معرفی و دانلود کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟

عکس جلد کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟

کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ نوشته‌ی کوبی یامادا از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید که تاکنون جوایز متعددی را نیز در دنیا کسب کرده است. این اثر به کودکان می‌آموزد که در هنگام مواجه شدن با مشکلات از آن‌ها فرار نکنند بلکه با شجاعت و اعتماد به نفس با آن‌ها روبه‌رو شده و تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات و مسائل زندگی را حل کنند.

موضوع کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ چیست؟

پسر بچه‌ای با یک مشکل مواجه است، مشکل در داستان به شکل توده‌ای سیاه همراه با پسرک است و هر جا او می‌رود همراهش می‌رود. در داستان چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ (What Do You Do With A Problem) دقیقاً مشکل مشخص نیست، بلکه پیرنگ اصلی کتاب تفکرات پسر و تلاش برای حل مشکلاتش است. او ابتدا سعی می‌کند به مشکلات توجهی نکند و آن‌ها را نادیده بگیرد اما این‌ها هیچکدام راه‌حل درست نیست تا اینکه پسرک تصمیمی می‌گیرد...

در هر مرحله از زندگی تمامی انسان‌ها مشکلاتی وجود دارد. با وجود مشکلات است که انسان متوجه می‌شود چقدر قوی، شجاع و توانمند است. هیچکس مشکلات در زندگی را دوست ندارد اما باید پذیرفت که مشکلات به رشد و تعالی انسان کمک شایانی می‌کنند.

کوبی یامادا (Kobi Yamada) در این داستان به کودکان دوری از افکار منفی و مثبت‌اندیشی را می‌آموزد. در کتاب «چه کار می‌کنی با یک مشکل؟» پسرک پس از کشمکش‌های درونی و فکر کردن‌های بسیار برای فرار از مشکلات در نهایت تصمیم می‌گیرد تا با آن روبه‌رو شود. مشکل زندگی او، یک فرصت برای یادگیری و رشد بود و او را به پسری شجاع تبدیل کرد. در این داستان کودکان یاد می‌گیرند به هر مشکل به چشم یک فرصت برای رشد و پیشرفت نگاه کنند. این قصه آن‌ها را تشویق می‌کند تا از هر فرصتی که در زندگی به آن‌ها روی می‌آورد نهایت استفاده را بکنند.

جوایز و افتخارات کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟:

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های تصویری در سال 2016
- برنده جایزه Indie در سال 2017
- برنده جایزه The Christopher در سال 2017
- برنده جایزه طلای Mom’s Choice در سال 2016
- برنده جایزه طلای Moonbeam در سال 2016

کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب آموزنده همراه با تصاویر زیبا، برای کودکان سنین 3 تا 7 سال جذاب است و به رشد و تعالی آن‌ها در آینده کمک فراوانی می‌کند. همچنین مفاهیم این داستان به قدری عمیق است که برای همه‌ی افراد با هر سنی مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ می‌خوانیم:

مشکلم، فرصتی برای من بود! فرصتی برای این که یاد بگیرم و رشد کنم. شجاع باشم. کاری بکنم. به من نشان داد مهم است که با دقت ببینم، چون بعضی فرصت‌ها فقط یک بار پیش می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟
نویسنده
مترجمفرمھر منجزی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-339-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟

مجید علیپور
۱۴۰۱/۹/۲۸
تصویر نگاری زیبا بود
شروع خوب بود
ولی در انتها یک دفگی از زبان کودکانه می‌پره به زبان بزرگسال و کلمات سنگینی رو بیان می‌کنه که نیاز به توضیح داره
زهرا *
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
در بیان داستان انعطاف دیده نمیشه. تصاویر وضوح خوبی ندارند و نامفهوم‌اند.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟

برای دریافت کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.