معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی

ناهید سادات ضیغمی در کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی همه‌ی مباحث کتاب ریاضی مدرسه را در هر فصل خلاصه کرده و تمرینات مرتبط با آن‌ها را آورده است. آزمون‌هایی که در پایان هر فصل آورده شده‌اند، به والدین و معلمان کمک می‌کنند که میزان آموخته‌های دانش‌آموز را بسنجند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی

نام پایه‌ی سوم دبستان با یادگیری مبحث مهم «ضرب» گره خورده است. احتمالاً والدین به یاد بیاورند که هنگام یادگیری ضرب اعداد، چه مقدار تمرین و تکرار لازم داشتند و روزها و ساعت‌ها برای این کار وقت صرف می‌کردند. همه‌ی ما متفق‌القولیم که ضرب و تقسیم در زندگی روزمره خیلی به کارمان می‌آید. حتی کودکان هم ذوق دارند که درسشان زودتر به ضرب اعداد برسد و با یادگیری این مبحث، به دنیای آدم‌بزرگ‌ها وارد شوند! البته مبحث ضرب اعداد در پایان کتاب ریاضی سوم دبستان قرار گرفته است و دانش‌آموزان باید مطالب فصل‌های قبلی را به‌خوبی یاد بگیرند تا در آموختن جدول ضرب هیچ مشکلی نداشته باشند. کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی آن‌ها را برای رسیدن به چنین هدفی آماده می‌کند.

ناهید سادات ضیغمی با بهره گرفتن از تصاویر، جدول‌ها، پازل‌ها و دیگر ابزار آموزشی، مباحث کتاب ریاضی سوم دبستان را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. والدینی که نگران ضعف فرزندشان در درس ریاضی هستند، می‌توانند بر فرزندشان در هنگام انجام تمرینات نظارت داشته باشند و به آن‌ها یاری برسانند. همچنین با مشاهده‌ی بخش «ارزشیابی معلمان» به نقاط قوت و ضعف فرزندشان پی خواهند برد. لازم است که دانش‌آموزان همه‌ی مباحث کتاب ریاضی را به‌خوبی فرابگیرند؛ زیرا در پایه‌های بعدی به این مطالب نیاز خواهند داشت. پس بهتر است که سؤالات کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی را با دقت جواب دهند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

  • کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی سوم دبستان و والدین آن‌ها مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: الگوها
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 2: عددهای چهار رقمی
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون میان نوبت اول
فصل 3: عددهای کسری
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 4: ضرب و تقسیم
کلیه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون نوبت اول
فصل 5: محیط و مساحت
کلیه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 6: جمع و تفریق
کلیه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون میان نوبت دوم
فصل 7: آمار و احتمال
کلبه آموزش
تمرین
کلیه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 8: ضرب عددها
کلبه آموزش
تمرین
کلیه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون نوبت دوم (1)
آزمون نوبت دوم (2)
پاسخنامه‌ی آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-600-337-370-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین ریاضی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.