معرفی و دانلود کتاب چطور از خودم راضی باشم: 14 عادتی که خوشحالی را از شما می‌گیرد

عکس جلد کتاب چطور از خودم راضی باشم: 14 عادتی که خوشحالی را از شما می‌گیرد
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چطور از خودم راضی باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چطور از خودم راضی باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چطور از خودم راضی باشم: 14 عادتی که خوشحالی را از شما می‌گیرد

خود را در آغوش بکشید و عشق حقیقی را به خودتان ارزانی دارید! آندریا اون در کتاب چطور از خودم راضی باشم به شما می‌آموزد که چگونه به خودباوری برسید و با صلح درونی، آرامش را در زندگی‌تان جاری و ساری نمایید.

درباره کتاب چطور از خودم راضی باشم:

بانوان عزیز! در هر نقطۀ این جهان که باشید، اگر حس ناراحتی، ناامنی و سرخوردگی کردید، این کتاب در اختیار شماست.

حس همدلی در سراسر کتاب چطور از خودم راضی باشم (How to Stop Feeling Like Sh*t) موج می‌زند. این اثر به شما نصیحت‌هایی صادقانه می‌کند. با به‌کار‌گرفتن این پندها می‌توانید از شر خودتخریبی رها شوید و در چشم‌ بر‌ هم‌ زدنی احساس خوشحالی بیشتری کنید. هدف آندریا اون (Andrea Owen) این است که به عادت‌هایتان توجه کنید و ببینید در چه جاهایی راه شما را بسته‌اند. تمام سعی خود را بکنید تا از عادت‌هایی که برایتان مفید نبوده‌اند دل بکنید. این کار را بکنید تا به هدفتان برای رسیدن به غایت شادی نزدیک شوید.

وقتی بدانید چه‌چیزی مانع شما می‌شود و شادمانی‌تان را خراب می‌کند آن‌گاه می‌توانید مسیرتان را عوض کنید. شما در این کتاب با ارزش‌های حقیقی خود آشنا خواهید شد. آندریا اون مثال می‌زند و می‌گوید شما از لیست خرید روزمره‌تان به خوبی آگاه هستید و با ویژگی‌های غذای مورد علاقه‌تان به خوبی آشنایی دارید اما از خود حقیقی‌تان چیز زیادی نمی‌دانید و این بسیار نگران‌کننده است!

نویسنده در مقدمه کتاب چطور از خودم راضی باشم، صراحتا اعلام می‌دارد که رعایت تمامی عادت‌هایی که در 16 فصل این کتاب گفته شده برای داشتن یک زندگی بهتر الزاما در آن واحد اجباری نیست بلکه در هر موقعیت نسبت به وضعیت خودتان می‌توانید از این عادات بهره بگیرید.

نکوداشت‌های کتاب چطور از خودم راضی باشم:

- در حالی که مشغول خواندن این کتاب بودم، برای خودم به نشانه تاسف سر تکان می‌دادم! سپس بسیار هیجان‌زده شدم و آن را به تمامی دخترانی که می‌شناختم پیشنهاد دادم. (راشل دآلتو)

- آندریا اون به شکلی قدرتمند و بسیار تاثیرگذار از واقعیت‌های زندگی بانوان سخن گفته است. (دبی ربر)

خواندن کتاب چطور از خودم راضی باشم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

در حقیقت تمامی بانوان مخاطبان اصلی این اثر هستند تا به شکوفایی و خودباوری برسند؛ اما اگر علاقمند مطالب توسعه فردی هستید این کتاب را به شما نیز توصیه می‌کنیم.

با آندریا اون بیشتر آشنا شویم:

وی خالق کتاب «52 راهکار برای داشتن زندگی واقعاً شاد» است و به عنوان یکی از چهر‌های مطرح در زمینه مشاوره فردی به شمار می‌آید. آندریا اون علاوه بر نوشتن کتاب‌های انگیزشی به تولید پادکست در همین حوزه مشغول است.

جملات برگزیده کتاب چطور از خودم راضی باشم:

- زندگی سخت است، نه برای اینکه ما راهش را بلد نیستیم، بلکه فقط برای اینکه زندگی سخت است. (گلنن دویل ملتون)
- هر بار که نمی‌ترسیم و قدم‌های بیشتری به‌سوی نابودی برمی‌داریم، آن حسِ فناناپذیری بیشتر در ما نمایان می‌شود. (پما چادرون)
- از یک چیز مطمئنم. آن هم اینکه این آتش، این درد و غم و همۀ احساسات دیگرمان تمامِ داشته‌های ما هستند. این بهترین دلیلی‌ست که نشان می‌دهد زندگی زیباست.

در بخشی از کتاب چطور از خودم راضی باشم می‌خوانیم:

کسانی که به‌دنبال جلب رضایت دیگران هستند معمولاً انسان‌های خیلی خوبی هستند. آنها می‌خواهند همۀ اطرافیانشان خوشحال باشند. مدام این‌طرف و آن‌طرف می‌دوند تا کارهای دیگران را انجام دهند. تمام برنامه‌ریزی‌ها را خودشان می‌کنند. هرکسی خواسته‌ای داشته باشد برایش انجام می‌دهند. اگر وقتشان اجازه دهد تمام کارها را به‌عهده می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین عادت‌های این افراد این است که حتی وقتی دلشان نمی‌خواهد کاری را انجام دهند بازهم آن را می‌پذیرند. می‌ترسند اگر «نه» بگویند مورد قضاوت قرار بگیرند، پس زده شوند یا دیگر کسی دوستشان نداشته باشد.

