معرفی و دانلود کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش

عکس جلد کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش

کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش نوشته خوزه سیلوا و رابرت استون، روایتی از زندگی انسان‌هایی است که توانسته‌اند با استفاده از نیروی ذهن خود و به کارگیری راهکارهایی کاربردی، بیماری خود را که سال‌ها با آن درگیر بوده‌اند را درمان کنند.

پس از شنیدن کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش (You the Healer: The World-Famous Silva Method on How to Heal Yourself and Others) دیگر هیچ بیماری نخواهید داشت و هیچ‌کس جان ارزشمند خود را به علت بیماری از دست نخواهد داد. همیشه سالم و تندرست خواهید بود و فقط با مرگ طبیعی از این دنیا می‌روید.

خوزه سیلوا (Jose Silva) تمامی تحقیقات و پژوهش‌هایی که از سال 1944 در مورد تاثیر روان در بیماری‌های جسمانی آموخته را در این کتاب درخشان و حیرت‌آور، گردآوری کرده است، او سرگذشت افرادی را روایت می‌کند که سالیان سال بیمار بوده‌اند و هیچ راه درمانی برای‌شان وجود نداشته است، اما با بهره‌گیری از نیروی ذهن خودشان و استفاده از شیوه‌هایی خارق‌العاده، خود را درمان کرده‌اند.

در این کتاب شما شیوه‌های جلوگیری از بیماری‌ها و حتی سانحه‌های دردناک در زندگی‌تان را می‌آموزید و به دنبال آن، زندگی‌تان مملو از سلامتی، تندرستی، شادی، آسایش و آرامش خواهد شد. هم‌چنین داستان‌های واقعی زندگی افرادی را می‌شنوید که به کمک راهکارهای کمک‌های اولیه‌ی روش سیلوا توانسته‌اند از حوادث و سانحه‌های پیش آمده در زندگی‌شان، جان سالم به در ببرند.

شما می‌توانید با شنیدن این کتاب صوتی و بکارگیری شیوه‌های موجود در آن که به صورت گام به گام است، زندگی خود را دگرگون کنید. از سال 1966 تا به امروز، افراد بسیار زیادی شیوه‌های پرورش، کنترل و مدیریت ذهن سیلوا را یاد گرفته‌اند و در زندگی خود عملی کرده‌اند و پس از تغییر در زندگی‌شان هزاران بار به خوزه سیلوا گفته‌اند: «از اینکه راه زندگی سعادت‌آمیز را به ما نشان دادی از تو سپاسگزاریم!»

شیوه‌ها و راهکارهای سیلوا و رابرت استون (Robert B Stone) در ابتدا، آن‌قدر ساده و مبتدی به نظر می‌آیند که انسان در کارساز بودنشان شک می‌کند، اما نتایج حیرت‌آور و خارق‌العاده بسیاری وجود دارد که حتی انسان‌های بدگمان را نیز توانسته قانع کند. با عملی کردن شیوه‌های سیلوا و رسیدن به نتایج دلخواه، شگفت‌زده خواهید شد که چرا همه‌ مردم جهان از این شیوه‌ها استفاده نمی‌کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش می‌شنویم:

