معرفی و دانلود کتاب کارما

عکس جلد کتاب کارما
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارما

کارما (تناسخ): به خاطر آوردن زندگی‌های گذشته

آیا مقدر است‌ که‌ اشتباهات‌ گذشته‌تان‌ را تکرار کنید؟ بردۀ‌ ترس‌های‌ غیرمنطقی‌ باشید؟ آیا احساس‌ می‌کنید که‌ چیزی‌ شما را عقب‌ نگاه‌ می‌دارد و مسیرتان‌ به‌ سوی‌ خوشبختی‌ و شادکامی‌ و اقناع‌ شخصی‌ را سد نموده‌ است‌؟ پس‌ اجازه‌ ندهید گذشته‌ شما- به ویژه‌ زندگی‌های‌ قبلی‌تان‌ - شما را عقب‌ نگاه‌ دارد!

همۀ‌ ما نگرش‌ها، مواضع‌ و شیوه‌های‌ زندگی‌ را از یک‌ زندگی‌ به‌ زندگی ‌دیگر با خود حمل می‌کنیم؛ اشتباهات‌ گذشته‌ را تکرار می‌نماییم‌ و ترس‌هایمان‌ را دوباره‌ زنده‌ می‌کنیم‌، تا آنکه‌ زمانی‌ از این‌ الگوها آگاه‌ شده و برای‌ تغییریافتن‌ دست‌ به‌ اقدام‌ مثبتی‌ بزنیم‌. این‌ کتاب‌ به‌ شما نشان‌ می‌دهد که‌ چگونه‌ به‌ درون‌ تجارب‌ و دانش‌ خود- که‌ از تمام‌ زندگی‌هایتان‌ به دست‌ آمده‌اند- نفوذ نمایید تا دریابید چه‌ موقع‌ و چرا این‌ الگوها آغاز شده‌اند.

با بهره‌گیری‌ از تکنیک‌های‌ عملی‌ این‌ کتاب‌ می‌آموزید وارد حالات ‌مدیتیشن‌ گردید تا در چرخه‌های‌ زندگی‌تان‌ کاوش‌ نمایید، کارمای ‌منفی‌ خود را آزاد کرده و سیستمهای‌ اعتقادی‌ که‌ شما را عقب‌ نگاه‌ می‌دارند را تغییر دهید. همچنین برای‌ رسیدن‌ به‌ اهدافتان‌ انرژی‌ بیاندوزید، با جفت‌ روحی‌ خود اتصال‌ پیدا کنید و تمرین‌های‌ بسیار دیگری‌ را برای‌ تغییر در زندگی‌تان‌ بیاموزید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
ازگذشته‌ خود رهایی‌ بیابید
مقدمه‌ مترجم
مقدمه‌
ارزش‌های‌ شناخت‌ زندگی‌های‌ گذشته‌
فصل‌ اول‌: مثال‌هایی‌ از زندگی‌ پیشین‌
فصل‌ دوم‌: فرایند تناسخ‌
فصل‌ چهارم‌: کارما
فصل‌ پنجم‌: تولد مجدد و روابط‌
فصل‌ ششم‌: مکتوبات‌ آکاشیک
فصل‌ هفتم‌: بازگشت‌
فصل‌ هشتم‌: مرگ‌ و حیات‌ پس‌ از آن‌
فصل‌ نهم‌: تولد دوباره‌ و بچه‌ها
فصل‌ دهم‌: توسعه‌ و رشد
فصل‌ یازدهم‌: آزمایش‌ها و پله‌های‌ این‌ مسیر
فصل‌ دوازدهم‌: مشاوره‌ دربارۀ‌ تناسخ‌
فصل‌ سیزدهم‌: طبیعت‌ و حیوانات‌
فصل‌ چهاردهم‌: آینده‌

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارما
نویسنده
مترجمجمشید هاشمی
ناشر چاپیانتشارات تجسم خلاق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانفارسی
شابک978-964-8561-00-1
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارما

