معرفی و دانلود کتاب چگونه تغییر کنیم؟: علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم‬‏‫

عکس جلد کتاب چگونه تغییر کنیم؟: علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم‬‏‫
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه تغییر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه تغییر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه تغییر کنیم؟: علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم‬‏‫

کتاب چگونه تغییر کنیم؟ نوشته‌ی نویسنده‌ی ستایش‌شده‌ در دنیای موفقیت و خودسازی، کیتی میلکمن است. او در این کتاب سعی دارد تا ما را با قواعد و اصول تغییر رفتار آشنا کند و با شناسایی موانعِ هدف‌گذاری به کمک ما بیاید. این اثر از عناوین پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره‌‌ی کتاب چگونه تغییر کنیم؟

در مسیر رسیدن به اهداف، همیشه بین نقطه‌ای که بر آن قرار داریم و نقطه‌ای که می‌خواهیم باشیم فاصله‌ای هست. گاهی این فاصله کوتاه و گاهی طولانی و دست‌نیافتنی به‌نظر می‌آید. با این حال، رمز عبور از فاصله‌ی آنچه‌ هستیم و آن‌چه باید باشیم، تنها یک چیز است: تغییر! درست همان‌چیزی که کیتی میلکمن (Katy Milkman) سعی دارد در کتاب ویژه‌ی خود یعنی چگونه تغییر کنیم؟ (How to change) به‌طور اساسی به ما بیاموزد.

شاید شما هم برای آن‌که تمرین ورزشی را جزو برنامه‌ی روزانه‌تان قرار دهید، بارها به برنامه‌های اینترنتی و آلارم گوشی متوسل شده‌اید. با این حال هنوز هم هر روز باشنیدن صدای زنگ ساعت به‌زحمت از جایتان بلند می‌شوید؟ درست است! رسیدن به اهداف روزانه، بیشتر اوقات فرایندی سخت و طاقت‌فرسا به‌نظر می‌آید؛ با این وجود، تغییر کردن بیش از آنچه فکر می‌کنیم به اصول و قواعد دنیای خود وابسته‌ است. به عبارت بهتر، با به دست آوردن کلید و راهکار درست تغییر کردن، این عمل هم مثل هر معادله‌ای که فرمول آن را به دستمان بدهند، راحت و انجام‌شدنی خواهد بود. کیتی میلکمن در کتاب خود به ما یاد می‌دهد بین نقطه‌ی کنونی و نقطه‌ی هدف چه موانعی قرار گرفته. او در کنار شناسایی موانع، شیوه‌ی حل آن را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد. با انجام توصیه‌های کتاب چگونه تغییر کنیم، شاهد خواهیم بود که تمرین روزانه نیز مثل یک وعده‌ی غذایی، شیرین و لذت‌بخش خواهد شد و هر روز برای انجام آن با اشتیاق از جا بلند می‌شویم!

نویسنده‌ی کتاب چگونه تغییر کنیم، به‌سراغ صدها و مقاله و تحقیقات علمی درخصوص فرایند رسیدن به موفقیت می‌رود. او در این مسیر از محققین مختلف و همکاران خود در سراسر دنیا کمک می‌گیرد تا به کاربردی‌ترین روش‌ها در راه رسیدن به اهداف دست پیدا کند. میلکمن در کتاب خود، از مهم‌ترین عوامل و موانع ذهنی که شما را به سمت رها کردن اهدافتان می‌کشاند سخن می‌گوید. او با شناسایی موانعی هم‌چون تعلل و فراموشی راهکارهای مرتبط را نیز شرح می‌دهد. مهم‌ترین نکته در مورد این کتاب و از عوامل جذابیت آن، استفاده از روش‌های تمرینی همراه با ارائه‌ی داستان‌های و مطالعات موردی‌‌ست. نویسنده با استفاده از این روش، گام‌به‌گام شما را تا کم‌کردن فاصله‌ بین نقطه‌ای که هم‌اکنون بر آن قرار دارید و آن‌چه می‌خواهید باشید همراهی می‌کند. با کتاب چگونه تغییر کنیم و نکات جذاب آن همراه باشید.

این کتاب برای اولین بار در سال 2021 وارد بازار نشر جهانی شد. نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت انتشارات ترجمان علوم انسانی و با ترجمه‌ی محمدحسن شریفیان در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌‌زبان قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب چگونه تغییر کنیم؟

  • عنوان پرفروش‌ترین در فهرست وال استریت ژورنال
  • عنوان یکی از هشت کتاب برتر زندگی سالم در مجله‌ی نیویورک تایمز
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب چگونه تغییر کنیم؟

  • این کتاب یک مکاشفه است، به آن خوش آمدید! (فایننشال تایمز)
  • کتاب چگونه تغیر کنیم، به توصیه‌های بهترین دوست دنیا می‌ماند! (دنیل پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • اگر به ساخته یک «منِ جدید» می‌اندیشید، پس خواندن این کتاب را شروع کنید! (دن هیث، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتاب چگونه تغییر کنیم یک طرح ارزشمند و مبتنی بر علم است که شیوه‌ی دستیابی به اهدافتان را یک‌بار و برای همیشه، ارائه می‌دهد. (وبسایت آمازون)

کتاب چگونه تغییر کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی کسانی که در مسیر رسیدن به موفقیت و تغییر زندگی نیازمند یک راهنمای علمی، جامع و راهبردی هستند پیشنهاد می‌شود.