شاه کلید متد سیلوا آرامش است، آرامشی پویا. ما نه تنها به گونه‌ای پویا به آرام‌سازی می‌پردازیم، بلکه از آن بهره‌برداری هم می‌کنیم. هرگاه که به کمک نیروی ذهن، در حالتی آرام و آسوده قرار می‌گیریم و در این حالت به تصویرسازی ذهنی مثبت می‌پردازیم، در واقع بخش آفریننده‌ی مغز یا همان نیم‌کره‌ی راست را به کار می‌اندازیم که اغلب در تفکرات ما نقشی کمرنگ ایفا می‌کنند. به گفته‌ی ساده‌تر، ما به کمک متد سیلوا بر لایه‌های درونی ذهن و روانمان نفوذ می‌کنیم و با بکارگیری امواج کم فرکانس آلفا، بر آگاهی و توانایی‌مان برای حل مسائل زندگی می‌افزاییم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
55 دقیقه
فصل اول: نقش ذهن در بیماری و سلامتی
39 دقیقه
فصل دوم: روش سیلوا چیست و چگونه عمل می‌کند
48 دقیقه
فصل سوم: با روش سیلوا کمک به خود را شروع کنید
45 دقیقه
فصل چهارم: کمک به دیگران برای شفا دادن خودشان
47 دقیقه
فصل پنجم: خانه تکانی ذهنی، ایجاد شرایط درمان
48 دقیقه
فصل ششم: کمک‌های اولیه با روش سیلوا
47 دقیقه
فصل هفتم: بهبود بیماری با روش سیلوا
43 دقیقه
فصل هشتم: تمرکز روی بیماری‌های خاص
45 دقیقه
فصل نهم: چگونه می‌توان به شفا یافتن دیگران کمک کرد
53 دقیقه
فصل دهم: سایر مشکلات انسانی مربوط به سلامتی که به روش سیلوا واکنش نشان می‌دهند
43 دقیقه
فصل یازدهم: عواقب اخلاقی، مذهبی و فلسفی درمان
33 دقیقه
فصل دوازدهم: دنیای فردا با انسان دارای دو نیمکره‌ی فعال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش
نویسنده،
مترجمداود نعمت اللهی
ناشر صوتیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش

