معرفی و دانلود کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

عکس جلد کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

دیوید آر همیلتون طی بخش‌های متعدد کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ به شما می‌آموزد که چگونه با شناخت ساختار ذهن و بهره‌گیری از قدرت بی‌انتهای آن به آرزوهایتان برسید و جهانی مملو از صلح و نیکی را پدید آورید. ارتباطات دوجانبه‌‌ی ذهن و جسم، ارتعاشاتی که ذهن به سوی کائنات ارسال می‌کند و نقش عواطف انسان در دستیابی به رویاها و تجربه‌ی یک زندگی بهتر، موضوعات اصلی این کتاب روان‌شناختی محسوب می‌شوند.

درباره‌ی کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

شما می‌توانید همین‌جا و در همین لحظه، به تمامی آرزوهای خود برسید! ادعای عجیب و یا حتی دروغینی به نظر می‌رسد اما پس از مطالعه‌ی کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ (It's the Thought That Counts)، اثر دیوید آر همیلتون (David R. Hamilton) خواهید دید که کاملاً حقیقت دارد. شما می‌توانید هرآن‌چه را که خواهان آن هستید محقق کنید، به شرط آن‌که با سازوکار ذهنتان به خوبی آشنا باشید.

ذهن پدیده‌ی شگفت‌انگیزی است که هنوز بسیاری از مشخصه‌های آن برای پژوهشگران و روان‌شناسان مجهول مانده. بااین‌حال، همین اطلاعاتی که در مورد این پدیده به دست آمده نشان می‌دهند ذهن رابط میان جهان ماده و دنیای کائنات است. ذهن قدرتی به انسان می‌دهد که بتواند هر شرایطی را که تمایل دارد، خلق کند. با وجود این‌که ذهن چنین توانایی خارق‌العاده‌ای را به انسان می‌بخشد، چرا این‌همه انسان اندوهگین، ناکام، شکست‌خورده و ناامید در دنیا وجود دارد؟ جواب ساده است: تمام انسان‌ها از قدرت ذهن اطلاع ندارند و نمی‌دانند چگونه آن را به نفع خواسته‌هایشان به کار بگیرند. آن‌چه انسان‌های موفق و ناموفق را از یکدیگر متمایز می‌کند، آگاهی یا ناآگاهی آن‌ها نسبت به همین قدرت ذهن است.

معرفی و دانلود کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

خب؟ می‌خواهید جزء موفق‌ها باشید؟ می‌خواهید یکی‌یکی به آرزوهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید؟ ساده‌ترین راه این است که همین حالا با دیوید آر همیلتون همراه شوید و بگذارید تا دستورالعمل جادویی خود را در کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ به شما عرضه کند.

اگر از محدودیت‌های جسمانی خود و سایر انسان‌ها فراتر بروید، می‌بینید که افراد در حقیقت به منبعی الکترومغناطیسی می‌مانند که مدام در حال ارسال و دریافت ارتعاش‌های گوناگونی هستند. ارتعاشاتی که انسان به کمک ذهن خود می‌فرستد، در نهایت به کائنات می‌رسند. به سخن دیگر، ذهن شما بنا به خواسته‌ای که دارد و تفکراتی که می‌پروراند، ارتعاشی را ارسال کرده و کائنات نیز با دریافت این ارتعاش متوجه نوع خواسته‌‌ی فرد می‌شوند‌. نتیجه چه خواهد شد؟ کائنات به آن ارتعاش پاسخ داده و آن را به صورت یک پدیده‌ی مادی وارد زندگی آن انسان می‌کنند. چرخه‌ای بی‌عیب‌و‌نقص که همواره پاسخگوی تمایلات و نیازهای شما خواهد بود و هرگز نیز از حرکت بازنمی‌ایستد.

