معرفی و دانلود کتاب پیروزی بر افسردگی: روش‌های طبیعی برای پیشگیری و کنترل آسان افسردگی

عکس جلد کتاب پیروزی بر افسردگی: روش‌های طبیعی برای پیشگیری و کنترل آسان افسردگی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیروزی بر افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیروزی بر افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیروزی بر افسردگی: روش‌های طبیعی برای پیشگیری و کنترل آسان افسردگی

وحید عرفانی در کتاب پیروزی بر افسردگی با تمرکز بر روی انواع مواد غذایی و خواص آن‌ها، راهکارهایی طبیعی را برای پیشگیری و کنترل افسردگی پیشنهاد می‌دهد. او در این کتاب سبزی‌ها و میوه‌های ضد‌افسردگی را معرفی می‌کند، از تأثیر ویتامین‌ها بر افسردگی سخن می‌گوید و همچنین شما را با مواد معدنی ضد‌افسردگی بیشتر آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب پیروزی بر افسردگی

کتاب پیروزی بر افسردگی نوشته‌ی وحید عرفانی سعی دارد به شما بگوید که این موانع بیرونی یا موقعیت‌های اجتماعی نیستند که شما را از زندگی سالم و زیبا دور کرده‌اند، بلکه این نوع نگرش شما به جهان است که انفعال را در زندگی رقم می‌زند. در واقع وحید عرفانی می‌گوید که شما می‌توانید به بزرگ‌ترین دشمن خود تبدیل شوید. افسردگی و شکل دادن یک نگاه آکنده از پوچ‌گرایی به این معناست که شما به نیروهای منفی و آسیب‌رسان اجازه داده‌اید تا به درون‌تان رسوخ کنند و تمام محرک‌های زیستی و فعالیت را از شما دور کنند.

وحید عرفانی، کارشناس حوزه سلامت و از اعضای انجمن روان‌شناسان ایرانی است. او در این کتاب با تحقیقات عمیقی که داشته قصد دارد تا با کلمات خود به منبع الهامی برای کسانی تبدیل شود که با رخنه کردن بیماری افسردگی درون روح و روان‌شان از بهترین نسخه‌ی خود فاصله گرفته‌اند. کتاب پیروزی بر افسردگی همان‌گونه که از عنوان آن آشکار است سعی دارد روش‌های خوددرمانی را آموزش دهد تا به آرامی این بیماری نامرئی که می‌تواند هرکسی را از پا در آورد توسط بیمار شکست داده شود. اما سوال این است که چگونه می‌توان از افسردگی نجات پیدا کرد؟

به طور کلی افسردگی یک بیماری مدرن است که به مرور به عنوان یک بیماری رسمی شناخته شد و سال‌ها طول کشید در باب آن مطالعات معتبر علمی صورت گیرد. با ورود به قرن بیستم بود که شکوفایی علمی در باب این بیماری روحی و روانی اتفاق افتاد و روان‌شناسان روش‌های گوناگونی را برای نجات بیماران افسرده به کار گرفتند. افسردگی اساساً یک بیماری است که می‌تواند بر تمام زیست شما تأثیر بگذارد. ممکن است شما را به فردی فلج تبدیل کند که هرچقدر هم تلاش کنید نتوانید از تخت‌خواب خود بلند شوید و احساس ناتوانی کنید. افسردگی همان‌طور که وحید عرفانی اشاره کرده همچون یک بیماری خاموش است که بی‌آنکه شخص از آن اطلاع داشته باشد درونش رشد می‌کند.

کتاب پیروزی بر افسردگی به شما می‌گوید که اولین راه برای مقابله با این بیماری، تغییر نگرش نسبت به جهان و زیستن است. روش و ساختار زیستی باید ابتدا با تغییر نقطه‌دید به جهان ایجاد شود. شخص زمانی که جهانِ پیش‌ رویش را آکنده از معنا بیابد، می‌تواند خود را از انفعال نجات دهد. وحید عرفانی به عنوان یک روان‌شناس و سخنگوی انگیزشی روش‌هایی را پیش‌ روی شما قرار می‌دهد که برای تغییر زندگی خود نیازی به رفتن به جلسات روان‌درمانی نداشته باشید. با خواندن این کتاب شما تنها با دگرگونی‌ درونی و فعالیت‌های روزانه به راحتی می‌توانید با موانع درونی و خودساخته‌تان نبرد کنید و پس از مدتی نه چندان طولانی، زندگی بهتر و سالم‌تری را تجربه کنید.

کتاب پیرزی بر افسردگی که توسط انتشارات اندیشه احسان منتشر شده می‌تواند راهنمایی برای روزمرگی شما باشد. راهنمایی که با ورق زدن صفحات آن به هنگام صبح منبع الهامی برای فعالیت‌های خود در طول روز داشته باشید و به جای گرایش به افکار منفی، ذهن خود را با افکار مثبت و سازنده پُر کنید. وحید عرفانی سعی دارد شما را از فردی کنش‌پذیر به یک انسان کنش‌مند تبدیل کند تا کنترل و مدیریت زندگی خود را دوباره تصاحب کنید.

