معرفی و دانلود کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید

عکس جلد کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید
قیمت:
۷۲,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2، نوشته‌ی امیر صبوری، راهنمایی کاربردی برای کسب ثروت و تحقق آرزوهاست. او ایمان دارد که تلاش و کوشش مستمر، نتیجه می‌دهد و خوانندگان اثرش را در این مسیر همراهی می‌کند تا بتوانند چالش‌ها را شکست داده و درنهایت به ثروت و همچنین رویاهای بزرگ خود دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2

آیا رویای شما با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، قابل دستیابی است؟ اگر پاسخ شما این سؤال منفی‌ست، بهترین کار این است که با کمک توصیه‌های امیر صبوری در کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2، اقدامی جسورانه انجام داده و به سمت خواسته‌های قلبی خود قدم بردارید. او باور دارد که پشتکار، هر آرزوهایی را محقق ساخته و رسیدن به خواسته‌ها را ممکن می‌کند. درنتیجه وقت آن رسیده تا جزو آن دسته از افرادی باشید که رویاهای بزرگ خود را زندگی می‌کنند. کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 در ادامه‌ی جلد اول آن نوشته شده و مباحثی را مطرح می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید تغییرات مثبتی را در شیوه‌ی کار و زندگی شخصی و حرفه‌ای خود ایجاد کنید.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چه دلایلی باعث شکست در مسیر دستیابی به موفقیت می‌شوند و چرا فقط تعداد کمی از افراد قادرند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. امیر صبوری معتقد است که پایداری و استقامت در این مسیر حرف اول را می‌زند. لذا اگر افراد پشتکار و کوشش کافی نداشته باشند، پیروز نخواهند شد یا به‌سختی به قله‌ی پیروزی خواهند رسید.

او تأکید می‌کند که اگر از شرایط کنونی خود رضایت ندارید، باید تغییر را از خودتان آغاز کنید. البته این کار اصلاً ساده نیست و چالش‌های بسیاری را به همراه دارد. به همین خاطر، باید هوشمندانه عمل کرد و استقامت به خرج داد. چراکه ثروت و موفقیت، فقط و فقط در نتیجه‌ی چنین تلاش مستمری حاصل می‌شود.

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 به مجموعه‌ای با همین عنوان تعلق دارد که توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت

مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت، متشکل از 3 جلد کتاب به‌قلم امیر صبوری است که توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. هدف از نگارش این مجموعه، کمک به افرادی است که خواهان تحول در زندگی فردی و شغلی خود هستند و می‌خواهند موفقیت و ثروت بیشتری به‌دست بیاورند. همچنین برای سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها، گنجینه‌ای ارزشمند به‌شمار می‌رود که به رشد و پیشرفت آن‌ها منتهی می‌شود.

کتاب‌های «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1و 2» و «501 راز ثروت و موفقیت»، آثار این مجموعه‌اند.

نکوداشت‌های کتاب پول، ثروت تا مثبت‌ بی‌نهایت 2

  • دوست و برادر ارزشمنمد جناب «دکتر امیر صبوری» در کتاب ارزشمند خود با عنوان «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت»شاهکار خلق کرده‌اند. (دکتر حسین شیرمحمدی، نویسنده و مترجم)
  • بسیار خرسند و خوشحالم که این کتاب نفیس نگاه جالب‌تر و بهتری به بحث پول و ثروت دارد و تبریک می‌گویم به خواننده‌های خوب این کتاب که انتخاب کردند به‌طور متفاوت‌تری ثروتمند شوند. (بابک بهمن‌خواه، نویسنده و سخنران)
  • کتاب «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت»، اصول و دستورالعمل‌هایی را معرفی می‌کند که در مسیر دستیابی به پول و ثروت راهنما هستند. (دکتر محمد خضری، استاد دانشگاه)

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، راهنمایی کاربردی برای همه‌ی کسانی است که آرزوی ثروتمندشدن را در سر می‌پرورانند.

