معرفی و دانلود کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی

عکس جلد کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی

ابراهیم منتظری در کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی، مجموعه‌ای از واژه‌های تخصصی و پرکاربرد کارآفرینی را به دو زبان انگلیسی و فارسی برای دانش پژوهان، کارشناسان و فعالین اقتصادی این حوزه تدوین کرده است.

درباره‌ی کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی:

از نظر شما برای رسیدن به موفقیت چقدر باید تلاش کنیم؟ جواب به این سوال و عمل به آن کلید خوشبختی‌مان در زندگی است. زمانیکه شما تصمیم می‌گیرید کسب و کاری را راه‌اندازی نمایید اما به نتیجه‌ی دلخواه خود نمی‌رسید، به معنای شکست خوردن شما نیست؛ بلکه راه و روشی را که انتخاب کرده بودید اشتباه بوده و باید سعی کنید تا مسیر درست را پیدا نمایید.

شما برای موفقیت در راه‌اندازی استارت‌آپ و کارآفرینی باید یک‌سری اصول و کارها را انجام دهید که سهل‌انگاری در آن‌ها منجر به شکست‌تان خواهد شد. در کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی (Glossary and Practical Terms of Startup Domain) سعی شده اصطلاحات و واژه‌های تخصصی حوزه‌ی استارتاپی به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه شود تا متوجه شوید برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید به چه اطلاعاتی نیاز دارید تا شکست نخورید و به موفقیت برسید.

کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر در راستای پاسخگویی به نیاز فعالین اقتصادی که سعی در راه‌اندازی کسب و کارهای جدید دارند تهیه و ارائه شده است.

در بخشی از کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی می‌خوانیم:

تقاضا برای اقدام (Call to Action)

تقاضا برای اقدام یا تقاضای اقدام (Call to Action) که بهش CTA هم گفته میشه تقاضا یا تحریک یه فرد برای انجام یه اقدام خاص هست، که معمولا ازش برای تست استفاده میشه تا یک یا چند فرضیه مورد آزمون قرار بگیره.

تقاضا برای اقدام برای انجام اهداف از پیش تعیین شده در قسمت‌های مختلف وب سایت یا اپلیکیشن مث دکمه‌ها، لینک‌ها، بنر‌ها و… استفاده می‌شه که کاربر را برای انجام کاری تشویق می‌کنن.

به عنوان مثال عضویت تو سایت، دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار، سفارش محصول و … از این نوع می‌تونند باشن. به هر یک از این المان‌ها Call to Action می‌گن. بنابراین همیشه باید رنگی برای CTA استفاده شود که در طراحی شما شاخص باشه. از طرفی هر چه CTA شما بزرگتر باشه توجه بیشتری را به خودش جلب میکنه و بنابراین کانون تمرکز رو تو یه صفحه خاص تعیین میکنه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-275285-9
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی

صیام عبادزاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کاملترین کتابی که توی این مبحث دیدم👍
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی

برای دریافت کتاب واژه نامه و اصطلاحات کاربردی حوزه استارتاپی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.