معرفی و دانلود کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید

عکس جلد کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید
قیمت:
۶۳,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1، نوشته‌ی امیر صبوری، اثری کارآمد برای دستیابی به ثروت نامحدود است. این کتاب که به مجموعه‌ای با همین نام تعلق دارد، تجربیات نویسنده را با زبانی شیوا به شما عرضه کرده و مسیری ایده‌آل را برای رسیدن به موفقیت به شما ارائه می‌کند. اگر دوست دارید به‌خوبی در مسیر دستیابی به پول و ثروت قدم بگذارید، از خواندن این کتاب غافل نشوید.

درباره‌ی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1

چه کسی از چاق‌تر شدن کیف پول خود خوشحال نمی‌شود؟ امیر صبوری با نوشتن کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1، خوانندگانش را به یک میلیارد خودساخته تبدیل می‌کند! این کتاب، حاصل سال‌ها تجربه و مطالعه‌ی نویسنده درخصوص عملکرد چهره‌های موفق و ثروتمند دنیاست و مسیری را پیش پای علاقه‌مندان قرار می‌دهد که پیشرفت و رشد مالی را برای آن‌ها به‌همراه دارد. او رازهای موفقیت و کسب ثروت را بارها و بارها در متن کتاب تکرار کرده تا خواننده به مباحث تسلط پیدا کند و قادر باشد آموزه‌ها را در زندگی و کسب‌وکار خود پیاده کند. در حقیقت پس از مرور این اثر، همه‌ی نکاتی را که برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند نیاز دارید، می‌آموزید و تمامی آن‌ها ملکه‌ی ذهن شما خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های شاخص کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1، کاربردی بودن آن است. تمامی توصیه‌های نویسنده در اثر پیش رو قابلیت اجرایی دارند و به بیان نظریه محدود نمی‌شوند. درنتیجه هر کسی که ثروت را نیازی مبرم برای ادامه‌ی زندگی تلقی می‌کند، می‌تواند کتاب پیشِ رو را، راهنمایی برای رسیدن به خواسته‌های خود قرار دهد.

امیر صبوری توضیح می‌دهد که ثروتمند شدن، یک علم است و مثل جبر و هندسه، به دقت و پیروی از قوانین نیاز دارد. بنابراین تسلط به این علم و اجرای دقیق فرآیند آن می‌تواند روند افزایش ثروت شما را تضمین کند.

این کتاب، اولین جلد از مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت است که توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت

مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت، متشکل از 3 جلد کتاب به‌قلم امیر صبوری است که توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. هدف از نگارش این مجموعه، کمک به افرادی است که خواهان تحول در زندگی فردی و شغلی خود هستند و می‌خواهند موفقیت و ثروت بیشتری به‌دست بیاورند. همچنین برای سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها، گنجینه‌ای ارزشمند به٬شمار می‌رود که به رشد و پیشرفت آن‌ها منتهی می‌شود.

کتاب‌های «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1 و 2» و «501 راز ثروت و موفقیت»، آثار این مجموعه‌اند.

نکوداشت‌های کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت1

  • دوست و برادر ارزشمند جناب «دکتر امیر صبوری» در کتاب ارزشمند خود با عنوان «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت» کار نکرده‌اند بلکه شاهکار خلق کرده‌اند. به‌کاربردن واژه‌ی شاهکار برای این اثر، کلامی اغراق‌آمیز نیست زیرا تک‌تک واژه‌های این کتاب، آگاهی‌بخش و امیدآفرین است. (دکتر حسین شیرمحمدی، نویسنده و مترجم)
  • بسیار خرسند و خوشحالم که این کتاب نفیس نگاه جالب‌تر و بهتری به بحث پول و ثروت دارد و تبریک می‌گویم به خواننده‌های خوب این کتاب که انتخاب کردند به‌طو متفاوت‌تری ثروتمند شوند. (بابک بهمن‌خواه، نویسنده و سخنران)
  • کتاب «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت»، اصول و دستورالعمل‌هایی را معرفی می‌کند که در مسیر دستیابی به پول و ثروت راهنما هستند. با وجود این، در این کتاب پول‌درآوردن و ثروتمند‌شدن نه به‌مثابه یک هدف والا بلکه به‌عنوان ابزار سودمندی برای دستیابی به اهداف والاتر معرفی شده است. (دکتر محمد خضری، استاد دانشگاه)

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1 برای چه کسانی مناسب است؟

به کسانی که خواهان ثروتمندشدن و حرکت در مسیر موفقیت هستند توصیه می‌کنیم آموزه‌های این کتاب را غنیمت بشمارند. این اثر سرشار از رمزورازهای امتحان‌شده‌ای است که شبیه به یک مسیر میانبر برای شما عمل می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1

  • خوش‌بختی یک اتفاق حاضر و آماده و از پیش تعیین‌شده نیست، خوش‌بختی حاصل اعمال خود شماست. (دالایی لاما)
  • آموزش رسمی (صرفاً آکادمیک) برایت معیشت می‌سازد، خودآموختگی ثروت می‌سازد. (جیم ران)
  • مصیبت واقعی فقرا، فقر آرزوهایشان است. (آدام اسمیت)

