معرفی و دانلود کتاب پولسازی نوین

عکس جلد کتاب پولسازی نوین
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پولسازی نوین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پولسازی نوین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پولسازی نوین

کتاب پولسازی نوین که یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود، اثری خواندنی از دیوید رمزی، تاجر و کارآفرین موفق اهل آمریکاست. رمزی در این کتاب پرخواستار و پرخواننده، شیوه‌های نیل به دستاوردهای اقتصادی را با زبانی ساده به مخاطبین علاقه‌مند آموزش داده است.

درباره کتاب پولسازی نوین

کتاب پولسازی نوین (The Total Money Makeover) بر پایه‌ی ایده‌ای ساده به نگارش درآمده است: نیل به موفقیت و کامیابی در زندگی، بسیار ساده‌تر از آن چیزی‌ست که اغلب ما گمان می‌کنیم. به باور دیوید رمزی، حقایق جهان‌شمول و بنیادینی وجود دارند که آگاهی از آن‌ها، پیشرفت و ترقی را در تمام زمینه‌های زندگی برای فرد، تضمین می‌کند. هدف رمزی از نگارش اثر پیش رو، پرده برداشتن از همین حقایق بوده است.

از کتاب پولسازی نوین می‌آموزیم که اقتصاد حیطه‌ی نابرابری‌هاست. سودای برابری در سر داشتن در زمینه‌ی اقتصاد، باعث می‌شود شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید با سر به زمین بخورید! باید بدانید که در اقتصاد، برابریْ پنداری موهوم و بی‌ارزش است. اقتصاد نابرابری را ارج می‌نهد، چرا که پویایی درونی خود را مدیون آن است. این نکته به ما یادآوری می‌کند که هنگامی که آغاز به فعالیت اقتصادی می‌کنیم، باید منتظر وخیم‌ترین شرایط ممکن باشیم، و خود را برای هر پیشامد ناگواری آماده سازیم؛ از جمله بالا و پایین شدن ناگهانی قیمت‌ها؛ از دست دادن منابع در معماله‌ای پرریسک و ... .

ویژگی تحسین‌برانگیز کتاب پولسازی نوین این است که حقایق اقتصادی در آن با صراحتی خیره‌کننده با مخاطب در میان گذاشته شده‌اند. دیوید رمزی از تعارفات و شعارهای کلیشه‌ای اجتناب کرده، و مستقیماً به قلب فکت‌ها (حقایق) زده است. حقایقی که برای ترقی در حیطه‌های شغلی خود، ناگزیر از دانستن آن‌هاییم.

پولسازی نوین

کتاب پولسازی نوین مقدمه‌ی مبسوط و جالب توجهی دارد که در آن، برخی از اهداف نویسنده از نگارش این اثر، بیان شده است. در ادامه، فرازهایی از این مقدمه‌ی خواندنی را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

«اگر به دنبال یک کتاب راهنما شامل جزئیات بسیار دقیق برای تحقیق و مطالعه هستید، چنین کتابی را پیدا نخواهید کرد. اگر به دنبال چلچله‌های آکادمیک خسته‌کننده‌ای هستید که از طریق این کلمات به خواب بروید و فقط حمایتگر خواسته‌ی نویسنده باشد، چنین کتابی را پیدا نخواهید کرد. آنچه متوجه شده‌ام این است که برخی از عمیق‌ترین و تغییردهنده‌ترین حقایق زندگی را کشف خواهید کرد که حتی بسیار ساده هستند. برخی باور دارند که ایده‌های سادهْ عمیق نیستند، در عوض ایده‌های ساده مختص به افراد کمی هستند. این تصوری گستاخانه و اشتباه است. با هزاران میلیونر ملاقات کرده‌ام، و تقریباً همه‌ی آن‌ها فلسفه‌های مالی و سرمایه‌گذاری‌شان را به شکل بسیار پیچیده حفظ نکرده‌اند. دقیقاً این هفته در مورد ساختار تجاری و سرمایه‌گذاری با دوست خودم بحث کردم که سرمایه‌‌ی خالصش بیش از بیست میلیون دلار بود، و صحبت‌هایش در این زمینه برایم همیشه پر از سادگی و پاکی بود. تنها اشخاص احمق در زمینه‌ی امور مالی به مسائل پیچیده علاقه دارند به این دلیل که حضور خودشان را تصدیق می‌کنند یا توجیه می‌کنند که چقدر زیاد برای مسائل آموزشی خودشان پرداخت می‌کنند. لطفاً در این کتاب به دنبال راهنمای جزئی برای تنظیم یک طرح املاک مالی یا یک نظریه‌ی عمیق در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری نباشید.»

