معرفی و دانلود کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود

عکس جلد کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود
قیمت:
۳۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود

چارلی مک‌گافین که وقتی ناراحت می‌شد، به یک حیوان دیگر تبدیل می‌شد، حالا با کمک دوست‌هایش یاد گرفته که این مسئله را تا حدودی مدیریت کند. سم کوپلند در کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود ماجراهای چارلی و راز بزرگش را که فقط دو دوستش محسن و وگان، و دشمن قسم‌خورده‌اش دیلن از آن خبر دارند، در این کتاب سرگرم‌کننده و جذاب ادامه می‌دهد. بااین‌حال سایه‌ی دیلن همیشه دنبال چارلی است تا راز او را برای همه‌ی دنیا برملا کند. کتاب حاضر دومین جلد از مجموعه‌کتاب‌های «چارلی» می‌باشد.

درباره‌ی کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود

وقتی پدر چارلی گفت: «باید جلسه‌ی خانوادگی تشکیل بدهیم!» چارلی حدس می‌زد که اتفاق مهمی افتاده، اما نه او، و نه تیزپر برادر بزرگش، فکرش را هم نمی‌کردند که موضوع این جلسه‌ی خانوادگی، فروش خانه به‌خاطر بدهی‌های پدر و نقل‌مکان به خانه‌ی عمه برندا باشد؛ آن هم خانه‌ای که بوی گربه می‌داد، احتمالاً به این خاطر که عمه برندا هفده گربه داشت! چارلی که از فکر اینکه مجبور بشود با تیزپر که پاهایش همیشه‌ی خدا بو می‌داد هم‌اتاقی شود، یا بدتر از آن، اگر نتوانند پیش عمه برندا بمانند و مجبور بشوند بروند یک محله‌ی دیگر زندگی کنند و چارلی هم مجبور بشود مدرسه‌اش را عوض کند، احساس کرد بدنش از الکتریسیته داغ شده و کار از کار گذشته و دارد تغییر حالت می‌دهد.

سم کوپلند (Sam Copeland) پس از انتشار کتاب موفق چارلی مرغ می‌شود، دومین جلد از این مجموعه را به نام چارلی تی‌ رکس می‌شود (Charlie Turns Into a T-Rex) در سال 2019 منتشر کرد. این کتاب نیز همچون کتاب پیشین، شامل ماجراهای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان و نوجوانان است و به همین خاطر نیز مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته. داستان چارلی تی‌ رکس می‌شود به قلم هدا نژادحسینیان به فارسی ترجمه شده و از سوی نشر پرتقال به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک چارلی

مجموعه داستان‌های چارلی (Charlie) نوشته‌ی سم کوپلند، کتاب‌هایی داستانی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند که در سال 2019 نخستین مجلد آن با نام «چارلی مرغ می‌شود» منتشر شد. قهرمان اصلی این کتاب‌ها پسرکی به‌نام چارلی است که توانایی‌های عجیب‌وغریبی دارد. کتاب‌های سم کوپلند با زبانی طنزآمیز و صمیمی نوشته شده و تاکنون نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. از میان عناوینِ مجموعه‌ی چارلی می‌توان به سه کتاب چارلی مرغ می‌شود، «چارلی تی رکس می‌شود» و «چارلی ماموت می‌شود» اشاره کرد.

کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود مناسب چه کسانی است؟

کودکانِ 7 تا 12 سال که به داستان‌های طنز و ماجراجویانه علاقه‌مندند، مخاطبین اصلی کتاب جدید سم کوپلند به نام چارلی تی‌رکس می‌شود هستند.

با سم کوپلند بیشتر آشنا شویم

سم کوپلند، نویسنده‌ی کودک و نوجوانِ اهل منچستر است و اکنون در لندن زندگی می‌کند. او به‌خاطر نگارش سه‌گانه‌ی چارلی، به افتخاراتی مهم، از جمله حضور در فهرست نویسندگانِ «برگزیده‌ی جایزه‌ی کتاب سال انگلستان» دست یافته است. دو کتاب نخست مجموعه‌ی چارلی، به زبان فارسی منتشر شده و سومین کتاب از این مجموعه با عنوان چارلی ماموت می‌شود، در فوریه‌ی 2020 در انگلستان و برخی کشورهای جهان به انتشار رسیده است.

در بخشی از کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود، می‌خوانیم

آن شب، چارلی همان‌طور که خودش را تمیز می‌کرد و لیس می‌زد، فکر کرد، خب، انگار خیلی اشتباه می‌کردم.

چرا چارلی داشت خودش را تمیز می‌کرد و لیس می‌زد؟

خب، برای اینکه بفهمیم، باید کمی برگردیم عقب.

چارلی شاد و خوشحال به خانه رسیده بود. روز خوبی را گذرانده بود: تمام روز، یک معلم جایگزین سر کلاسشان بود، چون معلم همیشگی‌شان، آقای آرتور ویند، سه روز بود که با مدیرشان، خانم فایر، به یک دوره‌ی‌ فشرده‌ی فراگیری راهبردی رفته بود که در قایقی روی رودخانه‌ی نورفک برادز برگزار می‌شد.

آقای پوینْت‌منت، معلم جایگزین، اجازه داده بود بچه‌ها هرجا دوست دارند بنشینند و سر کلاس هر کاری دوست دارند، بکنند؛ البته به‌شرط اینکه خیلی ساکت باشند و مزاحم او نشوند. تقریباً تمام روز، آقای پوینت‌منت، با چشم‌های بسته، جلوی بچه‌ها نشسته بود و سرش را میان دست‌هایش گرفته بود؛ غیر از چند دفعه که ناگهان با رنگ‌و‌روی پریده از کلاس بیرون دویده بود و کارش خیلی ضروری به نظر می‌آمد.

حال خوب چارلی کمی بعد از اینکه به خانه رسید، گرفته شد. او و تیزپر (برادر بزرگ‌ترش که بیمار بود ولی حالا خیلی بهتر شده بود)، تندی چایشان را نوشیده بودند و زیر نور چراغانی‌های درخت کریسمس، جلوی تلویزیون دراز کشیده بودند و فیفا 19 بازی می‌کردند.

چارلی مثل همیشه داشت می‌باخت.

صدای باز شدن در ورودی را شنیدند. پدرشان بود که برخلاف همیشه خیلی زود آمده بود. به‌طرف اتاق نشیمن نیامد تا سلام کند، که این هم عجیب بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-600-462-755-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود

برای دریافت کتاب چارلی تی‌ رکس می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.