البته کائنات همیشه منتظر ارتعاشات مثبت شما نمی‌مانند. ذهن شما که مدام در حال تفکر و پروردن موضوعات مختلف است، گاهی نیز به پدیده‌های منفی می‌پردازد و ارتعاش مربوط به آن‌ها را به جهان ارسال می‌کند. کائنات هم که کاری جز پاسخگویی ندارند، همان ارتعاش منفی را به صورت پدیده‌ای منفی در زندگی فرد محقق می‌کنند. بنابراین، کار ذهن به تیغ دولبه‌ای می‌ماند که اگر قوانین آن را به درستی نشناسید، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به زندگی شما تحمیل کند. بااین‌حال، اصلاً نگران نباشید؛ نه در ارسال ارتعاشات و نه در تشخیص مثبت یا منفی بودن آن‌ها. دیوید آر همیلتون تمامی آن‌چه را که لازم است در مورد فعل‌و‌انفعالات ذهن بدانید به شما می‌آموزد.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که استفاده‌ی مثبت از قدرت ذهن و خلق پدیده‌های مثبت از طریق آن، نه‌تنها زندگی شما را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد، بلکه فواید بسیاری را نیز نصیب جهان و سایر انسان‌ها خواهد کرد. حتماً این قانون مهم فیزیک را به خاطر دارید که هیچ انرژی‌ای از بین نمی‌رود، بلکه از نوعی به نوع دیگر بدل می‌شود. ارتعاشاتی که شما با ذهن خود می‌فرستید نیز از نوع انرژی هستند و همواره ماندگار خواهند شد. پس چه بهتر که ارتعاشات مثبتی را از سمت ذهنتان نثار جهان هستی کنید.

معرفی و دانلود کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

همیلتون در بیان مطالب کتاب حاضر از یافته‌های علمی کمک گرفته و با استدلال‌های علمی خود به اثبات آن‌ها برمی‌خیزد. بااین‌اوصاف، نه با یک کتاب زرد روان‌شناختی، بلکه با یک اثر علمی روبه‌رو هستید که نحوه‌ی معجزه‌آفرینی را به کمک ذهن به شما نشان می‌دهد. نویسنده همچنین از عواطف و احساسات برایتان خواهد گفت. در واقع، برای تحقق رویاها و آرزوهایتان، احساسات بیش از عقل به کارتان می‌آیند. احساس شما نشان می‌دهد آیا در حال ارسال ارتعاش مثبت هستید یا منفی و آیا در همان مسیری از زندگی قرار گرفته‌اید که آرزویش را دارید یا نه.

از دیگر موضوعاتی که در کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ مورد بحث قرار گرفته، پیوند ناگسستنی جسم و ذهن است. همان‌طور که سلامتی جسم بر فعالیت بهتر ذهن اثر می‌گذارد، ارتعاشات مثبت یا منفی ذهن نیز بر جسم و ساختار فیزیکی شما مؤثر خواهند بود. سرکوب احساسات درونی می‌تواند منجر به سرطان شود و نگرانی‌های مکرر نیز می‌توانند بدن را نسبت به ورود ویروس‌ها بسیار ضعیف و آسیب‌پذیر کنند. در بسیاری از موارد نیز تلقینات ذهنی می‌توانند به کمک جسم بیایند و او را از انواع بیماری‌ها نجات دهند.

تأثیرات متقابل ذهن و بدن، انجام مراقبه، قدرتی که ایمان به انسان می‌بخشد، شفای فوری به کمک توانایی ذهن، سازوکار عواطف و احساسات، نیت‌های درونی و انگیزه‌ها، چگونگی ارسال ارتعاشات خوب، تغذیه‌ی روحی، دعا و تأثیرات درمانی آن، مسئولیت انسان در برابر هستی و ایجاد جهانی بهتر، عشق به خود و دیگران و... سایر موضوعاتی هستند که در این اثر روان‌شناختی مطرح شده‌اند؛ کتابی که خودیاری و خودسازی شما را به دنبال خواهد داشت.

زهرا حسنی ترجمه‌ی این اثر را به انجام رسانده و نشر یوشیتا چاپ و انتشار آن را به عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

  • کتابی تفکربرانگیز و دربردارنده‌ی پیامی مهم برای زمانه‌‌ی ما. (تام هارتمن، نویسنده)

  • دیوید همیلتون مهارت منحصربه‌فردی در ترکیب معنویت و علم آن هم با روشی ساده و تاثیرگذار دارد و همه باید کتاب او را بخوانند. (Health & Fitness magazine)

کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه در حوزه‌ی روان‌شناسی، خودسازی و خودیاری علاقه‌مند هستید، خواندن کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ برایتان سودمند و مفید خواهد بود. کتاب حاضر کمی نیز رنگ‌ مباحث دینی را به خود گرفته و از این جهت به طرفداران روان‌شناسی دینی نیز پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ می‌خوانیم

به زمانی فکر کنید که تجربه قدرتمندی داشتید، برای مثال اولین قرار ملاقات. آیا ساعت‌ها بعد، حتی روزها به آن فکر کرده‌اید؟ آیا راجع به آن خیال‌پردازی کرده‌اید، حتی حواشی اضافی از آن در ذهن خود ساخته‌اید؟ البته که این کار را انجام داده‌اید. این امر همان بازپخش خلاقانه یا رؤیاپردازی است که باعث بیان ژن تکراری می‌شود که در نهایت سلول‌ها و ارتباطات عصبی تولید می‌کند و اگر به آن فکر کنید، متوجه می‌شوید که بازپخش یا رؤیاپردازی همان تجسم است.

