معرفی و دانلود کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام

عکس جلد کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام
قیمت:
۵۷۵۰۰ 28750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام

کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام نوشته‌ی براندون مال، اولین داستان از مجموعه‌ای 7 جلدی‌ست که ماجرای فوق‌العاده هیجان انگیز و ماجراجویانه چهار نوجوان را به تصویر می‌کشد. هر کدام از این نوجوانان با کارهایی جادویی حیوان درونشان را احضار می‌کنند و با کمک آن‌ها با دشمن سرزمینشان می‌جنگند. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید در سال 2014 جایزه کتاب یوتا را از آن خود کرد.

موضوع کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام چیست؟

در سرزمین ارادس هر انسانی یک حیوان درون دارد؛ هر نوجوانی که در آنجا به سن 11 سالگی می‌رسد شهدی جادویی می‌نوشد و آرزو می‌کند که بتواند حیوان درونش را پیدا کند و با آن ارتباط برقرار کند. در مراسم نوشیدن شهد چهار نوجوان که شرایط حضور در مراسم را دارند، شهد را می‌نوشند. کانر نام یکی از قهرمانان داستان است که می‌تواند با حیوان درونش که یک گرگ است، ارتباط برقرار کند. بعد از او ابک، میلین و رولان با احضار حیوان درونشان قدم در راهی سخت و البته هیجان انگیز برای نجات سرزمینشان می‌گذارند... به نظر شما چه اتفاقاتی در انتظار آن‌هاست؟ با داستان وحشی‌های رام (Wild Born) همراه باشید تا پاسخ این سوال را پیدا کنید.

درباره‌ی مجموعه نجات ارداس:

قهرمانان مجموعه‌ی نجات ارداس (Spirit Animals) چهار نوجوان هستند که هر کدام حیوان درونشان را احضار می‌کنند تا ناجی سرزمین خود باشند. دشمن قرار است به سرزمین ارداس حمله کند و فقط این نوجوانان می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. نویسندگان در هر جلد از این کتاب‌ها شما را به ماجراهای جالبی دعوت می‌کنند. در هر قصه چندین اتفاق هیجان انگیز رخ می‌دهد که باعث دردسرهای زیادی برای این چهار نوجوان می‌شود.

مجموعه نجات ارداس در هر داستان به ارتباط بین انسان و حیوان می‌پردازد و نیاز دو طرفه‌ی آن‌ها به یکدیگر برای ادامه‌ی حیات را یادآور می‌شود. نویسنده در لابه‌لای جنگ‌ها و ماجراجویی‌های مختلف یک پیام مهم برای همه‌ی ما دارد: باید مراقب حیوانات باشیم!

جوایز و افتخارات کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام:

- برنده جایزه کتاب یوتا در سال 2014
- نامزد جایزه کتاب Bluestem در سال 2017
- پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام:

- براندون مال مجموعه‌ی نجات ارداس را با اولین قسمت، هیجان انگیز آغاز می‌کند. (ناشران هفتگی)
- براندون مال به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را به سمت خود می‌کشاند و آن‌ها کار سختی برای کنار گذاشتن این کتاب خواهند داشت. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و مهیج از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با براندون مال (Brandon Mull) بیشتر آشنا شویم:

کمدین و نویسنده پرفروش کودک و نوجوان نیویورک تایمز، براندون مال، بیشتر به دلیل سریال‌های فانتزی کودکانه‌اش که در ژانر علمی تخیلی ساخته، مشهور است. از پرطرفدارترین مجموعه‌های این نویسنده خلاق می‌توان به Fablehaven و Dragonwatch اشاره کرد. او که دانش‌آموخته دانشگاه بریگام یانگ است و سابقه دو سال خدمت در کلیسایی در شیلی را دارد، اکنون به غیر از نویسندگی به کار تبلیغات فیلم نیز مشغول است.

در بخشی از کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام می‌خوانیم:

میلین خوشش نمی‌آمد کسی را منتظر بگذارد؛ اما برای اینکه نظر همه را جلب کند، باید بیشتر از همیشه دقت و وسواس به خرج می‌داد. بقیه‌ی داوطلب‌ها شهدِ خودشان را نوشیده بودند و فقط میلین مانده بود. بر اساس سنت‌های دیرین آن‌ها، آخرین کسی که شهد را می‌نوشد، بیشترین شانس را برای احضار حیوانِ درونش دارد. میلین، دختر ژنرال تِنگ، یکی از پنج ژنرال بلندمرتبه‌ی ژونگ، از زمان تولد، همیشه در این مراسمِ پیوند که هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شد، جایگاه ویژه‌ای داشت و تک‌فرزند بودنش، او را عزیزتر کرده بود. او هیچ برادری هم نداشت که بخواهد این حق را از او سلب کند.

مادرش و هر چهار پدربزرگ و مادربزرگش و پدران و مادران آن‌ها هم، همگی حیوانِ درونشان را احضار کرده بودند. پدر و پدربزرگ و جَد میلین، همگی ژنرال‌های ارتش بودند و بقیه‌ی افراد خانواده هم از تاجران سرشناس به‌حساب می‌آمدند. فقط خانواده‌ی امپراتور از خانواده‌ی او شکوهمندتر بود. پدرش هیچ حیوانِ درونی را احضار نکرده بود، اما در ارتش، بالاترین رتبه را داشت و به جدی‌بودن معروف بود.

هنگام رویارویی با مشکلات، از نظر زیرکی، تقریباً هیچ‌کس به گردِ پای پدر میلین نمی‌رسید. او یک‌بار به میلین گفته بود که در خواب دیده میلین حیوانِ درونش را احضار خواهد کرد؛ اما میلین نمی‌دانست پدرش دقیقاً چه حیوانی در خواب دیده و نمی‌توانست چیزی را که در فکر او بوده، تجسم کند؛ اما مطمئن بود که پدرش همیشه با یقین حرف می‌زند و اشتباه نمی‌کند. میلین چترِ آفتابی کاغذی‌اش را که روی آن گل‌های زینتی نقاشی شده بود، برداشت و یک‌بارِ دیگر جلوی آینه خودش را بَرانداز کرد.

فهرست مطالب کتاب

1: بریگان
2: اورازا
3: ژی
4: اِسیکس
5: تمرین
6: بُرج غروب
7: کار گروهی
8: جزیره
9: رؤیا
10: خواب
11: گار
12: شهر صخره
13: بارلو و مونت
14: زاغ‌ها
15: آراکس
16: پایان سفر
17: قوچ گرانیتی
18: قربانی
19: برگشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام
نویسنده
مترجماردلان زرگریان جم
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
شابک978-600-8111-71-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۷۵۰۰ 28750 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام

S
۱۴۰۲/۵/۱۷
کتاب عالی و لذت بخشی هست و به اندازه کافی تخیلی و جادویی هست و داستان خیلی جالبی داره ولی انگار کامل نیست ولی در کل عالیه
رستا رحیمی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالیه من وحشی‌های رام و تسخیر شده رو تموم کردم الان دارم پیوند‌های خونی رو می‌خونم خیلی جذابه
امیرعلی مداعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
این کتاب خیلی خوبه
محمد امین اشرف
۱۴۰۱/۵/۱۸
عالیه واقعا 👍👍
Majid Sayadi
۱۴۰۰/۹/۷
اصلا اون چیزی که توی داستانش میگفت نبود.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام

برای دریافت کتاب نجات ارداس 1: وحشی‌های رام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.