در بخشی از کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید می‌خوانیم

«مغز بدوی» یا «مغز قدیمی» یا قدرتمندترین بخش مغز به شمار می‌رود. مغز بدوی شبیه مغز حیوانات است. این بخش فکر نمی‌کند، بلکه بیشتر واکنش نشان می‌دهد. طبق تحقیقات گاردنر، هوش درون‌فردی بیشترین ارتباط را با ذهن ناخودآگاه دارد. آنچه به نظر مهم می‌آید این است که هوش درون فردی است که تعیین می‌کند آیا فرد در زندگی عشقی، سلامت و امور مالی موفق شده یا شکست می‌خورد. افراد با هوش بالای درون فردی، توانایی کنترل تمایل ضمیر ناخودآگاه به جنگیدن، گریختن یا توقف را دارا هستند. در صورت عصبانیت، می‌توانند به‌آرامی صحبت کنند، اگر بترسند می‌توانند بر ترسشان غلبه کنند. وقتی‌که ضمیر ناخودآگاه به‌واسطه‌ی ترس کنترل شود نحوه‌ی تفکر تغییر می‌یابد بسیاری از مردم با هوش درونی ضعیف در هنگام ترس می‌گویند «نمی‌توانم انجامش دهم. اگر شکست بخورم چه؟». در مقابل افرادی با هوش بالا که ازنظر ضمیر ناخودآگاه در حالت جنگ قرار دارند این‌گونه سخن می‌گویند «به آن‌ها نشان خواهم داد! آن قرارداد را خواهم بست تا ثابت کنم می‌توانم این کار را انجام دهم».

مشاغلی مانند خلبان، نظامیان، کارآفرینان، پلیس، پرستاران و پزشکان بخش اورژانس و آتش‌نشان‌ها نیازمند کنترل بالا تحت شرایط پرتنش هستند، بهترین شغل برای افرادی با هوش درونی قوی محسوب می‌شوند. آنچه بدیهی است وقتی قدرت سه بخش مغز باهم در یک راستا عمل نمایند، بهترین اثربخشی را شاهد خواهیم بود. همان‌طور که اشاره شد ضمیر ناخودآگاه، قدرتمندترین بخش مغز است که کنترل اعتیادهای انسان نیز در اختیار آن است. برای مثال، بیشتر سیگاری‌ها دوست دارند سیگار را ترک کنند و می‌توان اثرات مضر سیگار را به‌صورت منطقی به نیمکره چپ و تصاویر دلهره‌آور از سرطان ریه را به نیمکره راست مرتبط بدانیم؛ اما اگر ضمیر ناخودآگاه دوست داشته باشد، فرد به اعتیاد خودش به سیگار ادامه می‌دهد. این بخش از مغز به اشکال مختلف بر زندگی انسان تسلط دارد. برای از بین بردن تمام اعتیادها و عادت‌ها بایستی این بخش از مغز را متقاعد به تغییر کنیم.

فهرست مطالب کتاب

زندگینامه من به ‌اختصار
فصل اول: موفقیت یا خوشبختی؟
موفقیت یا خوشبختی؟
گام اول: تندرستی
گام دوم: خوشبختی، پول و ثروت
گام سوم: تخصص
گام چهارم: معنویت و بعد روحی
گام پنجم: ارتباطات خوب و ایجاد شبکه
راز نهایی
فصل دوم: هوش چندگانه و مغز
هوش‌های چندگانه‌ی انسان
نورون‌های آینه‌ای و نحوه‌ی سخن گفتن
ضمیر ناخودآگاه فقیر
برای تغییر زندگی، محیط مناسب بیابید
سؤالات مهم اکثر افراد
کارآفرینان
فصل سوم: هوش مالی
ضریب هوش مالی 1: درآمد بیشتر
ضریب هوش مالی 2: حفاظت از پول
ضریب هوش مالی 3: بودجه‌بندی پول
ضریب هوش مالی 4: اهرم کردن پول
ضریب هوش مالی 5: افزایش اطلاعات مالی
فصل چهارم: ثروت و نقش ذهن
تفکر و اشتیاق رمز میلیاردر شدن
گام نخست: اشتیاق نقطه آغازین برای همه‌ی موفقیت‌ها
گام دوم: تجسم عشق و ایمان به اشتیاق و باور رسیدن
گام سوم: تلقین به خود راه نفوذ به ذهن نیمه هوشیار
گام چهارم: دانش تخصصی
گام پنجم: تخیل، کارگاه ذهن
گام ششم: برنامه‌ریزی سازمان‌یافته برای عملی کردن اشتیاق
گام هفتم: حس ششم
پول، ناطق است
منابعی برای مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1: چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-622-7611-46-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1

هوشنگ بهادری
۱۴۰۲/۱۲/۳
فکر میکنم نویسنده هجمی از برداشت کتاب‌های خوانده شده را بیان کرده و چیزی از خودش نداشت شاید هدف این بوده که من هم یک کتاب بنویسم
از نویسنده‌ای با این همه ادعا انتظار دیگری باید داشت.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1

برای دریافت کتاب پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.