معرفی و دانلود کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟

برای دانلود قانونی کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟

استیون لو و فرانک اسکرچ در کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ شما را با انواع روش‌های تمرینی و تغذیه‌ای پس از آسیب تاندونی آشنا می‌کنند. برنامه‌ی درمانی استاندارد این کتاب در روند توان‌یابی بیماران دارای آسیب تاندونی مناسب خواهد بود.

درباره‌ی کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟

تاندونیت نوعی التهاب تاندون است که در اثر استفاده‌ی بیش از حد فرد از یک تاندون، یا آسیب‌های ورزشی و غیر ورزشی به وجود می‌آید و اغلب آرنج، مچ دست، انگشتان، ران و دیگر اعضای بدن را درگیر می‌کند. در کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ (Overcoming Tendonitis) نگاهی گسترده به گزینه‌های مختلف درمان التهاب تاندون وجود دارد و برای بازدهی بهتر، روش‌های درمانی مناسب مورد تلفیق قرار گرفته است.

هدف استیون لو (Steven Low) و فرانک اسکرچ (Frank Skretch) از تدوین این اثر آوردن اطلاعاتی برای تشخیص التهاب تاندون نیست، زیرا بسیاری از بیماران و ورزشکاران با مراجعه به پزشک به آسیب‌های تاندونی خود پی خواهند برد. درواقع انگیزه‌ی اصلی نگارش این کتاب آوردن شواهد تحقیقاتی و ادغام آن دسته از برنامه‌های درمانی است که برای عموم بیماران مبتلا به التهاب تاندونی کارایی مناسبی داشته‌اند.

گفتنی‌ست در فصل‌های مختلف کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ به مباحثی از قبیل طبقه‌بندی شواهد مطالعاتی، درک روند التهاب تاندونی، توانبخشی عمومی، مدیریت درد، استفاده یا عدم استفاده از مسکن‌های ضد التهابی و... پرداخته شده و از جمله ویژگی‌های مثبت کتاب بیان نکات کلیدی و تصاویر کاربردی در جهت انجام آسان تمرینات است. این مسئله اثر حاضر را به یک راهنمای درمانی آسان و قابل اجرا تبدیل کرده.

در پایان یادآوری می‌کنیم که حتماً قبل از اجرای برنامه‌های تمرینی و تغدیه‌ای کتاب، از راهنمایی یک پزشک متخصص نیز بهره ببرید و متناسب با وضعیت و نیازهای فعلی بدنتان از این کتاب استفاده کنید.

کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ را انتشارات حتمی منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به علوم ورزشی قرار داده است.

کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای دانشجویان فیزیوتراپی و برای تمام متخصصان حوزه‌ی سلامت، درمانگرها و مربیانی که قصد دارند دانش خود را توسعه دهند، ضروری است۔

با نویسندگان کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ بیشتر آشنا شویم

استیون لو، نویسنده و مربی سابق ژیمناستیک است. او لیسانس بیوشیمی خود را از دانشگاه کالج پارک مریلند دریافت کرده و دارای مدرک دکترای فیزیوتراپی از دانشگاه مریلند بالتیمور است. استیون لو زمان زیادی از فعالیت حرفه‌ای خود را صرف تحقیق پیرامون مبانی علمی سلامت، تناسب اندام و تغذیه نموده و تاکنون دیدگاه‌های زیادی در مورد مراقبت‌های عملی بعد از آسیب‌ ارائه داده است. تمرینات او متنوع و شدید و با تمرکز بر ژیمناستیک، صخره‌نوردی، دوی سرعت و... است.

دکتر فرانک اسکرچ، فیزیوتراپیست و صاحب یک مطب خصوصی در آناپولیس مریلند است. او دکترای فیزیوتراپی خود را از دانشگاه Marymount در آرلینگتون دریافت کرده و در زمینه‌ی آسیب‌های ارتوپدی و ورزشی، توانبخشی ستون فقرات و مدیریت درد تخصص دارد.

در بخشی از کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ می‌خوانیم

زیست‌شناسی مولکولی تاندون در موارد پاتولوژیک و سالم بسیاری از عوامل درد را برجسته می‌کند و جست‌وجوی این نیازها فراتر از تاندون است. گیرنده‌ی درد می‌تواند از طریق سیگنالیگ سلول-سلول از طریق کانال‌های یونی رخ دهد که با یک نورون حسی ارتباط برقرار می‌کند که می‌تواند سیگنال درد را منتقل، سرکوب یا تقویت کند. گیرنده‌ی درد ممکن است به صورت نخاعی یا بالاتر تعدیل شود، و مکانیسم‌های نزولی ممکن است فشارگیرنده‌ی درد داشته باشند که به صورت موضعی آشکار می‌شوند.

سرانجام، درد می‌تواند از طریق مکانیسم‌های غیردردی از طریق یک سیستم تشخیص بار ایجاد شود که خود می‌تواند از طریق اختلال عملکرد محلی یا مرکزی مختل شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: درک سطح و طبقه‌بندی شواهد در مطالعات
فصل دوم: درک روند التهاب تاندون
فصل سوم: ابهامات شایع تاندینوپاتی
فصل چهارم: دانش تاندینوپاتی و توانبخشی عمومی
فصل پنجم: درد و تاندینوپاتی
فصل ششم: برنامه‌نویسی، پیشرفت، و توانبخشی مجدد تاندینوپاتی
فصل هفتم: تمرینات تاندینوپاتی
فصل هشتم: اندازه‌گیری‌ها نتایج و بخش‌های مداخله

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟
نویسنده،
مترجممهدی قیطاسی، حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، مهسا مصلحی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-355-616-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های علوم پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب عالی هستش خیلی برای جلوگیری از اسیب و یا بهبود اسیب تاثیر دارد از نظر علمی واقعا سطح بالایی دارد
اسماعیل فرجی
۱۴۰۲/۲/۱۹
بسیار خوب شرح داده شده است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه التهاب تاندونی خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.