معرفی و دانلود کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها

عکس جلد کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها

کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها به قلم بامداد صالحی، راهکاری برای حل مشکل ارتباط اولیه بین دختر و پسر و تسهیل روال ازدواج ارائه می‌دهد؛ چرا که در اکثر مواقع به علت عدم ارتباط صحیح اولیه، جوانان از ادامه‌ی ارتباط و ازدواج ناامید می‌شوند.

می‌ترسید به دخترها نزدیک شوید؟ می‌ترسید ابراز علاقه کنید؟ اصلاً شاید از شما خوشش نیاید، از کجا بفهمیم؟ یا اگر خوشش بیاید از کجا متوجه شویم؟ چرا دخترها ناز می‌کنند؟ دارد ناز می‌کند یا واقعاً از شما بدش می‌آید؟ با چه کسانی وارد رابطه نشویم؟ چطور با جواب منفی کنار بیایم؟ چطور جواب منفی را به جواب مثبت تبدیل کنیم؟ چطور بله را بگیریم؟ و هزاران سوال دیگر که پاسخ تمامی آن‌ها را می‌توان در این کتاب کشف کرد، معضلاتی هستند که خیلی از افرار با آنان مواجه می‌شوند.

همه‌ی زن‌ها سر و ته یک کرباسند، همه‌ی مردها هم! بنابراین می‌توان فرمول‌هایی داد که برای 75 درصد از زن‌ها درست باشد هر چند ممکن است خود دخترها این حرف‌ها را قبول نداشته باشند.

بخش زیادی از طلاق‌ها و شکست‌های عاطفی به علت عدم آشنایی زن و مرد با الگوهای رفتاری یکدیگر است. چه انرژی‌ها، سرمایه‌ها، استعدادها و زندگی‌هایی هدر می‌رود به خاطر اینکه فردی شکست عشقی یا عاطفی خورده و روحیه‌اش خراب شده، چرا؟ چون به عنوان مثال به دختری ابراز علاقه کرده و جواب منفی شنیده و دیگر دل و دماغ درس خواندن، کار کردن، و نفس کشیدن ندارد. اما شاید اگر مسیر درستی را رفته بود جواب مثبت گرفته و صبح روز بعد با انرژی مضاعف بیدار می‌شد و به سر کار می‌رفت.

بدون شک شما با خواندن این کتاب می‌توانید تا حد زیادی از اشتباهات رایج در برقراری ارتباطات جلوگیری کنید و طرز رفتار صحیح با دخترها را بیاموزید.

در بخشی از کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها می‌خوانیم:

متأسفانه باید خبر بدی به شما بدهم، البته بستگی به تیپ و قیافه‌تان هم دارد، شاید خبر خوبی باشد! موضوع این است که برای دخترها، تیپ و قیافه زیاد مهم نیست، یعنی در اولویت نیست. حالا استثناها به کنار. بله، از مرد خوش‌تیپ خوششان می‌آید ولی اینطور نیست که اولویت‌‌شان تیپ و قیافه باشد.

ظاهر مرد، شاید توجه دخترها را برای مدت کوتاهی جلب کند، ولی عامل قدرتمندی برای نفوذ در اعماق قلب او، و عمیق‌تر کردن رابطه نیست. قدیمی‌ها بی‌خود نگفته‌اند که «تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد»، به محض اینکه دهانتان را باز کنید، دخترها می‌‌فهمند که باید از شما خوششان بیاید یا «پیراهن مارک‌دار»، «ساعت طلا»، «پشت‌‌بازو»، «سیکس‌پک» و سایر جذابیت‌های شما را به ترکیب فحش «مرتیکهٔ ایکبیری، با اون... ش» اضافه کنند (نقطه‌چین، همان جذابیت شماست که به آن می‌بالید).

