معرفی و دانلود کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

عکس جلد کتاب چگونه برتر از دیگران باشید
قیمت:
۴۹۹۰۰ 24950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

کتاب چگونه برتر از دیگران باشید نوشته‌ی محمدرضا بیات سرمدی، یکی از کتاب‌های انگیزشی و مفید برای موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی است.

اگر مانند اغلب مردم عادت کرده‌اید که در گوشه‌ای بنشینید و منتظر بمانید تا آنچه آرزویش را دارید اتفاق بیفتد بی‌آنکه برای رسیدن به آن بجنگید، بهتر است همین حالا کتاب را به گوشه‌ای پرت کنید و بی‌جهت آرامش رخوتناکی را که به آن خو کرده‌اید برهم نزنید.

این کتابی نیست که پیش از خواب به دست بگیرید و چند صفحه‌ای از آن را بخوانید تا پلک‌هایتان سنگین شود و به خواب بروید، بلکه همانند شیپوری است که شما را از خواب بیدار می‌کند تا برای رسیدن به رویاهایتان بی‌تاب شوید. پس بهتر است پیش از آنکه شروع به خواندنش کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از خود بپرسید آیا به راستی در جستجوی برتری و عظمت هستید یا به معمولی بودن و میان مایگی خشنودید؟

اگر در تصمیم خود برای رسیدن به برتری مصمم هستید باید بگویم همراه مناسبی را برای خود برگزیده‌اید؛ زیرا این کتاب حتی لحظه‌ای شما را آسوده نمی‌گذارد و هر روز و هر شب شما را وامی‌دارد هرچه بیشتر اوج بگیرید و به جایگاه بلند مرتبه‌ای دست یابید که به راستی لایقش هستید.

در بخشی از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید:

یکی از شوخی‌های تلخ روزگار این است که انسان‌ها اغلب بهترین و بدترین لحظه‌های زندگی‌شان را با کسی تجربه می‌کنند که عاشقانه دوستش دارند! هنگامی که آسمان عشق صاف و آفتابی است تنها یک لبخند معشوق کافی است تا قلب‌مان را سرشار از سعادتی ابدی کند، اما زمانی که ابرهای سیاه شک و بدگمانی آسمان را پوشانده است آن‌گاه همان لبخند دروازه‌ای رو به جهنم می‌شود که شعله‌های سوزانش قادر است خوشبختی و آرامش‌مان را به تلی از خاکستر تبدیل کند.

یکی دیگر از شوخی‌های روزگار این است که مدرسه و دانشگاه هم‌زمان بزرگ‌ترین نعمت و عظیم‌ترین نکبت زندگی هر انسان متمدنی است! هر نوزادی وقتی با شوق فراوان دنیای تنگ و تاریک رحم مادر را ترک می‌کند و پا به دنیای شگفت‌انگیز می‌گذارد در آفرینش به شکل یک نابغه‌ استثنایی و یک هنرمند خلاق به دنیا می‌آید. بزرگترین چالش زندگی‌اش این است که چگونه نابغه باقی بماند و هنرمند از دنیا برود.

از دوران نوزادی زمانی که درون گهواره‌ای آرام گرفته‌ایم تا وقتی درون یک تابوت به آرامش ابدی می‌رسیم همه مظاهر قدرت از ما می‌خواهند فکر نکنیم و تنها به فرمان‌ها گردن نهیم. در کودکی وقتی نور خورشید از گلدان قدیمی که بر سر تاقچه‌ خانه‌ پدری بود عبور می‌کرد و رنگین کمانی از رنگ‌هایی زیبا بر دیوار سفید خانه می‌آفرید، ما که کودکی پنج ساله بودیم به شوق بازی با رنگ‌ها و کشف شگفتی‌ها به سمت گلدان می‌رفتیم که ناگهان پدر با ابروهایی گره خورده به ما فرمان می‌داد: «دست نزن!»

فهرست مطالب کتاب

تشنه برتری باشید
خودتان باشید
به سبیل‌تان دست نزنید
عقل دیگران را تعطیل کنید
هرگز سوار کشتی تایتانیک نشوید
گوساله سامری را نپرستید
سرتان را محکم به دیوار بکوبید
درون مغزتان یک علامت سوال نصب کنید
دنیا را در مشت خود بگیرید
خودتان را از نو بیافرینید
از ترافیک لذت ببرید
بندبازی بیاموزید
مغزتان را بشویید
پنجه‌ی عقاب را بشکنید
از مادرشوهرها بیاموزید
پیش از مُردن، زندگی کنید
جنگل را ترک کنید
همنشین ستارگان شوید
هوشمندانه کله‌شقی کنید
معادله را درست حل کنید
تور خود را پهن کنید
اژدها را بکُشید
خود را از بردگی نجات دهید
کوروش را از خواب بیدار کنید
به خودتان ایمان بیاورید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه برتر از دیگران باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-964-236-709-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۹۰۰ 24950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

سعید قاسمی
۱۳۹۹/۱/۱۰
سلام به شدت خواندن این کتاب و سایر آثار این دانشمند گرامی را توصیه میکنم. دلایل: نثری سلیس و روان، بسیار ملموس در زندگی و کاربردی، خلاصه و بی‌نهایت مفید. البته به شرطی که مقید به انجام آن باشیم بدون تردید همراه بانتایج عالی.
ماه بانو خسروخانی
۱۳۹۷/۱۲/۷
بهترین کتاب‌هایی که تا کنون خوانده‌ام از این نویسنده بوده،
نثری جادویی و تاثیرگذار، تکنیک‌هایی کاربردی برای موفقیت،
فقط یک صفحه از کتاب را بخوانید تا معتاد به خواندن شوید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

برای دریافت کتاب چگونه برتر از دیگران باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.