معرفی و دانلود کتاب چاکرا درمانی: کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد

عکس جلد کتاب چاکرا درمانی: کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چاکرا درمانی: کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد

اگر در آغاز مسیر شفابخشی خود هستید، کتاب چاکرا درمانی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. مارگاریتا آلکانتارا در این اثر به شما کمک می‌کند تا از نظر معنوی، روحی و جسمانی بهبود و شفا بیابید و از طریق ایجاد تعادل و هماهنگی میان جسم و ذهن خود، به بزرگ‌ترین اهداف خود برسید و بیشترین لذت را از زندگی ببرید. کتاب حاضر یکی از آثار پرفروش سایت آمازون در زمینه‌ی انرژی‌درمانی است.

درباره کتاب چاکرا درمانی

چاکرا واژه‌ای سانسکریت و به معنی چرخ انرژی است. چاکراها، گرداب و حلقه‌های انرژی هستند که در درون هر یک از ما وجود دارند. این گرداب‌های انرژی، انرژی را از جهان اطراف شما به هاله و بدن شما و همچنین بین بخش‌های بدن فیزیکی و لایه‌های هاله منتقل می‌کنند. شما می‌توانید ساختار چاکرای خود را شبیه به جریان خون در نظر بگیرید. خون، اکسیژن و مواد مغزی و هورمون‌ها را به سراسر بدن می‌رساند. به تنظیم و تعادل بدن کمک می‌کند و در صورت آسیب‌دیدن با حذف مواد زائد و جلوگیری از لخته‌شدن خون، از بدن محافظت می‌کند. تقریباً به همان روشی که جریان خون، بسیاری دیگر از بخش‌های بدن را به‌هم متصل می‌کند و از آن پشتیبانی می‌کند، سیستم چاکرا نیز بدن فیزیکی و انرژی شما را به‌هم متصل می‌کند و از آن پشتیبانی می‌کند. طبق اعتقادات آیین هندوئیسم، در وجود هر انسانی مراکز انرژی متعددی وجود دارد، تعداد این مراکز یا چاکراها را هفت عدد دانسته‌اند: چاکرای ریشه، چاکرای خاجی، چاکرای خورشیدی، چاکرای قلب، چاکرای گلو، چاکرای چشم سوم و چاکرای تاج. این چاکراها توانایی بهبود و شفای جسم و روح ما را دارند. آشنایی با سیستم این چاکراها و فعال‌سازی آن‌ها نیاز به آگاهی و دانش کافی دارد. با مطالعه‌ی کتاب چاکرا درمانی (Chakra Healing) نوشته‌ی مارگاریتا آلکانتارا (Margarita Alcantara) به علم و آگاهی کافی درخصوص چاکراها دست خواهید یافت.

معرفی و دانلود کتاب چاکرا درمانی

در بخش یک کتاب چاکرا درمانی، پایه و اساس دانش شما درباره‌ی چاکرا شکل خواهد گرفت. مسائلی که در این بخش مطرح می‌شوند عبارت‌اند از: چگونه چاکراها را احساس کنیم، چاکراها چگونه کار می‌کنند، دیدگاه افسانه‌ها و هشدارها درمورد عملکرد بهبودبخشی چاکرا چیست، چگونه با اطمینان با مراکز انرژی خود تعامل و ارتباط برقرار کنیم، خصوصیات احتمالی هر چاکرا و علل ایجاد انسداد انرژی در آن‌ها.

در بخش دوم کتاب حاضر از دانش جدید خود استفاده خواهید کرد و از سبک‌های مختلف خوددرمانی برای درمان بیماری‌های خود بهره خواهید گرفت، در فصل‌های این بخش شاهد مروری بر بیش از چهل علامت و بیماری با چاکراهای نامتعادل خواهیم بود و طیف وسیعی از روش‌های درمانی مختلف ارائه می‌شود که می‌تواند برای متعادل‌کردن و التیام ساختار چاکراها سودمند باشد.

مارگاریتا آلکانتارا از متخصصان برجسته‌ی طب سوزنی بوده و توانسته با ادغام روش‌های مختلف، در بهبود مراجعین خود مؤثر واقع شود. او در این کتاب به رایج‌ترین بیماری‌های عصر حاضر پرداخته است و بهترین ‌روش‌های درمانی را برای متعادل کردن چاکراها و بهبود انسداد انرژی، ارائه می‌دهد. این روش‌ها شامل مدیتیشن، تنفس متمرکز، یوگا، اسانس‌های روغنی و... هستند. برای آشنایی و درک هرچه بیشتر مخاطبان با این آموزه‌ها، تصاویری در کتاب چاکرا درمانی درج شده است که با مراجعه به آن‌ها، توضیحات قابل‌فهم‌تر خواهد بود.

کتاب چاکرا درمانی را زهرا حسنی به فارسی برگردانده و انتشارات یوشیتا آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب نموده است.

