معرفی و دانلود کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه

برای دانلود قانونی کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه

براندون مول در کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه ما را با دنیایی خیالی و سحرآمیز روبه‌رو می‌کند که پناهگاه آخرین موجودات جادویی است. مجموعه‌کتاب افسانه ازجمله مجموعه‌های پرفروش نیویورک تایمز است و برنده‌ی جوایزی در بخش ادبیات نوجوان نیز شده است.

درباره‌ی کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه:

مکانی رازآمیز که خانه‌ی تمام موجودات جادویی است. فضایی عجیب که در آن هم موجوداتی نورانی مانند پریان و تک‌شاخ‌ها زندگی می‌کنند و هم موجوداتی تاریک مانند ترول‌ها و غول‌ها. نام این مکان چیست و کجا واقع شده است؟ و از آن مهم‌تر، چرا این مکان سحرآمیز از دید ما پنهان است؟

مجموعه‌کتاب افسانه (Fablehaven) پاسخ تمام این پرسش‌ها و حتی بیشتر از آن‌ها را با خود دارد. پاسخ این پرسش‌ها شاید شما را سردرگم کند و حتی به وحشت بیندازد... پس خود را آماده‌ی هیجان و ماجراجویی بزرگی کنید!

در جلد اول این مجموعه، آشیانه‌ی افسانه (Fablehaven)، با کندرای 13ساله و ست 11ساله آشنا می‌شویم که می‌خواهند چند روزی را پیش پدربزرگ و مادربزرگشان بمانند. همه‌چیز به نظر عادی می‌آید، اما پدربزرگ رازی را در سینه‌ی خود حفظ کرده است: او نگهبان فعلی آشیانه‌ی افسانه است، آخرین سنگر جادوی واقعی! اما حالا مشکلی پیش آمده و کندرا و ست باید با بزرگ‌ترین چالش‌ زندگی‌شان روبه‌رو شوند تا خانواده، آشیانه‌ی افسانه، و شاید کل دنیا را نجات دهند. آیا این دو نفر شجاعت لازم را دارند تا با چیزی که بیش از همه از آن می‌ترسند مواجه شوند؟

براندون مول (Brandon Mull) در این مجموعه‌ی مسحورکننده، در خلال داستانی هیجان‌انگیز، ما را به سفری به دنیای موجودات افسانه‌ای می‌برد تا با جادوی واقعی روبه‌رو شویم و موجوداتی را ببینیم که برداشت ما را از «خوب» و «بد» دستخوش تغییر می‌کنند، موجوداتی که بسیاری از آن‌ها خطرناک‌اند و اگر فرصتی پیش بیاید، برای نجات خود دست به هر کاری خواهند زد!

درباره‌ی مجموعه‌ی افسانه:

مجموعه‌کتاب‌های افسانه پنج کتاب در ژانر فانتزی هستند که براندون مول بین سال‌های 2006 تا 2010 آن‌ها را به رشته‌ی تحریر درآورده است. «آشیانه‌ی افسانه»، «طلوع ستاره‌ی مغرب»، «شیوع طاعون سایه»، «اسرار پناهگاه اژدها، و «کلیدهای زندان اهریمن» پنج جلد این مجموعه را تشکیل می‌دهند که دنباله‌ای با عنوان Dragonwatch نیز دارند که آن هم مجموعه‌ای پنج‌جلدی است.

این مجموعه‌کتاب با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده است و در صدر پرفروش‌های بسیاری از فهرست‌ها از جمله نیویورک تایمز قرار گرفته است. علاوه‌بر این، مجموعه‌ی افسانه برنده و نامزد دریافت جوایز ادبی متعددی نیز شده است.

فیلم‌های اقتباس‌شده از کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه:

در سال 2006، آوی آراد، تهیه‌کننده‌ی بسیاری از فیلم‌های مارول، اعلام کرد که حق ساخت بسیاری از کتاب‌ها و بازی‌های کامپیوتری را خریده است. یکی از این کتاب‌ها مجموعه‌ی افسانه بود. بااین‌حال، این پروژه هیچ‌گاه انجام نشد.

در سال 2012، کلارک شافر حق ساخت مجموعه‌ی افسانه را خرید و گروهی را گرد هم آورد تا با همکاری نویسنده و شرکت وارنر بروس پیکچرز اقتباسی سینمایی از این مجموعه تهیه کنند. بااین‌حال، تا کنون از ساخت این فیلم نیز اطلاعی در دست نیست.

