معرفی و دانلود کتاب پینگو

عکس جلد کتاب پینگو
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینگو

کتاب پینگو نوشته‌ی براندون مال، داستان جذاب گروهی از بچه‌‌ها در مدرسه را به تصویر می‌کشد که هر کدام از آن‌ها یک دوست خیالی با ویژگی‌های متفاوت دارند اما به نظر می‌رسد که یکی از این دوستان خیالی هیچ ویژگی خاصی ندارد.

موضوع کتاب پینگو چیست؟

پسر بچه‌ای به نام چاد کلاس دوم بود و معمولاً در زنگ‌های تفریح با دوست خیالی‌اش پینگو بازی می‌کرد. چند نفر از دوستان چاد در مدرسه هم از این دوست‌های خیالی داشتند. روزی آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا یک مسابقه برگزار کنند تا ببینند کدام دوست خیالی از همه بهتر است. در هر کدام از مسابقه‌ها یکی از آن‌ها برنده می‌شود ولی پینگو در تمام مسابقات دوم می‌شود. همه‌ی بچه‌ها از چاد سوال می‌کنند که پینگو چه ویژگی خاصی دارد؟ اما خیلی زود همه متوجه یک ویژگی خیلی مهم در پینگو می‌شوند...

براندون مال (Brandon Mull) برای داستان پینگو (Pingo and the Playground Bully) موضوع دوست خیالی را انتخاب کرده است که کودکانی زیادی آن را تجربه می‌کنند و در تصورات خود با دوستان خیالی‌شان بازی و صحبت می‌کنند. کتاب پینگو نشان می‌دهد که دوست خیالی داشتن مسئله‌ای غیرعادی در دوران کودکی محسوب نمی‌شود. در این قصه کودکان یاد می‌گیرند هر کدام از آدم‌ها چیزهایی را بلد هستند که ممکن است دیگری آن را بلد نباشند اما در حقیقت همه با هم برابر هستند و هیچکسی برتر از دیگری نیست و همین تفاوت‌هاست که باعث شکل‌گیری دوستی‌هایی زیباتر می‌شود.

کتاب پینگو مناسب چه کسانی است؟

این داستان جالب به همراه تصاویر چشم‌نواز برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم‌کننده و دوست داشتنی است.

در بخشی از کتاب پینگو می‌خوانیم:

پینگو گفت: «ممنونم، ولی مسخره است! هیچ کس بهترین نیست. هر کدام از ما یک چیزی را خوب بلدیم و همین دوستی‌ها را قشنگ می‌کند...
پس زود باشید برویم بازی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینگو
نویسنده
مترجمآرین الحسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-532-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینگو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پینگو

برای دریافت کتاب پینگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.