزی غیر عادی و ظاهرا ترسناک در خانه می‌شوند که در آن شب به خصوص بسیار طبیعی و حتی هیجان‌انگیز به نظر می‌آمد؛ در این خانۀ شبح‌وار درگاهی به دنیایی مخوف و اسرارآمیز بود. کول و دوستان ماجراجوی او از این در عبور کردند و پا به دنیایی بین حقیقت و رویا گذاشتند؛ سرزمینی که تاکنون هیچ‌کس هیچ رد و نشانی از آن نداشت.

در زیرزمین این خانۀ تسخیر شده اتفاقات عجیب و هولناکی برای این گروه نوجوانان ماجراجو رخ می‌دهد که هر کدام به نوعی مجبور به تلاش برای زنده ماندن کنند؛ کول و جنا برای نجات دوستانش در حاشیه این سرزمین گیر افتاده‌اند وارد ماجرا می‌شوند.

داستان هیجان‌انگیز و پر فراز و نشیب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان (Sky Raiders) در جلد دوم ادامه می‌یابد و در آنجا شاهد حوادث بسیار خواندنی و شگفت‌انگیزی هستیم. آیا آن‌ها سرانجام موفق به پیروزی در جنگ با مورگاسا و شکست اهریمن می‌شوند؟ جلد دوم این رمان جذاب به زودی از نشر پرتقال منتشر خواهد شد.

خواندن کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی نوجوانان علاقمند به داستان‌های علمی تخیلی و هیجان‌انگیز را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

با براندون مال بیشتر آشنا شویم:

کمدین و نویسنده پرفروش کودک و نوجوان نیویورک تایمز، براندون مال، بیشتر به دلیل سریال‌های فانتزی کودکانه‌اش که در ژانر علمی تخیلی ساخته، مشهور است. از پرطرفدارترین مجموعه‌های این نویسنده خلاق می‌توان به Fablehaven و Dragonwatch اشاره کرد. او که دانش‌آموخته دانشگاه بریگام یانگ است و سابقه دو سال خدمت در کلیسایی در شیلی را دارد، اکنون به غیر از نویسندگی به کار تبلیغات فیلم نیز مشغول است.

در بخشی از کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان می‌خوانیم:

مرد لاغر که کلاه لبه‌پهن داشت، یک دستش را بالا آورد و سکوت اتاق را فرا گرفت. بعد با صدای گرفته‌ای که مثل زمزمه آرام بود، گفت: «بچه‌های باهوش! خوب رفتار کردین؛ بیشترتون همون‌طور که بهتون دستور داده بودم، ساکت موندین. اونایی هم که به حرف ما گوش نکردن، همون‌طور که قول داده بودیم، تنبیه شدن. ما نمی‌خوایم به شما آسیب بزنیم. این کار باید با نظم انجام بشه. اگه کسی بخواد خطایی انجام بده، حتماً نتیجه‌ش رو می‌بینه؛ کاری می‌کنیم که مایه‌ی عبرت بقیه بشه. حالا دیگه ما ارباب شماهاییم. اگه با ما با احترام رفتار کنین، ما هم باهاتون منصفانه برخورد می‌کنیم.» بعد با داسی که در دست داشت، به مرد رنگ‌پریده اشاره کرد که حرکت کند.

قفس‌ها باز شد و بچه‌ها به صف بیرون آمدند. همه‌ی آن‌ها طوق‌های آهنی به گردن داشتند. کول حدس می‌زد اغلب آن‌ها کلاس پنجم یا ششم باشند. در‌واقع بچه‌های کوچک‌تری ندید. به پسربچه‌ای که لباس یک دزد دریایی به تن داشت، دهان‌بند زده بودند و کبودی بزرگی روی گونه‌اش بود که به نظر نمی‌رسید به‌خاطر آرایش هالووین باشد.

بچه‌ها را به‌طرف دریچه‌ بُردند. ابتدا هَم پایین رفت. انگار از نردبانی که دیده نمی‌شد، پایین می‌رفت و بعد از نظر ناپدید شد. پیش از اینکه سرش هم به‌کلی محو شود، مکثی کرد. «نردبون که تموم شد، بپّرین.» این را گفت و سرش هم از نظر محو شد.
اولین بچه، دختری با شاخ‌های برّاق و شنلِ قرمز، در لبه‌ی دریچه مکث کرد. «اون پایینه؟»

مرد رنگ‌پریده گفت: «برو. زنده‌ت بیشتر می‌ارزه. هر‌چند استخون هم به دردمون می‌خوره.»

دختر برگشت. سخت می‌شد باور کرد که با پاهای زنجیرشده به‌هم، بتواند از آن پله‌ها پایین برود. بعد خم شد و پایین رفت.
کول پرده را آرام پایین آورد تا جلوی دیدش را بگیرد. او در کنج دورافتاده‌ی اتاق گیر افتاده بود. همه‌جا پرده آویزان شده بود. اگر ساکت می‌ماند، احتمال داشت اصلاً او را پیدا نکنند؛ مگر اینکه پیش از رفتن بخواهند پرده‌ها را جمع کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هالووین
فصل 2: کلبه ی وحشت
فصل 3: عملیات نجات
فصل 4: مُهرِ بَردگی
فصل 5: کاروان
فصل 6: برینک
فصل 7: بندرگاهِ آسمانی
فصل 8: مهاجمانِ آسمان
فصل 9: پیشاهنگ
فصل 10: شب پُر‌ستاره
فصل 11: سرزمینی برای اثبات شدن
فصل 12: جان فشانی
فصل 13: سنگ های شناور
فصل 14: طوفان
فصل 15: میرا
فصل 16: پیک
فصل 17: پرواز
فصل 18: دیواره ی ابری
فصل 19: آسیا و لیام
فصل 20: دِکلان
فصل 21: کلیدِ معماها
فصل 22: مهمان ها
فصل 23: هدایای ارزشمند
فصل 24: جنگلِ سکوت
فصل 25: فرار
فصل26: سرزمینِ وحشیِ بِرادی
فصل 27: قِشقِرِق
فصل 28: آماندا
فصل 29: میدِل بِرِنچ
فصل 30: عطاری
فصل 31: انهدام
فصل 32: کارناگ
فصل 33: میراکِل
فصل 34: کیما
فصل 35: پیغام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان
نویسنده
مترجمرویا درخشان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات406
زبانفارسی
شابک978-600-8111-51-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان

پریناز امینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
عالی بود براندون مول یکی از بهترین نویسنده‌ها در ژانر فانتزی هست لطفا جلدهای بعدی اش هم بذارید ممنونم ازتون
Hamed Hosseini
۱۴۰۰/۸/۲۳
چرا جلد دومش نمیاد؟
Miad Zare
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بسیار عالی خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان

برای دریافت کتاب پنج پادشاهی: مهاجمان آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.