بنابراین به عبارت دیگر تجسم (از جمله احساسات مرتبط با تصاویر) ژن‌ها را تحریک می‌کند تا روشن شده و باعث رشد پروتئین‌ها و سلول‌ها ‌شوند. هرچه بیشتر تجسم کنید و بار احساسی همراه با تصاویر قوی‌تر باشد، پروتئین‌ها و سلول‌های بیشتری می‌سازید.

اکنون ممکن است متوجه شوید که آن مردی که قبلاً ذکر شد، چطور توانست کبد خود را به‌طور کامل بازسازی کند. بدون شک، تجسم مکرر او ژن‌های خاصی را تحریک کرد که باعث ساخت سلول‌های کبدی سالم می‌شد.

در واقع، تجسم عمدی و غیرعمدی ما 24 ساعت شبانه‌روز و 365 روز در سال، دی‌ان‌ای را الهام می‌بخشد. به‌سادگی از روند کار آن‌ آگاه نیستیم. بنابراین همواره بر کد ژنتیکی خود تأثیر می‌گذاریم و ماهیت تأثیر تا حد زیادی به ماهیت افکار، احساسات و نگرش‌ها، باورها و نیت‌های ما بستگی دارد.

این موضوع را در ارتباط با سلامتی در نظر بگیرید. زمانی که بیمار هستیم، تمایل داریم بر بیماری تمرکز کنیم که طبیعی است؛ زیرا بیماری معمولاً ناخوشایند و فراموش‌ کردن آن دشوار است، اما در فکر‌ کردن به آن، این احتمال وجود دارد که در واقع به ساخت سلول‌های جدید یا به خاطر سپردن بیماری کمک کنیم. تصاویر ذهنی ما و احساس غم‌واندوه مرتبط با آن‌ها، ژن‌های خاصی را تغییر می‌دهند که سلول‌های بیماری را در بدن ما تشکیل می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سخن مترجم
مقدمه
فصل اول: بدن و ذهن
ارتباط بدن و ذهن
مدیتیشن
ایجاد و درمان
فصل دوم: قدرت ایمان
مطالعات علمی
شفای فوری
مولکول‌های احساسات
فصل سوم: DNA
ژن‌ها و تجسم
ژن‌ها و عشق
التیام زخم‌های ما
ژن‌ها و تعیین مدت‌زمان بهبودی
فصل چهارم: قدرت نیت
قدرت لمس
قدرت ذهن
با جریان پیش بروید
خوب‌ بودن ضرری ندارد
فصل پنجم: ارتعاش خوب
انتقال انرژی به آب
صدا و معنا
غذای روح
آب مقدس
فصل ششم: درمان و دعای از راه دور
دعا
فصل هفتم: ماهیت واقعیت
ضمیر ناخودآگاه جمعی
فصل هشتم: آزمایش در روابط
ادراک فراحسی
گوسفند و بز
فصل نهم: من چه کسی هستم؟
فراموشی معنوی
ایجاد واقعیت
زندگی تغییر می‌کند
تغییر جهان
عشق
فصل دهم: عشق، ترس و بیولوژی
عشق و نیت
فصل یازدهم: واقعیت جمعی
آگاهی و سلامتی گروهی
تغییر جهان
فقط یک قطره بیشتر طول می‌کشد
الهام‌بخش صلح
فصل دوازدهم: DNA2
تکامل آگاهانه
بیماری‌های گروهی
فصل سیزدهم: مسئولیت شخصی
فصل چهاردهم: سه قانون ساده
قانون 1: عشق به خود
قانون 2: عشق به دیگران
قانون 3: عشق به طبیعت
در آستانه نزدیک ‌شدن
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟
نویسنده
مترجمزهرا حسنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-5911-11-6
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟

برای دریافت کتاب چرا ذهن فراتر از ماده کار می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.