نکوداشت‌های کتاب چاکرا درمانی

  • کتاب چاکرا درمانی یکی از عالی‌ترین منابع موجود برای شروع کار روی چاکراهای مختلف بدن است. خوانندگان این کتاب با نحوه‌ی استفاده از کریستال‌ها و یوگا برای ایجاد یک سبک زندگی بهتر، آشنا خواهند شد. (StarSpirit Woman)
  • کتاب چاکرا درمانی اطلاعات مفیدی از چاکراها را در بر می‌گیرد. این کتاب راهنمای مناسبی است برای پزشکان و افرادی که در پی خوددرمانی هستند. (Anjahlia Kate Loye)
  • اگر در آغاز مسیر شفابخشی خود هستید، چاکرا درمانی همان کتابی است که به آن نیاز دارید. مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی افرادی که در جست‌وجوی زندگی سالم‌تری هستند، پیشنهاد می‌کنم. (Corrina Steward)
  • کتاب چاکرا درمانی، اثری دوست‌داشتنی است که مفاهیم مربوط به چاکراها را به‌صورتی جامع و قابل درک در اختیار شما قرار می‌دهد. ایده‌های مطرح در این کتاب نظیر استفاده از مدیتیشن، یوگا و روغن‌ها، بسیار مفید هستند. (Penelope Quest)

کتاب چاکرا درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌تازگی به انرژی‌درمانی و مبحث چاکراها علاقمند شده‌اید و برای شروع به یک منبع اساسی نیاز دارید، یا حتی اگر اطلاعات زیادی در زمینۀ چاکراها دارید و می‌خواهید به اطلاعات خود وسعت ببخشید، مطالعه‌ی کتاب حاضر را به شما توصیه می‌کنیم. کتاب چاکرا درمانی به شما کمک می‌کند تا خود را از طریق درک و مراقبت از چاکراهایتان درمان کنید.

در بخشی از کتاب چاکرا درمانی: کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد می‌خوانیم

چاکرای تحت‌تأثیر: بیشتر چاکرای ریشه تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد، اما چاکراهای دیگر نیز تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند. خشم به ‌خودی خود، نوعی احساس سالم است. به ما کمک می‌کند تا از خودمان دفاع کنیم، مرزهای سالمی ایجاد کنیم، اقدام و تغییر کنیم و از موقعیت‌های آسیب‌زا فرار کنیم. با این حال، وقتی خشم، به موقع ابراز نشود، به روش‌های ناسالم هدایت می‌شود. یا اگر به خودمان یا به دیگران آسیب برساند، می‌تواند باعث ایجاد اختلاف در زندگی ما شود.

وقتی از موقعیتی یا از کسی عصبانی هستیم، ریشۀ آن اغلب ترس است. ترس از اینکه امنیت، معیشت یا بقای ما در معرض تهدید قرار گرفته است. به همین دلیل، عصبانیت اغلب با چاکرای ریشه که چاکرای بقای ماست، طنین‌انداز می‌شود. اما تبدیل ترس به خشم می‌تواند بر چاکراهای دیگر نیز تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر احساس کنیم که در زندگی تقدیر خوبی نداریم و به‌خاطر بی‌عدالتی عصبانی هستیم، چاکرای تاج ما ممکن است نیاز به تعادل داشته باشد. چاکرای چشم سوم ما ممکن است درگیر باشد، اگر با هوش هیجانی خود در تماس نباشیم، نمی‌توانیم به چیزی که از نظر فیزیکی می‌بینیم اعتماد کنیم و فقط به عقل خود تکیه می‌کنیم. اگر با ساکت‌شدن یا ناتوانی در بیان خود، خشمگین می‌شویم، چاکرای گلوی ما هماهنگ نیست. اگر عصبانیت ما به دلیل این است که احساس می‌کنیم قلبمان زیر پا گذاشته شده است، روی آسیب‌های گذشته متمرکز شده‌ایم، احساس تنهایی می‌کنیم یا بخشیدن برایمان سخت است، چاکرای قلب ما نیاز به درمان دارد. اگر به این دلیل عصبانی هستیم که در یک پویایی قدرت ناسالم قرار گرفته‌ایم (مانند برخورد با همکاران سمی یا رابطه ناسالم) یا اگر احساس کنیم اوضاع در زندگی ما کنترل نشده است، چاکرای شبکه خورشیدی ما از تعادل خارج می‌شود. در نهایت، اگر خلاقیت و احساسات ما سرکوب شوند، ممکن است چاکرای شبکه خاجی ما، از تعادل خارج شود. خشم ما می‌تواند در حال جوشیدن باشد و در نهایت ممکن است به‌طور غیر منتظره‌ای از کوره دربرویم. خشم ما نیز می‌تواند از اینجا ناشی ‌شود که آزار جنسی را تجربه کرده باشیم یا احساس کنیم که جنسیت ما در معرض تهدید قرار گرفته است.

فهرست مطالب کتاب

نگاهی به پیش‌رو
سخن مترجم
مقدمه
بخش اول. ساختار قدرتمند چاکراها
فصل اول. مروری بر چاکراها
فصل دوم. کار با چاکراها
بخش دوم. شفای چاکرای شما
فصل سوم. علائم و بیماری‌های رایج
فصل چهارم. درمان‌ها و راه‌حل‌های شفابخش
پیوست اول. حالت‌های یوگا
پیوست دوم. کریستال‌ها
قدردانی
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چاکرا درمانی: کتابی برای هدایت روش‌های خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد
نویسنده
مترجمزهرا حسنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-5911-09-3
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چاکرا درمانی

اکرم خدادوست
۱۴۰۳/۱/۵
به نظرمن کتاب خیلی خوبیه چون من به این علم خیلی علاقه مندم. نویسنده سعی کرده راههایی روبرای ارتباط باچاکراهانشون بده وبه نظرم موفق بوده
فروغ
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حرف جدیدی نداشت همون تکرار مکررات رو مقاله‌های گوگل بود
روناس
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این کتاب بسیار عالی است و مطالب آموزنده‌ای دارد
زهرا ایوبی
۱۴۰۲/۹/۲۶
برای کسایی مثل من که به این علم علاقمندن مطالب مفیدی داره
Somayeh
۱۴۰۳/۲/۴
کتاب خیلی خوبیه💚💚💚
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چاکرا درمانی

برای دریافت کتاب چاکرا درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.