معرفی و دانلود کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه

عکس جلد کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه
قیمت:
40600 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه

گلناز ترکی در کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه با زبان و ادبیاتی بسیار ساده، صمیمی و کاربردی به شما کمک می‌کند تا در زندگی خود تحولاتی گسترده ایجاد کنید و به سوی موفقیت قدم بردارید.

درباره‌ی کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه:

شاید در حوزه‌ی‌ تغییر و موفقیت کتاب‌های مشهور بسیاری وجود داشته باشند اما بزرگ‌ترین مزیت کتاب «چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه» این است که هر کس و با هر سطح سوادی می‌تواند با عمل به آموزه‌های آن، تأثیرات شگفت‌انگیزی را تجربه کند.

پس لطفاً محتوای این کتاب را کاملاً جدی بگیرید و فریب نگارش ساده و صمیمانه‌اش را نخورید و مطمئن باشید اگر به آموزه‌های گلناز ترکی عمل کنید، زندگی خود را کاملاً متحول خواهید کرد.

کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه به شما می‌آموزد که با ایجاد تغییرات کوچک می‌توانید تحولات بزرگی را در دنیای اطراف خود به وجود آورید.

کتاب حاضر در فصل نخست به زبان ساده برای‌تان توضیح می‌دهد چرا کارهایی را انجام می‌دهید که خودتان نادرست بودن آن‌ها را می‌دانید. در فصل دوم با تعدادی از موانع و دست‌اندازها آشنا می‌شوید و می‌آموزید چگونه از موانع خلاص شوید. در فصل بعدی نیز اصول و قواعد تغییر درست در زندگی را یاد می‌گیرید. در فصل چهارم شما با قدرت هیجان‌انگیز و خارق‌العاده‌ی خودتان مواجه می‌شوید، مواجهه‌ای حیرت‌آور و البته مسئولیت‌برانگیز!

فصل پنجم دیگر وارد مباحت تخصصی‌تر می‌شوید و با مکانیزم‌های عملکردی ذهن آشنایی پیدا می‌کنید تا غوغای درون ذهن را درک نمایید!

گلناز ترکی در فصل ششم شگفت‌انگیز‌ترین رازهای درونتان را افشا خواهد کرد. لطفاً اگر شجاعت کافی ندارید، اصلاً این بخش را مطالعه نکنید. ناگفته نمایند مسئولیت خواندن این مبحث با خود شماست!

فصل هفتم کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه زیبا بصورت ساده و کاربردی نتیجه‌ی‌ تمام مباحث این کتاب را بار دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد و هر کاری را برای‌تان واقعاً آسان می‌کند. در فصل هشتم نیز به نکات بیشتری در خصوص خودتان پی می‌برید و در فصل پایانی شیوه‌های عملی تولد دوباره را خواهید آموخت.

کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در زندگی به فرد موفقی تبدیل شوید، بدون معطلی مطالعه‌ی این کتاب رو آغاز کنید.

جملات برگزیده‌ی کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه:

- کم‌کاری یعنی نرسیدن به آنچه ظرفیتش را داری.
- تا زمانی که جسارتی سبب دگرگونی رفتار ما نشده است هنوز آن را به خوبی نیاموخته‌اید!
- حتی هراسناک‌ترین و دردناکترین تجربه‌ها و احساسات را می‌توانید با میل و اراده‌ی خودتان دگرگون سازید.
- شما می‌توانید برای تغییر و کنترل زندگی خود دست به کار شوید، بعد ا ز آن کلید و راه حل پاداشتان خواهد بود.
- باید پیوسته دگرگون شده تجدیدحیات کرده و جوان گردیم در غیر اینصورت متعصب و سخت می‌شویم!

در بخشی از کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه می‌خوانیم:

با بررسی زندگی خود متوجه مسائلی در زندگی شدیم که اصلاً آن‌ها را نمی‌پسندیم اما؛ این مسائل در کنار ما و در زندگی ما هستند.