شاید خوشتان نیاید، ولی زن‌ها از مرد «سر و زبان‌دار» خوششان می‌آید. مرد خوش‌مشرب، با جُربُزه (عجب کلمهٔ خنده‌داری است، بیشتر به فحش شبیه است)، دارای اعتماد به نفس،... حالا اگر چند سانت پشت بازو و یک پورشه قراضه هم داشت که چه بهتر!

خوب، برای شما که بد نشد، پورشه و پشت‌‌بازو که ندارید، اقلاً اخلاقتان را خوب کنید، شاید یک بخت‌ برگشته‌ای از شما خوشش آمد. زن‌ها ذاتاً می‌دانند که ظاهر مرد ماندنی نیست و زیاد به آن دل خوش نمی‌کنند، پس به جای قلمبه کردن بازوهایتان بروید چند تا حرف قلمبه یاد بگیرید‌.

فهرست مطالب کتاب

رفع مسئولیت
قدردانی
مقدمه
بله یا نه؟
1. از کجا بفهمیم از ما خوشش می‌آید؟
2. از کجا بفهمیم از ماخوشش نمی‌آید؟
3. چرا دخترها از ما خوششان نمی‌آید؟
4. زن‌ها چه مردی را دوست ندارند؟
5. زن‌ها چه مردی را دوست دارند؟
جواب منفی
1. روش‌های محک زدن
2. ترس از جواب منفی
3. جواب منفی مؤدبانه
4. جواب منفی قاطعانه
5. گیر سه پیچ
6. روش‌های مقابله با جواب منفی
چراغ سبز
1. چراغ سبز می‌دهد یا سوءاستفاده می‌کند؟
2. چراغ سبز می‌دهد یا خوش‌مشرب است؟
3. تشخیص رنگ چراغ
قبل از آشنایی
1. ایجاد رابطه با غریبه‌ها
2. باز کردن سر صحبت
‌3. کدام گزینه‌ها مناسب ما نیست؟
4. چطور شماره بگیریم؟
5. چطور دخترها را جذب کنیم؟
بعد از آشنایی
1. بایدها و نبایدها
2. ‌اصول پیام دادن
3. ‌اصول تماس تلفنی
4. دلایل منطقی برای جواب ندادن
5. بهانه‌های دخترها برای جواب ندادن
لبّ کلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-96005-6-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها

Pantea
۱۴۰۱/۸/۲۵
ببینید دوستان کتاب بدی نیست، اول اینکه برای روابط یک ماه دوماهه نخریدش، برای ازدواج بخریدش چون این کتاب کمک میکنه بعد ازدوواج طرف رو بیشتر درک کنیم. از طرفی بد هست که ارزش مرد‌ها رو پایین آورده مثلا گفته که دختر‌ها بعضی اوقات به شما نه می‌گویند که ببینند چقدر بعد از جواب رد برای بدست آوردنشون تلاش کنید، باید بگم من خودم اینارو به چشم دیدم ولی مگه مرد و زن یکسان نبودیم؟چرا باید برای بدست آوردن جواب مثبت اونا خودمون رو ۱ سال یا بیشتر هلاک کنیم؟ اونا هم به اندازه شما باید تلاش کنند و باید دو طرفه باشه این تلاش. اینکه دختری از شما انتظار داره که براش تلاش کنید یا بدستش آورید، اول ببینید خودش تلاشی کرده؟مرد و زن برابرند و من هیچ وقت بعد از جواب نه برای طرف ارزشی قائل نمیشم، شما هم همینطور باشید، تحت هیچ شرایطی خودتون رو وابسته نشون ندید و برید برای کسی زندگیتون رو به پاش بریزید که اون هم به اندازه شما تلاش کرده برای بدست آوردن شما و این دوطرفست. من مادر دختری رو دیدم که شاکی بود چرا اون مرد که ادعای عاشقی دخترش رو داشت تلاش بیشتری نکرده برای بدست آوردن دخترش بعد از جواب نه، به افتخار اون مرد باید هر شب براش اسپند دود کرد. این کتاب بهتون یاد میده رفتارهاشون چه معنی داره، مطالبش برای من تکراری هست چون به چشم دیدم همه موارد رو و انتظار بیشتری داشتم ولی برای یادآوری بد نبود و میتونه بعد از ازدواج به کمکم بیاد. این کتاب خیلی ارزش مردان رو آورده پایین و میتونست بهتر بنویسه. اگر از این کتاب در راه درست و البته خودتون رو با گفته‌های کتاب کوچک نکنید استفاده بشه موثر خواهد بود.
سپنتا کرمعلی زاده
۱۴۰۱/۷/۱۶
ای کاش زودتر این کتاب رو خونده بودم، مثلاً تو سن بیست سالگی، چقدر اشتباهات مختلفی کردم که همه شون توی این کتاب توضیح داده شده، دوستان و اطرافیان هم اطلاعات کافی ندارن که راهنمایی کنن، باز هم درود بر شرف شما که همچین اطلاعاتی رو به ما منتقل می‌کنید، درباره کتاب باید بگم که با زبان طنز و بسیار شیرین و روان مطلب رو گفته و دسته بندی و طبقه بندی دقیق و منظمی داره، از صفر دست آدم رو میگیره و میبره تا صد می‌رسونه، مثل یک مربی خوب، نه تنها از خوندن این کتاب خسته نمی‌شی، بلکه سرحال و شاداب هم خواهی شد، ‌باز هم ممنونم از نویسنده و از ناشر و از کتابراه
امیر درخشان
۱۴۰۲/۴/۶
این کتاب واقعا عالیه! چه از لحاظ محتوای مفیدی که داره، چه از لحاظ زبان شیرین و نغزی که داره. این که یه عده باهاش ارتباط برقرار نمیکنن ریشه در ذهنیتهای خود اونها داره، چون خیلی از افراد ضریب هوشیشون برای درک طنز پایینه و فرق طنز رو با توهین و تحقیر تشخیص نمیدن. من خودم چون آدم شوخی هستم خیلی با سبک نویسنده حال کردم و از ته دل تحسینش میکنم، این کتاب برای همه پسرهای ایرانی ضروریه، به جز اونایی که درکی از طنز ندارن و بهتره برن کتابهای جدی و کسالت آور رو بخونن تا احساس نکنن بهشون توهین شده! از ناشر و کتابراه و نویسنده متشکرم، دم همتون گرم:)
مهدی تاج زاده
۱۴۰۱/۲/۱۹
این کتاب محشره، فوق العادهس، جذاب! بامزه! مفید! عملی و کاربردی! واقعا دم نویسنده گرم، کاش زودتر از اینها این کتابو خونده بودم و عمرم رو هدر نمیدادم، ولی برای جوونترها خیلی مفیده، روشهایی هم که گفته بین المللیه و ربطی به سن و سال و محل زندگی و غیره نداره، من چند ساله که از ایران خارج شدم و همین روشها اینجا هم جواب داد، واقعا دمش گرم:):):) منتظر جلدهای بعدی هستم
sepehr poet
۱۳۹۹/۲/۱۴
با سپاس فراوان عالی بود اما از دوستان خواهشمندم که از دید مثبت و در جهت ازدواج با یک دختر خوب از این کتاب استفاده کنن نه دوستی‌های هوس آلود.
Alpha man