جملات برگزیده‌ی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2

  • خواستن نقطه آغازین تمام هدف‌هاست؛ نه امیدوار بودن و نه آرزو داشتن. یک خواستن شدید از اعماق قلب، که به انسان قدرتی نامحدود می‌دهد. (ناپلئون هیل)
  • نمی‌توانید زندگی را تغییر دهید، مگر این‌که کارهایی را تغییر دهید که هر روز انجام می‌دهید. راز موفقیت در تغییر عادت‌های رفتاری روزانه شما است. (جان سی مکسول)
  • قدم زدن با یک دوست در تاریکی، بهتر از قدم زدن به‌تنهایی در نور است. (هلن کلر)

در بخشی از کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید می‌خوانیم

همه‌ی افراد با یک روش یکسان موفق نمی‌شوند. به قول استاد پرویز پرستویی، بازیگر ارزنده سینمای ایران در فیلم معروف مارمولک «راه‌های رسیدن به خدا به‌اندازه‌ی تعداد آدم‌ها متفاوت است». پژوهشگران کشف کرده‌اند که بعضی از افرادی که می‌خواهند روش جدیدی را در زندگی اجرا کنند، برایشان آسان‌تر است که خیلی از عادت‌های بد را به‌یک‌باره رها کنند. ولی شما خود باید متوجه باشید که کدام استراتژی به بهترین شکل برای شما مؤثر واقع می‌شود.

در مورد خسرو و سعید که در قسمت بالا گفتم، آن‌ها به دلیل نیازشان به دستیابی مجدد سلامتی، بهترین راهکار، حذف کامل و یک‌باره عادت بد بوده است. در اکثر موارد که علت‌های پزشکی شناخت یک عادت بد را به مریض هشدار می‌دهد، این روش آخرین شانس زنده ماندن محسوب می‌شود. ترک یک‌باره مواد مخدر و الکل مثال‌هایی از این نمونه هستند.

برای ترک یک عادت بد در خانه یا محیط کار بهتر است بااحتیاط و آهسته اقدام نماییم؛ اما در زندگی حرفه‌ای بهترین استراتژی شیرجه زدن یا یک‌مرتبه پریدن است که نتیجه بهتری خواهد داشت.

اگر بخواهید وارد یک کسب‌وکار جدید شوید، پس از انجام بررسی‌های لازم آهسته اقدام کردن نتیجه مطلوبی نداشته و بایستی با تمام قوا و پرتلاش وارد گود شوید.

به شما این پیشنهاد را نمی‌دهم که همه‌ی چیزهای بد را از زندگی حذف کنید. در بیشتر مواقع اعتدال و میانه‌روی خوب است و من‌جمله معروف «بهترین کارها، میانه‌روی است» را در ذهن خود تا ابد حک کرده‌ام.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
زندگینامه من به ‌اختصار
فصل اول: چگونه می‌توانی کیف پولت را چاق کنی؟
هفت راهکار عملی برای چاق کردن کیف پول
واکسی و کتاب‌فروش
فصل دوم: اثر مرکب در تولید پول و ثروت
دوپینگ استمرار در عمل
اثر موجی
طرز فکر آنی پسند
انتخاب‌ها
پذیرش صددرصدی مسئولیت
خوش‌شانسی یا بدشانسی
نگارش، سلاح قدرتمند
هوشیار باش
چند پیشنهاد کاربردی و اجرایی
عادت‌ها
لذات آنی را مهار کنید
نیروی چرایی یا معجزه اشتیاق
تعیین اهداف
به چه چیزی می‌خواهی برسی؟
فصل سوم: نقش عادات در زندگی
5 راهکار برای ریشه‌کنی عادات بد
راهکار و پیشنهاد عملی
هفت استراتژی برای ایجاد عادات خوب
سؤال اساسی و جالب
نکته فوق طلایی: ارتباطات
فصل چهارم: سرمایه‌گذاری در بازار مسکن
سرمایه‌گذاری در ایران
سپرده‌گذاری در بانک
بازار مسکن ایران
ادوار بازار مسکن ایران
عوامل مؤثر بر رونق و رکود بازار مسکن
تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی بازار مسکن ایران
نکات بنیادی سرمایه‌گذاری در بازار مسکن
فصل پنجم: بازارهای ارز دیجیتال
ارزهای دیجیتال
کیف پول موبایلی
کیف پول دسکتاپ
کیف پول کاغذی
کیف پول سخت‌افزاری
فصل ششم: 7 فرمول جادویی عمل‌گرایی
قدم اول: هدف‌گذاری و دلایل آن
قدم دوم: برنامه‌ریزی کنید و گذشته را بازنگری کنید.
قدم سوم: شکرگزاری رکن فراوانی
قدم چهارم: تعیین خط‌مشی و استراتژی
قدم پنجم: طراحی شخصیت آینده‌تان
قدم ششم: باور درونی
قدم هفتم: پشتکار، تلاش، پایداری و اجرا
منابعی برای مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7611-48-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2

برای دریافت کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.