معرفی و دانلود کتاب چتر و قطره بزرگ آب

عکس جلد کتاب چتر و قطره بزرگ آب
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چتر و قطره بزرگ آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چتر و قطره بزرگ آب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چتر و قطره بزرگ آب

Edna Gicovi در کتاب چتر و قطره بزرگ آب، ماجرای رابرت قطره کوچک آبی را روایت می‌کند که دلش می‌خواهد برای کشف چیزهای روی زمین به پایین بیاید و درختان، گل‌ها، حیوانات و... را از نزدیک مشاهده کند.

درباره‌ی کتاب چتر و قطره بزرگ آب:

در یکی از روزهای گرم، رابرت به همراه دوستان دیگرش روی ابری نشسته بودند و به آسمان نگاه می‌کردند. همه‌چیز از روی ابرها و آن بالا جالب به نظر می‌رسید؛ درخت‌ها شبیه توپ‌های سبز کوچک و نرمی بودند، رودخانه‌ها مثل روبان‌ها آبی در حرکت بودند و... . رابرت تصمیم می‌گیرد تا هرطوری شده به پایین برود و بقیه چیزها را کشف کند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب چتر و قطره بزرگ آب برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده و جالب را برای کودکان 4 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب چتر و قطره بزرگ آب می‌خوانیم:

صدای سوت باد، رابرت و نینو و سایر دوستان قطره‌ایشان را از روی ابرها بلند کرد.
رابرت گفت: من دارم میلرزم، احساس می‌کنم هوا خیلی سرد شده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چتر و قطره بزرگ آب
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چتر و قطره بزرگ آب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چتر و قطره بزرگ آب

برای دریافت کتاب چتر و قطره بزرگ آب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.