معرفی و دانلود کتاب چاتانا! نوشابه نخور!

عکس جلد کتاب چاتانا! نوشابه نخور!
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چاتانا! نوشابه نخور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چاتانا! نوشابه نخور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چاتانا! نوشابه نخور!

کمتر کسی هست که اهمیت تغذیه در سلامتی انسان را انکار کند. مرضیه حلاجی در کتاب چاتانا! نوشابه نخور! به کودکان یاد می‌دهد تا غذاها و نوشیدنی‌هایی را که برای سلامتی‌شان مضر است نخورند تا همیشه شاداب و سرحال باشند. این کتاب به تصویرگری سحر رادهوش داستانی آموزنده دارد.

درباره‌ی کتاب چاتانا! نوشابه نخور!:

چاتانا، که الاغ زبر و زرنگی است، همراه همسرش قمیش‌خانم و فرزندانش، شالک و کلمک و ورک، در جنگلی دور و خوش‌آب‌وهوا زندگی می‌کند، اما چاتانا مثل گذشته احساس سرزندگی ندارد، او تنبل شده و یک‌سره ناله می‌کند. داستان چاتانا! نوشابه نخور! این‌طور آغاز می‌شود و رفته‌رفته کودکان را با اهمیت غذای سالم در سلامتی آشنا می‌کند.

مرضیه حلاجی (صدف)، که پیش از این برای کودکان و بزرگ‌سالان نیز کتاب نوشته است، کودکان را با چاتانا در راه رفتن به دکتر همراه می‌کند و در هر صفحه نکات پزشکی را از خلال صحبت چاتانا با حیوانات جنگل با بچه‌ها درمیان می‌گذارد.

سحر رادهوش تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است و با تصاویر رنگی ماجرای چاتانا را روایت می‌کند. اسامی این کتاب برگرفته از نام گیاهان اصیل ایرانی هستند.

کتاب چاتانا! نوشابه نخور! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کودکان 7 تا 12 سال را با اهمیت تغذیه در سلامت انسان آشنا کنید، کتاب حاضر مناسب این هدف است.

در بخشی از کتاب چاتانا! نوشابه نخور! می‌خوانیم:

نزدیک درمانگاه بود که ارچن گنجشک مستقیم به سمت صورتش آمد که آقا چاتانا سریع با گوش‌هایش صورتش را پوشاند و گفت: حواست کجاست؟ این چه مدل پرواز کردنه ریزه‌میزه؟

ارچن گنجشک جیک‌جیکی کرد و با نوکش گوش آقا چاتانا را بالا برد و جواب داد: امروز چشمات یه جور دیگه‌اس. انگاری بی‌خوابی کشیدی. ببینم باز نوشابه خوردی؟

آقا چاتانا عرعری کرد و با دست ارچن گنجشک را کنار زد و گفت: خورده باشم. نوشابه که بی‌خوابی نمی‌آره.

این را گفت و وارد درمانگاه شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چاتانا! نوشابه نخور!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هرمان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6134-51-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چاتانا! نوشابه نخور!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چاتانا! نوشابه نخور!

برای دریافت کتاب چاتانا! نوشابه نخور! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.