معرفی و دانلود کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش: راهنمای یک زندگی شاد، سالم و تمام عیار

عکس جلد کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش: راهنمای یک زندگی شاد، سالم و تمام عیار
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش: راهنمای یک زندگی شاد، سالم و تمام عیار

کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز است که در حوزه‌ی خودیاری تالیف شده. ویکتوریا اوستین با آموزه‌هایش دریچه‌ای نو به زندگی می‌گشاید تا ضمن در آغوش کشیدن ناکامی‌ها، جاده‌ی سعادت را بیابید.

درباره‌ی کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش

ما آدم‌ها بیشتر از آنچه فکر میکنیم به یکدیگر شباهت داریم. همه با ترس‌هایمان درگیریم، تلاش می‌کنیم با دنیای اطراف سازگار شویم، گاه به دام ناامیدی می‌افتیم و البته از حرف زدن درباره این تجربیات طفره می‌رویم! در زمانه‌ای که هر روز با اخبار موفقیت‌ها و دستاوردهای باورنکردنی دیگران بمباران می‌شویم، ویکتوریا اوستین باور دارد صحبت از لحظات ناخوشایند ضروری است زیرا از خودمان می‌پرسیم ماجرا چیست؟ آیا ما کم‌کاری می‌کنیم یا سایر افراد از قدرتی ماورائی برخوردارند؟ در این مقایسه وزنه‌ی خودسرزنشی همیشه سنگین‌تر است و کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش (Love your life) دقیقا در همین مورد است.

شنیدن این اثر پرفروش نیویورک‌تایمز کمک می‌کند زندگی خود را با تمام کاستی‌ها و موفقیت‌هایش بپذیرید. هدف ایجاد رضایتی منفعلانه نیست چون کتاب بر ایده‌ی پویایی اندیشه و عمل تالیف شده، همچنین آن را نباید با حکایت‌های پندآموزِ کسالت‌بار یکی دانست. زبان طنازانه‌ی ویکتوریا اوستین مواجهه با اشتباهات را به فرایندی لذتبخش تبدیل می‌کند و با شوخ‌طبعی اصیلش شما را تا آخرین جمله‌ی کتاب با خود همراه می‌سازد.

کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش مجموعه دلنشینی از روایت‌های واقعی، تحلیل‌های هوشمندانه‌ی نویسنده و نقل‌قول‌هایی از منابع دینی است. این اثر دیدگاهی نو برای نگریستن به زندگی در اختیارتان می‌گذارد و به شما می‌آموزد چگونه گنجینه‌های درونی خود را کشف کنید. روزگار تلخ‌وشیرین هدایای بسیاری برای بخشیدن به شما دارد، کافی است برای دریافت آن‌ها آماده شوید!

کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش مناسب چه کسانی است؟

در وهله اول باید بگوییم این کتاب را به تمامی بانوانی که در جستجوی یک زندگی بهتر و تغییر افکارشان هستند، توصیه می‌کنیم؛ همچنین این اثر برای افرادی که خواهان ایجاد یک سبک زندگی مثبت و خودسازی هستند، بسیار مؤثر و کاربردی خواهد بود.

با ویکتوریا اوستین بیشتر آشنا شویم

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) کشیش و نویسنده‌ی آمریکایی است. او مجری برنامه‌ای هفتگی در Joel Osteen radio است که در رادیو ملی آمریکا پخش می‌شود. او بیشتر از هشت میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد و از فرصت‌های مختلف برای برقراری ارتباط با علاقه‌مندان آثار خود استفاده می‌کند. اگر علاقه دارید آثار بیشتری از این نویسنده بخوانید توجه شما را به کتاب‌های «عاشق زندگی‌ات باش»، «شکرگزاری»، «تو بی‌نظیری» و «خداوند شما را انتخاب کرده است» جلب می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عاشق زندگی‌ات باش می‌شنویم

هر کاری که می‌کنیم باعث می‌شود اثری از خود بر جای بگذاریم. این اثر برای نسل‌های آینده باقی می‌ماند. دقت کنید... مردم شاید حرف‌هایتان را نشنوند، اما هر کاری را در زندگی انجام می‌دهید می‌بینند. من می‌توانم کل روز بچه‌هایم را موعظه کنم که چطور باید رفتار کنند و به آن‌ها بگویم توقع دارم چه‌ کار‌هایی انجام دهند. اما حقیقت این است که آن‌ها همان کاری را انجام می‌دهند که من انجام می‌دهم. وقتی بزرگ شوند همین تجربه‌هایشان الگویی می‌شود برای سبک زندگی و روابطشان. برای همین است که باید برای بچه‌ها و خانواده‌هایمان الگویی مثبت باشیم و این را در رفتارمان نشان دهیم.

ما با سبک زندگی‌مان یک نقاشی خلق می‌کنیم و بچه‌هایمان قاب خودشان را به دور این نقاشی می‌کشند. تصویری به‌جای بگذارید که بچه‌هایتان باافتخار آن را قاب کنند! فراموش نکنید... هیچ‌وقت دیر نیست. همین امروز هم می‌توانید بینش و هدف را در محفل خانواده‌تان بیافرینید. شما می‌توانید تصویری بکشید که تمام نسل‌های بعدیِ خانواده، باافتخار آن را دست‌به‌دست کنند. یادتان باشد با این الگوی صحیح نه‌تنها روی بچه‌هایتان، بلکه روی فرزندان آیندۀ آن‌ها هم سرمایه‌گذاری می‌کنید. وقتی به اهمیت خودمان پی ببریم راه را برای نسل‌های آینده هموار می‌کنیم. دیگر سد راهشان نمی‌شویم. ما میراث ایمان را برایشان به‌جا می‌گذاریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
58 دقیقه
فصل اول: ببینید چقدر می‌توانید تاثیرگذار باشید
49 دقیقه
فصل دوم: با اعتماد به نفس زندگی کنید
41 دقیقه
فصل سوم: اولویت‌ها را بپذیرید
39 دقیقه
فصل چهارم: دیدگاه درستی را انتخاب کنید
27 دقیقه
فصل پنجم: از آنچه دارید بیشترین بهره‌ی ممکن را ببرید
21 دقیقه
فصل ششم: فرصت‌های ازدست‌رفته را برگردانید
32 دقیقه
فصل هفتم: بر توهین‌ها غلبه کنید
59 دقیقه
فصل هشتم: از روابطی که برایتان ارزشمند هستند، لذت ببرید
50 دقیقه
فصل نهم: نیاز دیگران راکشف کنید
46 دقیقه
فصل دهم: دیگران را تشویق و حمایت کنید
30 دقیقه
فصل یازدهم: آغوشتان را به روی عشق باز کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش: راهنمای یک زندگی شاد، سالم و تمام عیار
نویسنده
مترجممینا محمودی
راویمرجان عابدینی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش

حسن سلمانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
صدای گوینده مثل موجی از انرژی مثبت بر گوش انسان طنین انداز میشود وبا اینکه نویسنده ایرانی نیست ولی خدا شناسی انسان زیاد میشود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش

برای دریافت کتاب صوتی عاشق زندگی‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.