معرفی و دانلود کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل

عکس جلد کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل

ابراهیم منتظری در کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل، مسیر پرتلاطم پیش روی شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار و استارت‌اپ را هموار می‌سازد. در فصول مختلف کتاب حاضر به تمامی وظایفی پرداخته می‌شود که شما برای شروع کار خود، بر عهده دارید.

درباره کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل

استارتاپ‌ها شرکت‌های نوپایی هستند که برای رفع نیازی در بازار به وجود می‌آیند و رشد سریعی دارند. این شرکت‌ها بر پایه‌ی نوآوری و کار تیمی استوار بوده و نسبت به رقبای قدیمی، ریسک‌پذیرتر و آسیب‌پذیرتر هستند. بنابراین کسب آگاهی برای راه‌اندازی یک استارتاپ لازم و ضروری است.

در ساختار یک استارتاپ ده نقش اساسی وجود دارد که بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها باید وظایف این نقش‌ها را بر عهده بگیرند. نقش‌های ده‌گانه عبارتند از: مدیرعامل، مدیر مالی، مدیر فنی، مدیر بازاریابی، مدیر فروش، مدیر محصول، آشنا به صنعت، پژوهش و توسعه، امور مشتریان، سرمایه‌گذار.

کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل، نوشته‌ی ابراهیم منتظری در پنج فصل تهیه و تدوین شده است و در آن به این موضوعات پرداخته می‌شود: نقش مدیرعامل در حوزه تیم‌سازی، نقش مدیر عامل در حوزه مدل کسب‌وکار، نقش مدیرعامل در حوزه منابع انسانی، نقش مدیرعامل در حوز مسائل حقوقی، نقش مدیرعامل در حوزه اجرا. در کتاب حاضر نقش مدیرعامل در هر یک از حوزه‌های مذکور به تفصیل شرح داده شده است.

منتظری در زمینه‌ی استارت‌آپ‌ها کتاب‌های دیگری نیز منتشر کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم: «کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه اول: کشف و شناسایی»، «کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی»، «کتاب ورود به دنیای استارت آپ‌ها».

کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب افرادی هستند که در زمینه‌ی راه‌اندازی یک استارتاپ دانش و منابع کافی ندارند و در آغاز مسیر هستند.

در بخشی از کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل می‌خوانیم

اغلب مؤسسان استارت‌آپ‌ها، تمایل بالایی نسبت به بازاریابی کلیکی نشان می‌دهند، زیرا منجر به بازدید بالایی می‌شود. دقت کنید که در بازاریابی کلیکی، می‌توان تکنیک‌هایی به کار گرفت که هزینه‌های تبلیغات را به شدت کاهش می‌دهد. برای مثال، یک روش ثابت‌شده برای داشتن بازدید بیشتر از طریق کمپین‌های بازاریابی کلیکی، تمرکز بر محتوایی است که از قبل، مشارکت خوبی در آن صورت گرفته است. در ابتدا، پست‌هایی برای پلتفرم‌های شبکه اجتماعی خود ایجاد نموده و سپس آن‌ها را با تبلیغات، پربازدید کنید و کامنت و لایک بیشتری دریافت کنید. هر چه مشارکت کاربران در این پست‌ها بیشتر شود، نرخ تبدیل مشتریان شما هم افزایش می‌یابد (تبدیل مخاطب هدف تبلیغات به مشتری). نکته کلیدی در این استراتژی، تبلیغ محتوای بازاریابی در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، تبلیغاتی که می‌تواند منجر به مشارکت بیشتر و سپس فروش گردد.

بازاریابی مجدد، به عنوان راهبرد دیگری برای جذب مشتری، زمانی جواب می‌دهد که شما تبلیغات را به مخاطبینی نشان دهید که در ابتدای امر، محتوای شما را پسندیده‌اند. این محتوا، می‌تواند در شبکه اجتماعی، وب‌سایت یا حتی یک ایمیل تبلیغاتی باشد. تبلیغات بازاریابی مجدد را همچنین می‌توان به بازدیدکنندگانی که وب‌سایت شما را بازدید نموده و در فیسبوک حساب کاربری دارند، نشان دهید. برای این‌که راهبرد بازاریابی مجدد برای شما جواب دهد، اول از همه باید یک کمپین تبلیغات بازاریابی مجدد برای استارت‌آپ خود ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول. نقش مدیرعامل در حوزه تیم‌سازی
فصل دوم. نقش مدیرعامل در حوزه مدل کسب‌وکار
فصل سوم. نقش مدیرعامل در حوزه منابع انسانی
فصل چهارم. نقش مدیرعامل در حوزه مسائل حقوقی
فصل پنجم. نقش مدیرعامل در حوزه اجرا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات242
زبانفارسی
شابک978-622-08-1361-3
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل

برای دریافت کتاب چرخه موفقیت استارت آپ‌ها: چرخه دوم: تطبیق‌پذیری با وظایف مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.