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی واقعا در شکل گیری رابطه و بهبود آن بسیار کمک کننده است و نکاتی ریز درشت زیادی میگوییند و نکته قابل توجه این کتاب اینجاست که هم اشتباهات را اصلاح می‌کند و هم نکاتی را به شما گوشزد می‌کند که فردی جذاب شوید و در انتها از رفتار‌هایی می‌گویید که علاوه بر فضای واقعی نحوه درست رفتار کردن در فضای مجازی هم آموزش داده شده است
سیاوش تاجیک
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کتاب بسیار خوبی هست پیشنهاد من این هست که حتما مطالعش کنید اما در صفحه 61 این کتاب نوشته شده دختری می‌گفت: «من دوست دارم خواستگارم رو وقتی از در (پرت) میکنم بیرون از پنجره بیاد تو!!!!» چرا؟ چون دو روز بعد که بحثتون شد هزار تا منت سرش بذاری؟ که غلط کردی اومدی خواستگاریم حتی وقتی پرتت کردیم بیرون؟ (با این قسمت کتاب اصلا و ابد موافق نبودم)
محمد لطفی نیا
۱۴۰۲/۱/۳۱
کتاب خوبیه مطالعه ش خیلی مفیده برای ارتباط گیری بهتر با خانم‌ها و شناخت روحیاتشون حتی توی زندگی زناشویی هم خیلی بدرد بخوره فقط خیلی به خانوما بیشتر بها داده و آقایونو کوچیک کرده در حالیکه هیچ برتری نسبت بهم ندارن و نباید باشه نه مرد به زن و نه زن به مرد ولی خیلی مفیده برای هرمردی مطالعه ش
محمد فرهادی راد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
کتاب بسیار خوبی هست
چه برای شروع یه رابطه‌ی دوستی که شاید منجر به ازدواج بشه
چه شروع اشنایی قبل از ازدواج
به همتون پیشنهاد میکنم حتما تا قبل از سی سالگی تون
حداقل یکبار این کتاب و به دقت مطالعه کنین
رشید اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
فوق العاده بوده و به ارتباط بهتر با جنس مخالف خیلی کمک می‌کند با توجه به اینکه در جامعه ما دختر و پسر نمی‌توانند به درستی با هم ارتباط برقرار کنند خواندن این کتاب می‌تواند منبعی مفید باشد حتی در زندگی زناشویی و ازدواج هم کاربرد خوبی دارد
محمدرضا حسینی
۱۴۰۰/۳/۱۶
حیف پول واقعا. عزیز دل اومدی کتابو با نوشتن جوک و توهین به ادمای مختلف جذاب کنی (استفاده از کلماتی مثل لاغر مردنی... میتونستی خیلی راحت بگی لاغر یا زیادی لاغر... بعدم کی گفته کسی که لاغره نمیتونه طرفو جذب کنه؟ از کجا میاری اینا رو؟) ولی چه فایده وقتی مشخصه محتوا هیچ پشتوانه‌ی علمی‌ای نداره
واقعا پشیمونم از خریدنش
حسین عطایی
۱۴۰۰/۱/۱۸
کتاب خوبی بود راهکار‌های خوبی هم نشون داده بود... ولی جامعه ما مخصوصا جوان‌های ما دارن به سمتی میرن که خیلی با این حرفا سازگار نیستن به عبارتی بیشتر حرفای این کتابو اگه به دختر بزنیم بهمون میخندن... به نظرم اگه یه خورده روی جوونای امروزی تمرکز میکرد بهتر میشد
حامد سلمانی
۱۴۰۱/۱۰/۲
خوبه ولی این کتاب یه تشویق به آزار کلامی تو خیابونا و امکان عمومی میکنه
در صورتی که خیابون جایی برای پیشنهاد دادن نیست
همین طور توی این کتاب گفته شده که اگه دختری بهتون گفت نه شاید داره ناز میکنه و از این حرفا و ما باید دوباره بهش پیشنهاد بدیم. بنظرم بعد از شنیدن نه اول کنار کشیدن بهتر از کشیدن ناز دختره. سمج و سیریش نباشیم
Mani Niknam
۱۳۹۹/۸/۲۵
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم و واقعا جای تحسین داره قدرت نوشتاری نویسنده که خاننده رو به اشتیاق میاره
من این کتاب رو توصیه میکنم
ارزش چند بار خوندنم داره
مهدی ش
۱۳۹۹/۷/۳
اطلاعات مفیدی داشت اما من توقع داشتم که نویسنده دیدگاه روانشناسانه داشته باشه و فضای علمی هم بوجود بیاره دلیل هر اتفاقی رو از دیدگاه روانشناسی هم شرح بده
در کل کتاب خوبی هست، پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 111

راهنمای مطالعه کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها

برای دریافت کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.