شاید از آنچه می‌خواهم بگویم تعجب کنید، اما حقیقت دارد: بیشتر این افراد درمورد احساساتشان صادق نیستند و ترجیح می‌دهند دروغ بگویند. آنها زمانی احساس رضایت می‌کنند که بقیه به خواسته‌شان رسیده و خشنود باشند. احتمالاً در زندگی‌تان به‌جایی رسیده‌اید که برای هرکسی خم‌و‌راست نمی‌شوید. حتی فکر پاچه‌خواری حالتان را به‌هم می‌زند. شاید تجربه ثابت کرده باشد که شما اهل تلاش برای جلب رضایت بقیه نیستید. قبول می‌کنیم. ولی بااین‌حال، طی این‌همه سال که مدام در حال گفتگو و کمک به بسیاری از زنان بوده‌ام به نکتۀ جالبی پی برده‌ام؛ فهمیده‌ام بااینکه خیلی‌ها چنین صفتی را برازندۀ خودشان نمی‌دانند، بیشتر اوقات به‌دنبال تأییدشدن هستند.

قبول دارم نیازبه تأییدشدن توسط بقیه با تلاش برای جلب رضایت آنها فرق دارد، اما بیشتر کسانی که به‌دنبال جلب رضایت دیگران هستند می‌خواهند موردتأیید آنها باشند. من این دو مقوله را یکی کردم چون خیلی هم‌پوشانی دارند. شاید با خودتان فکر کنید ذره‌ای هم به‌دنبال جلب رضایت بقیه نیستید و به‌همین‌دلیل بخواهید قید این بخش را بزنید. اما قبل از چنین تصمیمی لطفاً به بقیۀ حرف‌هایم گوش کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: بدجنسی‌کردن با خودتان: یاد بگیرید چطور منتقد درونتان را مهار کنید.
2: از اینجا برو و تنهایم بگذار: انزواطلبی و پنهان‌شدن، از شما محافظت نمی‌کند
3: تسویه‌حساب: آیا مکانیزم بی‌تفاوتی شما هنوز کارایی دارد؟
4: مقایسه و سرخوردگی: آنچه تا ابد ذهنتان را آزار می‌دهد
5: مسابقه‌ای برای ویرانی پی‌درپی خودتان در زندگی: خودتخریبی
6: میل به کلاهبرداری: عقدۀ خودکم‌بینی
7: نمایشی عالی برای جلبِ‌توجه: جلب رضایت مردم و تلاش برای تأییدشدن
8: زندان کمال‌گرایی: بالاترین حد خودتخریبی
9: قوی‌بودن: ظاهری سخت و گمراه‌کننده
10: بگذارید کارم را بکنم: اولین قدم برای ازدست‌دادن کنترل
11: بدبختی پشتِ درِ خانه منتظر است: تسلی‌دادن خود برای مصیبت‌های نیامده
12: سرزنش‌کردن وقتی کار از کار گذشته: راه قطعِ ارتباطِ شما با دیگران
13: به هیچ‌چیز و هیچ‌کس محل نگذارید: بدترین حالت بدگمانی
14: هیچ‌کس آدم تنبل و بی‌عار را دوست ندارد: بُعدِ منفی موفقیتِ بیش از حدِ توان
15: ارزش‌ها: نقشه‌ای که راه را نشانتان می‌دهد
16: چیزی که به آن اعتقاد دارم
منابع
تقدیر و تشکر
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چطور از خودم راضی باشم: 14 عادتی که خوشحالی را از شما می‌گیرد
نویسنده
مترجممینا محمودی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات298
زبانفارسی
شابک978-622-235-130-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چطور از خودم راضی باشم

Bina Sameipour
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
این کتاب به عمق درون ادمها مخصوصا خانمها میره و تمام نقاط ضعف رو به خوبی بررسی میکنه و راه کارهای خوب و کاربردی ارائه داده برای من مفید بود و باعث شد بیشتر ضعفها و ترسهامو بشناسم
mohamad ali khakzad
۱۴۰۲/۹/۷
مطالب برایم خیلی آشنا بود و باورش برایم خیلی آسان منتهی به روشی سلیس و روان
H.srprst
۱۴۰۲/۶/۲۸
کتاب خوبی هست اطلاعات مفیدی داره به همه پیشنهاد میکنم مطالعه کنند متشکر
Kiana Zd
۱۴۰۰/۹/۴
کتاب خوبیه، میشه نکات خوبی ازش یاد گرفت، متنش هم روان و ساده هست
امیرعلی عسکری
۱۴۰۱/۲/۳
بخدا حرف نداشت از دست ندهید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چطور از خودم راضی باشم

برای دریافت کتاب چطور از خودم راضی باشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.