و بعد به این نتیجه رسیدیم که هر چه در این زندگی من هست که من دوستش ندارم، تولید کارخانه‌ی ذهن خودم است که به آن فکر گفته می‌شود. در مرحله‌ی بعد گفتیم که این فکر از کجا پدید آمده است که رسیدیم به باور.

باور را مفصل تعریف کردیم و در پاسخ این سوال که باورها از کجا آمده‌اند متوجه شدیم که در اثر تکرار، باورها وارد مخزنی می‌شوند به اسم ضمیر ناخودآگاه که مسئول کنترل و انجام امور غیرارادی هستند و یه جورایی باورها که واقعیت زندگی ما را رقم می‌زنند از دسترس ما خارج شده‌اند.

حالا چه کنیم؟

قرار بر این بود که واقعیت زندگی ما تغییر پیدا کند ولی ما دسترسی مستقیمی به باورهای خود نداریم و بدون اینکه ما کنترل و اختیاری داشته باشیم باورها در حال ساختن زندگی ما هستند.

اینجا از یک استعاره‌ی دیگر برای بیان مطلب کمک می‌گیرم.

درختی که از شاخه تا ریشه‌ها پُر از آفت شده باشد، میوه‌ی مرغوبی نمی‌دهد. خوب زمانی هم که این درخت زندگی ما پر از آفت شده باشد، ثمره‌های آن طبیعتاً باب طبع ما نخواهد بود.

هر چقدر آفت‌های برگ و ساقه‌ها را بکشیم، باز آفت از جای دیگری مجدداً پدیدار خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: چرخه‌ی زندگی
فصل دوم: سرعت‌گیرهای جاده‌ی تغییر
فصل سوم: اصول تغییر
فصل چهارم: قدرت کارخانه ذهن
فصل پنجم: باور و ضمیر ناخودآگاه
فصل ششم: 9 کلید هوشمندانه برای ردیابی باورها
فصل هفتم: برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه
فصل هشتم: جملات تلقینی (تنقلات ذهن)
فصل نهم: خلوتی جذاب با دوست داشتنی‌ها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-7321-51-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40600 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه

فاطمه احمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اولین کتابی که واقعاااا من رو جذب کرد برای خوندنش، به نظرم عاااالیه، بیان نویسنده خیلی خوبه و قشنگ تمام موضوعات رو درک میکنید من به شخصه به پاسخ خیلی از سوالاتم رسیدم و خیلی بهم روحیه خوبی برای تغییر داد، واقعا خوندن این کتاب رو به هر کسی که مثل من اراده‌ی تغییر کردن تو زندگیش نداره و مدام وسط رها کارهاش اونارو میکنه، پیشنهاد میدم، مخصوصا اینکه از کتاب نکته برداری کنید عالیه، مهم تر از همه اینکه هر موضوعی رو با مثال توضیح داده که کاملا قابل فهمه، و با کتابای موضوعات مشابه اختلاف خیلییی زیادی توی سادگی و روان بودن داره. ممنون از کتابراه
Ashkan a
۱۴۰۰/۱/۲۴
من هنوز تا آخرش نخوندم ولی تا همین جا که فعلا فصل ۳ هستش واقا خیلی بهم کمک کرد دوستان این کتاب تا الان واقا تو این چند روز کمک کرد شاید بدون این کتاب اینقدر پیشرفت نمیکردم میتونم اینطور توصیفش کنم
آب+غذا+اکسیژن و این کتاب بسیار کار آمد و عالی
یکی از بهترین کتاب‌ها برای تغییر
تارا منصوری
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
کتاب بسیار خوبی بود چون نویسنده را نمی‌شناختم قبل از خواندن کتاب تردید داشتم اما واقعا کتاب روان و کاملی بود خیلی خوشحالم که تونستم بخونمش
متن بسیار روان و قابل فهمی داره و خیلی تاثیرگذاره
در کل کتابیه که قطعا ارزش خوندن داره
Shaghayegh Omidvar
۱۴۰۰/۶/۲۵
سلام
هنوزتمومش نکرده ام؛ ولی تااینجاکتاب جسورانه ومفیدیست.
موفق باشید.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه

برای دریافت کتاب چرا می‌خوام ولی نمیشه: 9 راه میانبر برای تغییر دلچسب و معرکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.