مهسا شکرنژاد
۱۴۰۱/۲/۲۴
مطالب بسیار کلی بیان شده بود، و توضیحات کاملی درباره مدیتیشن‌های ارائه شده، نبود و خیلی جاها قابل درک نبود. در صورتیکه شاید بیش از ۲۰ کتاب درباره تناسخ و کارما و بازگشت روح و زندگیهای گذشته خوندم. ولی با این حال گاهی مطالب برام گنگ بود.
انگار این کتاب جلد مثلا پنجم این موضوع از نویسنده است، و در
اطلاعات دیگرکتابها داده شده بود و نیاز به ذکر جزئیات بیشتر نبود.
هنوز هم هیچ کتابی به جامع ایه کتاب سرگذشت روح و بازگشت روح از دکتر نیوتن نخوندم و البته هنوز کاملا مطمئن نیستم که تناسخ واقعیت داره.
و هنوز دنبال سوالهام هستم و باز هم در این باره مطالعه میکنم.
الیا سعادت
۱۴۰۰/۲/۲۱
این کتاب خییییلی جالب بود، چیزهایی در مورد روح و کارما گفته که برام تازگی داشت. اما ترجمه ش در بعضی قسمتها برای من قابل فهم نبود. ‌ای کاش یه ترجمه‌ی بهتر از این کتاب وجود داشت، چون خود کتابش مفاهیم جذابی رو مطرح کرده، تقریبا شبیه به کتاب سفر روح از مایکل نیوتن است
مریم حسینی
۱۴۰۰/۱/۷
وای از خوندن این کتاب شوکه شدم، عالم ارواح هم عالمی داره، من که خیلی ساده گرفته بودم. ممنونم استاد آرام عزیز و نویسنده ارجمند. اما یک چیزی رو که تا حالا فهمیدم ذکر الحمدلله و استغفرالله همیشه ورد زبونم و قلبم باشه.
Sajad St
۱۳۹۹/۷/۱۴
وقتی یک کتاب معرفتی ترجمه میشه توقع میره که بیطرف و بدون دخالت عقاید شخصی ترجمه بشه ولی متاسفانه اینطور نبود اما خود کتاب دارای نکات قابل توجه و کاربردی بود
شهرام فضایی
۱۴۰۱/۷/۱۸
ایکاش می‌فهمیدم چگونه کارما برای خودمان ایجاد میکنیم و چطور آنرا بشکنیم. دارما وسامساراودیگر کلمات چه رابطه‌ای با کارما دارند. چرا کارما گذشتگان را ما باید تحمل کنیم.
سحر جهان‌پرور
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سوالی که ذهن منو درگیر کرده اینه
وقتی کسی از دنیا میره ما سر مزارش میریم باهاش صحبت میکنیم و ازش میخوایم برامون دعا کنه
داستان این چی میشه؟! یعنی کار بیهوده‌ایه
پوران فریورنیا
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بسیار عالی و روشن کننده است. جواب خیلی از سوالاتم را در مورد روح و انسان با خواندن این کتاب پیدا نمودم. سپاسگذارم از نویسنده و مترجم و اپلیکیشن کتاب راه.
Yalda B
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
مطالبش کامل و عالیه وتقریبا ترجمه‌ی روانی داره و اگر سوالات زیادی توی ذهنتون درباره‌ی کارما و روالش دارید، این کتاب میتونه به راحتی پاسخگوی سوالاتتون باشه.
Rademita null
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
این کتاب کمک میکنه ازمرگ نترسی و کاملادیدگاهت نسبت به زندگی عوض بشه حتی اونایی که فکر میکنن خدا عادل نیست باخوندن این کتاب متوجه میشن که دراشتباهن
javad Mohammadi
۱۳۹۹/۸/۲۹
بنده امروز خریداری کرده‌ام کتاب کارما را هنوز نخوانده‌ام اما فکر میکنم جالب و مفید باشد اما در کل عالی هست امیدوارم کتاب کارما 2 را هم بسازند
احمدرضا مساح چهارسوقی
۱۳۹۸/۱/۱۶
قطعا این جزء کتاب‌هایی ست که در فهرست مطالعاتم جای مهمی به خود اختصاص داده. چون رد شدن از گذشته به ما آموزش داده نشده است
زینب امین افشار
۱۴۰۰/۳/۶
خود کتاب مطالبش مفیده، اما مترجم تلاش خودش رو نکرده تا جملات قابل تفهیم رو مکتوب کنه، جملاتی رو دیدم که حق مطلب رو ادا نمیکنه
سهند فلاحتی
۱۳۹۹/۶/۳۱
این کتاب کتابی درمورد قوانین کارما هست به نوعی میشه گفت درمورد کائنات و قوانین استفاده از اون صحبت میکنه. کتاب آرامش‌بخشی هست.
پوران فریورنیا
۱۳۹۹/۲/۱۱
بسیار عالی و آگاه کننده بود. و مرا به تامل درخصوص زندگی که در آن قرار دارم و اتفاقاتی که برایم افتاده است واداشت.
حورا S
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
سلام کتاب واقعا عالی و کاربردیه و مخصوصا در زمینه روابط رهایی از کارما خیلی شرایط رو بهبود و تغییر میده البته در تمامی جنبه‌ها تاثیرگذاره
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب کارما

برای دریافت کتاب کارما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.