افتخارات کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه:

- از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز
- مجموعه‌کتاب منتخب معلمان به انتخاب سایت آمازون
- برنده‌ی جایزه‌ی اِی‌اِم‌اِل برای ادبیات نوجوان در سال 2006
- نامزد جایزه‌ی ربکا کادیل در سال 2011

نکوداشت‌های کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه:

- مجموعه‌ی افسانه آن‌چنان جذاب است که من سه کتاب اول آن را یک‌شبه خواندم... هر کتاب بهتر از کتاب قبلی بود. این مجموعه بهترین کتاب‌های تخیلی‌ای هستند که در چند سال اخیر خوانده‌ام. کاش وقتی نوجوان بودم این کتاب را خوانده بودم. (کریستوفر پائولینی)

- در نگاه اول، این‌طور به نظر می‌رسد که مجموعه‌ی افسانه مختص کودکان و نوجوانان است. اما مانند مجموعه‌ی هری پاتر، بزرگ‌ترها نیز از آن لذت می‌برند... از براندون مول غافل نشوید؛ او قطعاً به یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ژانر فانتزی تبدیل خواهد شد. (اورسون اسکات کارد)

- مجموعه‌ی افسانه آن‌چنان استادانه نوشته شده و چنان کششی دارد که جادویش رویتان اثر می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد آن را لحظه‌ای کنار بگذارید. براندون مول نویسنده‌ی فوق‌العاده‌ای است. (کلمبیا دیلی تریبون)

کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان علاقه‌مند به کتاب‌های فانتزی و تخیلی از خواندن این مجموعه لذت فراوانی خواهند برد.

با براندون مول بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر شهرتش را مرهون مجموعه‌کتاب‌های فانتزی‌ای است که برای کودکان و نوجوانان تألیف می‌کند. براندون مول خود را تحت تأثیر جی. آر. آر. تالکین، سی. اس. لویس و جی. کی. رولینگ می‌داند و تا کنون چندین مجموعه‌ منتشر کرده که موفق شده‌اند در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز، یواِس‌اِی تودی و وال‌استریت جورنال بنشینند.

کتاب «پینگو»، مجموعه‌ی «پنج پادشاهی»، مجموعه‌ی «نجات ارداس» و... از دیگر آثار این نویسنده و تصویرساز هستند.

در بخشی از کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه می‌خوانیم:

کندرا بار دیگر توجهش را به گذر شتابان درخت‌ها معطوف کرد. پدر و مادرش قرار بود به همراه تمام دایى‌ها و خاله هایش به صورت رایگان با یک کشتى تفریحى اسکندیناویایى به مسافرتى هفده روزه بروند. نه به این دلیل که برنده‌ى مسابقه‌اى شده بودند، بلکه به این خاطر که پدربزرگ و مادربزرگ کندرا خفه شده بودند!

پدربزرگ و مادربزرگ لارسن به کارولیناى جنوبى رفته بودند تا به یکىاز اقوامشان که در یک کاراوان زندگى مى‌کرد سر بزنند. در اثر نقص فنى کاراوان، گاز نشر کرده و همگى در خواب مرده بودند. مدت‌ها پیش از این اتفاق، پدربزرگ و مادربزرگ لارسن وصیت کرده بودند که پس از مرگشان تمام فرزندانشان به همراه همسرانشان به خرج آن‌ها با یک کشتى تفریحى اسکاندیناویایى به مسافرت بروند.

اما نوه‌ها به این مسافرت دعوت نشده بودند.

کندرا پرسید: «هفده روز رو یه کشتى روى آب خسته نمى‌شین؟»

پدر از آینه نگاهى به کندرا کرد و گفت: «مى‌گن غذاش عالیه. غذاهاى دریایى، صدف، خاویار، و کلى مخلفات دیگه.»

مادر با ناراحتى گفت: «راستش ما خیلى هم از اینکه به این مسافرت مى‌ریم خوشحال نیستیم. فکر نمى‌کنم اون موقع که پدربزرگ و مادربزرگت این وصیت رو کردن، حتى به ذهنشون هم خطور کرده باشه که ممکنه این جورى بمیرن. اما به هرحال سعى مى‌کنیم ازش لذت ببریم.»

فهرست مطالب کتاب

یادداشت
فصل اول: تعطیلات اجبارى
فصل دوم: پیدا کردن سرنخ‌ها
فصل سوم: کلبه‌اى از پیچک
فصل چهارم: دریاچه‌ى پنهان
فصل پنجم: روزنگار رازها
فصل ششم: مادوکس
فصل هفتم: زندانى در شیشه
فصل هشتم: تلافى
فصل نهم: هوگو
فصل دهم: جشن نیمه تابستان
فصل یازدهم: پیامد
فصل دوازدهم: درون طویله
فصل سیزدهم: یک پیام غیرمنتظره
فصل چهاردهم: به دنبال پدربزرگ
فصل پانزدهم: طرف دیگر اتاق زیرشیروانى
فصل شانزدهم: کلیساى از یاد رفته
فصل هفدهم: قمار خطرناک
فصل هیجدهم: باهومات
فصل نوزدهم: وداع با آشیانه افسانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه 1: آشیانه افسانه
نویسنده
مترجممیلاد فشتمی
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-964-5668-63-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
130000 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه

برای دریافت کتاب افسانه 1: آشیانه افسانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.