معرفی و دانلود کتاب 501 راز ثروت و موفقیت: چگونه خاک را به طلا تبدیل کنیم؟

عکس جلد کتاب 501 راز ثروت و موفقیت: چگونه خاک را به طلا تبدیل کنیم؟
قیمت:
۷۶,۴۴۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت: چگونه خاک را به طلا تبدیل کنیم؟

کتاب 501 راز ثروت و موفقیت، نوشته‌ی امیر صبوری، ساده‌ترین و اجرایی‌ترین مسیر ممکن برای رسیدن به آرزوها و ثروتمند شدن را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. این کتاب که حاصل تجربیات و مطالعات نویسنده است، سراغ روش‌هایی رفته که ثروتمندترین و موفق‌ترین چهره‌های جهان را به جایگاه کنونی‌شان رسانده. درنتیجه قادر است به آرزوهایتان جامه‌ی عمل پوشانده و رشد فردی و تجاری شما را رقم بزند.

درباره‌ی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت

ثروت و موفقیت، هر کسی را وسوسه می‌کند. به‌خصوص اگر با وعده‌ی سهولت در رسیدن به آن‌ها همراه باشد. به همین خاطر امیر صبوری، کتاب 501 راز ثروت و موفقیت را به رشته‌ی تحریر درآورد تا ساده‌ترین و درعین‌حال موثرترین مسیر را به علاقه‌مندان نشان دهد. هدف او از نگارش کتاب پیش رو، معرفی کاربردی‌ترین روش‌ها، با الهام از نخبگان پول‌سازی و موفقیت بوده.501 راز نهفته در این کتاب، قادر است هر کسی را که در مسیر موفقیت قدم برمی‌دارد، به مقصد دلخواه برساند.

امروزه همه می‌دانند که پول، می‌تواند بسیاری از آرزوها را محقق سازد و از این‌رو یکی از ابزارها رشد در زندگی، کار، تحصیل و ... محسوب می‌شود. اما چگونه می‌توان به درآمد ایده‌آل خود دست پیدا کرد؟

امیر صبوری باور دارد که موفقیت، در گرو تلاش‌های فردی است. هرچند که عوامل خارجی هم بی‌تأثیر نیستند، اما میزان تأثیرگذاری آن‌ها با نیروی فردی، قابل مقایسه نیست. درنتیجه هرکس می‌تواند رویای پول و موفقیت بیشتر را به واقعیت تبدیل کند. البته این مسیر، چالش‌های بسیاری نیز به همراه دارد، اما با تلاش و کوشش، امکان‌پذیر است. کتاب 501 راز ثروت و موفقیت هم اینجاست تا علاقه‌مندان را در مواجهه با این چالش‌ها، همراهی کرده و مسیر درست را به آن‌ها نشان دهد. در این کتاب با راز و رمزهای مهم دستیابی به ثروت و موفقیت آشنا خواهید شد و با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان قدم بردارید.

این کتاب ذیل مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت منتشر شده و توسط انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت

مجموعه‌ی پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت، متشکل از 3 جلد کتاب به‌قلم امیر صبوری است که توسط انتشارات مانیان منتشر شده. هدف از نگارش این مجموعه، کمک به افرادی است که خواهان تحول در زندگی فردی و شغلی خود هستند و قصد دارند موفقیت و ثروت بیشتری به‌دست بیاورند. همچنین برای سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها، گنجینه‌ای ارزشمند به شمار می‌رود که به رشد و پیشرفت آن‌ها منتهی خواهد شد.

کتاب‌های «پول، ثروت تا مثبت بی‌نهایت (1) و (2)» و «501 راز ثروت و موفقیت»، آثار این مجموعه‌اند.

کتاب 501 راز ثروت و موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام کسانی که دنبال کسب موفقیت و ثروت بیشتر هستند، توصیه می‌شود فرصت مطالعه‌ی این کتاب را غنیمت بشمارند.

