معرفی و دانلود کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری

عکس جلد کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری
قیمت:
۸۰۰۰ ۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری

کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری نوشته‌ی محمدعلی اعظمی، شرح وقایعی است از سرگذشت این بزرگ مرد در دوران جنگ تحمیلی که با بیانی ساده و صمیمی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

چه وفادارنه و با صداقت در مسلخ عشق پا گذاشتند. خلبانانی که گویی با خود و با این ملت آزاده و آن یار سفر کرده عهدی جدا نشدنی داشتند و بدین گونه در خاطر ما جاودانه مانده‌اند.

سرتیپ خلبان آزاده و جانباز ابوالقاسم عبیری متولد سال 1331 روستای نیوان سوق از توابع شهرستان گلپایگان است. او تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان فارابی و دوران دبیرستان را در شهرستان‌های گوگد و گلپایگان گذرانده است. به گفته‌ی او زمانی که در مزرعه به پدرش کمک می‌کرده، در بالای سر خود و در عمق آسمان‌ها هواپیماها را مشاهده و از همان جا رویای پرواز را در ضمیر نوجوانی‌اش پرورانیده است.

در بخشی از کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری می‌خوانیم:

پس از سه ماه و نیم من و جناب غفاری مجددا همدیگر را دیده و مسرور شدیم. ما را به زندان دژبان انتقال دادند. سقف این زندان شیروانی و دیوارهای آن سیمانی، در فاصله بین دو سلول رو به روی هم برکه‌ای از فاضلاب انباشته شده با بوی متعفن بود که پا تا غوزک در آن فرو می‌رفت.

در همان ساعات اولیه ورودمان از سوراخی که روی در ورودی سلول بود یک تیکه کاغذ مچاله شده به داخل افتاده بود، آن را برداشته و نگاه کردم، تعداد 25 اسم از دوستان خلبان که در زندان‌ها محبوس و به صلیب سرخ معرفی نشده بودند در آن کاغذ نوشته شده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-8489-94-8
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
۸۰۰۰ ۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری

برای دریافت کتاب پنجمین سال جنگ تحمیلی: زندگینامه و تاریخ شفاهی سرهنگ خلبان آزاده ابوالقاسم عبیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.