کتاب پیروزی بر افسردگی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که می‌خواهند مسیر موفقیت و خوسازی را از سر بگیرند و بدون مراجعه به روان‌شناس با خواندن کتاب سیر خوددرمانی را شروع کنند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب پیروزی بر افسردگی: روش‌های طبیعی برای پیشگیری و کنترل آسان افسردگی می‌خوانیم

هویج مصرف کنید. هویج سرشار از بتاکاروتن است‌. ماده‌ای که می‌تواند از بروز افسردگی جلوگیری کند‌. این ماده در کدوتنبل، اسفناج، سیب زمینی و طالبی هم وجود دارد‌. به نظر می‌رسد مصرف هویج به حفظ شادی و نشاط کمک می‌کند‌. تهیه نوشیدنی هویج، به ویژه در روزهای گرم یا پرمشغله تاثیر خوبی در اخلاق دارد. مطالعات اخیر پژوهشگران مرکز بیوتکنولوژی اسپانیا، نشان می‌دهد که هویج دارای ترکیباتی است که در پیشگیری از انواع سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و از همه مهم‌تر در بیماری‌های عصبی موثر است. هویج را با پوست آن بخورید‌. فراموش نکنید، خوشمزه‌ترین و مغذی‌ترین قسمت هویج، قسمت‌های کناره بیرونی آن می‌باشد‌. بهتر است غذاهای گوشتی، با هویج همراه باشد‌. در شست و شوی هویج نکات بهداشتی را کاملا رعایت نمایید‌.

از مصرف سبزی ریحان غافل نشوید‌. ویژگی اصلی ریحان، ضداسترس بودن آن است‌. روغن ریحان را می‌توانید، برای کسب آرامش استفاده کنید‌. ریحان آرامش‌دهنده اعصاب است و برای درمان سردردهای عصبی بسیار مؤثر است‌. ریحان گیاهی نشاط‌آور است‌. همچنین ریحان آرامش‌دهنده و مقوی اعصاب است‌. سال‌هاست که خاصیت ضدافسردگی ریحان شناخته شده است‌. گیاه پزشکان مدت‌های طولانی، سالاد حاوی برگ‌های ریحان را به‌علت خاصیت ضد‌افسردگی آن تجویز کرده‌اند.

روغن‌های فرار و کافور ریحان، از ترکیبات فعال ‌این گیاه هستند‌. اگر 20 تا 50 گرم ساقه ریحان که دارای برگ و گل است را در یک لیتر آب جوش بریزید و 12 دقیقه دم کنید‌. سپس آن را صاف و شیرین نمایید و پس از هر غذا 1 فنجان بنوشید که غم و اندوه و افسردگی ر ا برطرف می‌کند‌. گیاه پزشکان مدت‌های طولانی، سالاد حاوی برگ‌های ریحان را به علت خاصیت ضد‌افسردگی آن تجویز کرده‌اند. ریحان گیاهی نشاط‌آور است‌. دم‌کرده 50 گرم از ‌این گیاه که شیرین شده باشد، پس از هر غذا برای معالجه میگرن و سردرد‌های عصبی مفید است‌. بسیاری از افراد هنگام سفر، سردرد می‌شوند‌. بو کردن‌ این سبزی می‌تواند مشکل شما را برطرف کند‌. افرادی که دارو‌های کاهش فشار خون یا دارو‌های دیابت مصرف می‌کنند، باید از خوردن مکمل‌های ریحان خودداری کنند؛ زیرا ممکن است فشار خون و قند خون را کاهش دهد‌.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: اصول کلی افسردگی را فراموش نکنید
فصل دوم: شور و نشاط آری، افسردگی هرگز!
فصل سوم: افسردگی کمتر، با تغذیه سالم تر!
فصل چهارم: میوه‌های ضد‌افسردگی
فصل پنجم: سبزی‌های ضدافسردگی
فصل ششم: آجیل و دانه‌های خوراکی، معجزه‌گرهای ضد‌افسردگی!
فصل هفتم: داروخانه سبز
فصل هشتم: به دنیای ویتامین‌های ضد‌افسردگی خوش آمدید!
فصل نهم: با مواد معدنی ضد‌افسردگی بیشتر آشنا شوید
فصل دهم: به استقبال روش‌های ساده و طبیعی‌، برای پیشگیری و کنترل افسردگی بروید!
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیروزی بر افسردگی: روش‌های طبیعی برای پیشگیری و کنترل آسان افسردگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه احسان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-7303-84-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیروزی بر افسردگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیروزی بر افسردگی

برای دریافت کتاب پیروزی بر افسردگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.