مژگان درفشی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این کتاب یک کتاب به معنی واقعی فوق العاده است و پیشنهاد میکنم حتما برای خودتان و عزیزانتان استفاده کنین. با توجه به اینکه پزشکی متاسفانه توسط عده کمی به پزشکی تجاری تبدیل شده است و با توجه به نیاز مبرم درمان روحی و روانی که تاثیر فراوان بر بیماریهای جسمی میگذارد این کتاب به مانند معجزه‌ای به کمک تا انسان مدرن می‌اید بتواند سالم وشاد زندگی کند. کتاب جسم زیبا و ذهن زیبا هم از سری نوشته‌های همین نویسنده است که به داشتن جسمی زیبا می‌انجامد. برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم⚘
مریم جعفری
۱۳۹۸/۹/۲۰
عالی وکاربردی ولی این کتاب وکتابهایی مانندغول درون بایدمداوم خونده وتکرار بشه تاملکه ذهن بشه والبته روشهای گفته شده تمرین بشه... من شخصاهمواره سعی کردم ازضمیرناخوداگاه استفاده ببرم ولیخیلی خوب میشداگ دوستان درموردتجربه هاشون ونتیجه‌هایی که احیاناازدستورالعملهای کتابها میگیرن هم مطلب مینوشتن
parisa azad
۱۴۰۰/۱/۲۴
تنها کتابی که با خواندن دوفصل اول، فهمیدم می‌توانم بدون نیاز به هیچ کس و چیزی، خودم، درمان خودم باشم. اگر ادامه‌ی کتاب را بخوانید شفای دیگران را هم یاد میگیرید،، کسانیکه اضطراب و استرس، دردهای بی علت، یا مریضی‌هایی دارند که مدت هاست درگیر آن هست، ایمان می‌آورید که با اجرای تمرین‌های کتاب نه تنها میتوانید، تغییر کنید از لحاظ درونی، بلکه طبیب خود خواهید.
با تشکر که خواندید.
صبا
۱۴۰۰/۴/۱۸
خواننده ک اصلا انعطاف نداره توی خوندن متن. تعجبی پرسشی تاکیدی هیچی... نظرات خوانندگان رو خوندم هیچکس نگفت چ تاثیری روی بیماریش گذاشته ب جز‌ی نفر ک گفته‌ام اسش رو کنترل کرده. از تجربیات فردیتون بگین نه اینکه کتاب عالی بود. صدای خواننده خوب بود ولی نحوه‌ی خوندنش افتضاح. مثلا من کتاب فلورانس رو گوش دادم کاملا باهاش ارتباط برقرار کردم انگاری خودم داشتم می‌خوندمش
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتاب معنوی و هدف دار قوی بود، ترجمه روان و خوبی داشت، محتویات کتاب به گونه‌ای زیاد هستش و واقعا تمرکز می‌خواهد برای گوش دادن که بتونید عمل کنید. حتما باید دوباره گوش داده شود برای جا افتادن مطالب. راوی هم خوب بود و می‌تونست در بعضی از قسمتها بهتر عمل کند، ولی بازهم سپاس از زحمات تک تک عزیزان تهیه کننده. ممنونم کتابراه
طاهره انصاری
۱۳۹۸/۹/۱۷
سلام عالی، عالی، عالی مراتب تشکر و قدردانی من رو برای دسترس قرار دادن این کتاب عالی پذیرا باشید. محتوای بی‌نظیر و کاربردی و همینطور اجرای فوق العاده که تاثیرگذاری مطالب را صد برابر کرده است.
کیانوش عابد
۱۳۹۸/۹/۱۶
خود درمانی، کتابی که کمک میکنه تا روح خودتون رو پالایش بدین و به آرامشی که دوست دارین برسین و بیشترین تاثیر این درمان رو روی جسم ببینین. کتابی متفاوت و جالبه که پیشنهاد میکنم بخونین.
shahrooz bagheri
۱۳۹۹/۵/۲۰
درود به اپلیکیشن کتابراه عزیز که بنظرم کاملترین مجموعا کتابخانه آنلاین در ایران هست. کتاب دستان شفا بخش یک روش عملی برای شفا دهنده شدن در اختیار همه میزاره که در صورتی که مو به مو با پشتکار تمرینهای داده شده رو تمرین کنی صد درصد یک شفادهنده خواهی شد صد در صد
هانیه صدری
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
کتاب خوبیه بیشتر در حوزه تاثیرات خود هیپنوتیزم هست و البته نکته جدیدش اینه که دیگران رو هم میتونید درمان کنید. چه ذهنی و چه جسمی. از گوینده خیلی راضی نبودم. لحنش مناسب موضوع نیست و مثلا گاهی جملات خبری را پرسشی میخواند یا برعکس. اما از ارزش کتاب زیاد کم‌نمیکنه. در کل ارزش یبار خوندن داشت
elaheh. rezaei2
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عالی بود، تشکر میکنم بابت کتابهای خوبی که به کتابخانه اضافه میکنید، کتابهای صوتی خیلی کار من رو راحتتر کردن علاوه بر اینکه اطلاعات رو بالا میبرن در زمانم هم صرفه جویی میشه.
فرود گرامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
میتواند موثر باشد و درمانگر؛ در صورتی که تداوم داشته باشد یعنی چهل روز روی هدفت کار کنی,, روزی حداقل یک تا سه بار. بغیر از درمان در سایر جنبه‌های زندگی هم کاربرد دارد، البته اعتقاد به کتاب هم جای خود دارد باید ایمان و امید داشت.
hassan fatehi
۱۴۰۰/۷/۳
بسیار عالی
همون کتابی هستش که سالها دنبالش بودم واقعا عالیه خود درمانی با مدیریت ذهن فقط کمی حوصله وصبر داشته باشید وبا تکرار مطالب آموزشی بعداز گذشت چند ماه تاثیر جادویی این کتاب رو در سلامتی روح و جسم خودتون خواهید دید👌👌👌👌
سیدامیرمحمد رضوی
۱۳۹۹/۸/۲۱
کتاب فوق العاده‌ای است و البته خیلی از استادان و روان پزشکان موفق این کتاب را خوانده‌اند و توصیه کرده‌اند.
کتاب شفای زندگی لوئیز هی رو هم حتما بخونید در کنار این کتاب واقعا زندگیتان را متحول می‌کند.
R.z
۱۴۰۲/۱/۱۲
با کمک تکنیک خوزه، در شرایط بسیار پرتنش زندگیم، آرامش عظیمی رو بعد از سال‌ها تجربه کردم و نشانه‌های بیماری مزمنم، بسیار کمرنگ شدند.
شدیدا خوندن این کتاب و البته عمل کردن به آموزه هاش رو توصیه می‌کنم.
مهسا رضاپور
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب عالی بود راجع به ورود به سطح آلفا یه سری تمرینات داره پیشنهاد میکنم از کتاب یادداشت بردارید و تمرینات انجام بدید ولی مدام باید تمرین بشه کتابهای دیگری هم از خوزه سیلوا هست مثل کنترل ذهن که اونم عالیه
مشاهده همه نظرات 144

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش

برای دریافت کتاب صوتی دستان شفابخش، انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.