جملات برگزیده‌ی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت

  • اولین قانون موفقیت، تمرکز است و منحرف کردن همه‌ی انرژی‌ها به یک نقطه و حرکت مستقیم به سمت همان نقطه؛ نه به راست نگاه کنید و نه به چپ. (ویلیام متیوز)
  • انسان باید به خاطر داشته باشد که جاده موفقیت همیشه در دست ساخت است. شما باید آن را از طریق ذهن خود دریافت کنید. موفق شدن آسان نیست. (استیو هاروی)
  • اگر به شدت چیزی را می‌خواهید باید جرأت مواجه شدن با هر مانعی در سر راه رسیدن به آن را هم داشته باشید. (برندان فرانسیس)
  • همه‌ی افکار خود را به‌روی کاری که اکنون انجام می‌دهید، متمرکز کنید، پرتوهای خورشید نمی‌سوزانند مگر اینکه متمرکز شوند. (الکساندر گراهام بل)

در بخشی از کتاب 501 راز ثروت و موفقیت: چگونه خاک را به طلا تبدیل کنیم؟ می‌خوانیم

موقعیت امروز هر فردی نتیجه تصمیمات و اقدامات گذشته او می‌باشد و هر قسمت از زندگی بازتابی از خود شماست. به جمله معروف "تو همانی که می‌اندیشی" اشاره می‌کنم. وضعیت مالی، روابط و سلامتی، همگی با توجه به رشد شخصی هر فرد تعیین می‌گردد. فراموش نمی‌کنیم که دستاوردهای افراد در زندگی به‌طور مشخصی بر اساس لیاقت به دست می‌آیند و نه نیاز!

موفقیت هر فرد به‌طور مستقیم، وابسته به خود فرد است و نیروهای خارجی کمترین تأثیر را دارند. برای تغییر شرایط و وضعیت باید شما خودتان را تغییر دهید. مسلم اینکه موفقیت و ثروت‌سازی راه پرفراز و نشیبی داشته و خیلی آسان نیست، و تلاش آگاهانه، بهینه و مستمر را می‌طلبد.

اگر فرد به این باور دست یابد که شایسته هر موفقیت و جایگاهی در ثروت است و با شوق و اشتیاق بالای درونی، همراه با تمرکز، هدف‌گذاری نماید بدون شک بااراده و داشتن چرایی قوی در انجام کارها به خواسته درونی خود خواهد رسید.

انسان‌های روی کره خاکی با هم تفاوت‌های اساسی دارند و هیچ دو انسانی را نمی‌توانی بیابی که دقیقاً مشابه همدیگر باشند و حداقل تفاوت، در اثرانگشتان دست مشهود است ولی قوانین رسیدن به موفقیت و ثروت همواره یکی است. بدون شک هر آنچه را بکارید برداشت خواهید کرد. هیچ‌وقت بدون تلاش، زندگی شما عوض نخواهد شد و چیزی به دست نخواهد آمد. زمانی که علم موفقیت و ثروت‌سازی را مطالعه نمودید و در آن به آگاهی دست یافتید، به‌کارگیری قوانین آن، شما را به موفقیت خواهند رساند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
به نصایح زیر با جان و دل عمل کنید
15 عادت روزانه‌ی افراد ثروتمند
10 باور غلط درباره پول
5 مانع اصلی ثروتمندی
اصول موفقیت استیو جابز
4 استراتژی مهم در کسب‌وکار
از جادوی ذهن برای جریان ثروت استفاده کنید
زندگی، مبارزه یا بازی مهیج؟
چگونه زندگی ایده‌آل‌مان را بسازیم؟
زندگینامه من به‌اختصار
کتاب‌هایی که برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می‌گردد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 501 راز ثروت و موفقیت: چگونه خاک را به طلا تبدیل کنیم؟
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-7611-67-0
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 501 راز ثروت و موفقیت

آیدین افتخاری
۱۴۰۲/۹/۲۰
من از جملات قصار خیلی خوشم میاد
گزینه‌هایی از خرد که از موفقان و بزرگان جمع آوری شده همیشه ارزشمنده، در این کتاب من چیزی رو پیدا کردم که دنبالش بودم، خیلی از نویسنده و گرد آورنده این کار ممنونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 501 راز ثروت و موفقیت

برای دریافت کتاب 501 راز ثروت و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.