کتاب پولسازی نوین توسط یاسمین شریف‌پور به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات طاهریان در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب پولسازی نوین مناسب چه کسانی است؟

کتاب پولسازی نوین مناسب مخاطبانی است که به دنبال اثری انگیزشی و آموزشی در حوزه‌ی اقتصاد و امور مالی می‌گردند.

با دیوید رمزی بیشتر آشنا شویم

دیوید رمزی (Dave Ramsey) متولد سال 1960 و اهل ایالت تنسی آمریکاست. او نویسنده، کارآفرین و برنامه‌ساز تلویزیونی است. رمزی در دانشگاه تنسی آمریکا تحصیل کرده است. عمده‌ی شهرت او در مقام نویسنده، مرهون نگارش کتابی با عنوان «پولسازی نوین» است. اثر مذکور به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده و بر گروه وسیعی از مخاطبان، تأثیر گذاشته است.

در بخشی از کتاب پولسازی نوین می‌خوانیم

تغییر دردناک است. افراد کمی تشویق می‌شوند تا به دنبال تغییر بروند. بیشتر افراد تغییر نخواهند کرد تا زمانی که درد به جایی برسد که فراتر از درد تغییر باشد. وقتی صحبت از پول به میان می‌آید، می‌توانیم همانند نوازادی باشیم که پوشک کثیفی به پا دارد. "می‌دانم که بوی بدی دارد، اما آن پوشک گرم است، و آن پوشک مال خودم است." تنها زمانی که پایمان زخم می‌شود و جوش می‌زند، صدای گریه ما بلند می‌شود. امیدوارم داستان سارا و دیگران در این کتاب باعث شود نسبت به ماندن در جایی که هستید تمایلی نداشته باشید. اگر می‌خواهید همان کارها را انجام دهید، همان نتایج قبلی را بدست می‌آورید. شما در جایی هستید که دقیقاً اکنون از نظر مالی همانند جمع کل تصمیمات خودتان است، تصمیمات خودتان است که باعث شده به این نقطه برسید. اگر جایی که هستید را دوست دارید آن را حفظ کنید. به خاطر بسپارید، با این حال، چرا در حال خواندن کتابی با عنوان پولسازی نوین هستید. به این دلیل است که از اعماق وجودتان حس ناراحت کننده‌ای همانند سارا دارید اما متوجه نشده‌اید تا زمانی که تقریباً خیلی دیر شود؟ آیا واقعاً به دنبال چیزهایی بیشتر هستید؟ اگر این طور است، خبرهایی عالی برایتان دارم. این طرح عملی است! بر وسوسه‌هایتان غلبه کنید تا در همان موقعیت باقی بمانید، و درد تغییر را انتخاب کنید قبل از اینکه درد تغییر را در بیرون جستجو کنید. منتظر یک حمله قلبی نباشید تا به شما نشان دهد که وزن شما بیش از اندازه است. کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، قندها را حذف کنید و بند کفش ورزشی خودتان را هم اکنون برای دویدن ببندید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چالش آرایش و طرح‌بندی مجدد کل پول
انکار: من آن فرد بی‌قواره نیستم
افسانه‌های بدهی: بدهی یک ابزار نیست
افسانه پول: هیچ رازی در مورد ثروت وجود ندارد
دو مانع بیشتر: نادانی و همراهی با جانسز (افراد ورشکسته)
پیاده‌روی کنید قبل از اینکه بدوید
توپ برفی بدهی
پس‌انداز ضروری را به اتمام برسانید
سرمایۀ بازنشستگی را به حداکثر میزان برسانید
پس‌انداز دانشگاه
پرداخت اقساط منزل
مانند دیوانه‌ها ثروت بسازید
منحصر به فرد زندگی کنید
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پولسازی نوین
نویسنده
مترجمیاسمین شریف پور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-622-284-265-9
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پولسازی نوین

میلاد محمدی
۱۴۰۲/۴/۲۸
کتاب مسخره‌ای هست. تا صفحه ۴۵ کتاب رو خوندم، هیچی یاد نگرفتم. بهترین کتابهای مالی و پولسازی فقط برای رابرت کیوساکی هست.
مهدی ناصری
۱۴۰۲/۵/۲۱
ترجمه کتاب خوب نیست نیاز به ترجمه مجدد دارد، مطالب کتاب بیشتر با اتمسفر مالی آمریکا مطابقت دارد و هماهنگ با شرایط اقتصادی ایران نیست...
عبدالله باقری دانا
۱۴۰۲/۴/۳۱
مطالب کتاب خیلی جالب نبود و همین ضعف با ترجمه و ویرایش افتضاح غیر قابل تحمل شده است. بنظر من ارزش خرید ندارد.
امیرحسین رحیمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
ترجمه و ویرایش خیلی بدی دارد.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پولسازی نوین

برای دریافت کتاب پولسازی نوین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.