با کیتی میلکمن بیشتر آشنا شویم

کیتی میلکمن اقتصاد‌دان، پژوهشگر و آموزگار دروس علوم رفتاری و موفقیت در آمریکاست. او ضمن تدریس در مدرسه‌ی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، پیش‌تر بابت حضور در پادکست محبوب اقتصاد رفتاری شناخته می‌شد. او همچنین یکی از مؤسّسین و بنیانگذاران مؤسسه‌ی تغییر رفتار برای ابتکار خوب (the Behavior Change for Good Initiative) است. این مؤسسه‌ی تحقیقاتی به هدف بررسی اصول علمی و کاربردی تغییر شکل گرفته.

کیتی میلکمن در طی سالیان، با مراکز مختلفی مثل صلیب سرخ و کاخ سفید در حوزه‌ی علوم رفتاری و ساخت تغییرات مثبت همکاری داشته و حاصل تحقیقات و نوشته‌های او در این سال‌ها در کتاب چگونه تغییر کنیم جمع شده است. این کتاب با موفقیت بسیاری برای او همراه شد و نگارش آن عنوان یکی از پنجاه متفکر برتر مدیریت جهان را برای میلکمن به همراه آورد.

در بخشی از کتاب چگونه تغییر کنیم؟ می‌خوانیم

اگر تا حالا تصمیم گرفته باشید تغییر بزرگی در زندگی‌تان ایجاد کنید -مثلاً در درس یا کارتان موفق‌تر شوید، برای شرکت در ماراتنْ آمادگی جسمی لازم را به دست آورید، یا برای دوران بازنشستگی‌تان پس‌انداز کنید- می‌دانید که توصیه‌های خیلی زیادی وجود دارد که به شما می‌گوید چطور موفق شوید. احتمالاً تا الان بعضی از آن‌ها را امتحان کرده‌اید. شاید، با استفاده از ساعت هوشمند، قدم‌هایتان را شمرده باشید یا در تقویم گوشی‌تان یادآورهایی را مشخص کرده باشید تا، موقع استراحت نهار، تمرین تنفس عمیق کنید. شاید عادت قهوه‌خوردن عصرگاهی را کنار گذاشته باشید تا پولی را که خرج کافه می‌کنید پس‌انداز کنید. می‌دانید که اهدافتان باید مشخص و قابل‌اندازه‌گیری باشند. به‌ قدرت مثبت‌اندیشی و پیشرفت گام‌به‌گام واقفید و می‌دانید که بهره‌مندی از چند حمایتگر می‌تواند به شما کمک کند.

به‌لطفِ رشد علاقۀ جامعه به علوم رفتاری، دو دهۀ گذشته سرشار بوده از تحقیقات و اطلاعات جدید -مثل سخنرانی‌های تد، کتاب‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های تلفن همراه- راجع به ابزارهایی عملی که می‌تواند به شما کمک کند رفتارتان را تغییر دهید و دیگران را نیز به این کار تشویق کنید. ولی احتمالاً پی برده‌اید که روش‌های خیلی محبوب لزوماً نمی‌توانند به شما و دیگران کمک کنند تا تغییر کنید. بااینکه برنامۀ تعیین هدف را روی تلفن همراهتان نصب کردید، باز هم یادتان رفت دارویتان را بخورید. بااینکه یادآور تنظیم کرده بودید، باز هم گزارشی را که باید به رئیستان تحویل می‌دادید پشت گوش انداختید. کارکنانتان از برنامه‌های آموزشی یا مزایای بازنشستگی شرکت استفاده نمی‌کنند، حتی علی‌رغم اینکه با ثبت‌نام در این برنامه‌ها به آن‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.

چرا این ابزارها و شیوه‌هایی که برای ایجاد تغییر به وجود آمده‌اند این‌قدر شکست می‌خورند؟

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
پیشگفتار
مقدمه
[1] شروع
قدرت لوح سفید
اثر شروع تازه
فراتر از تقویم
معایب شروع تازه
چه زمانی دیگران را تشویق به تغییر کنیم؟
به‌دنبال فرصت‌های شروع تازه باشید
خلاصۀ فصل
[2] تکانشگری
فقط یک قاشق شکر
مشروط‌سازی وسوسه
جذاب‌تر‌کردن
با باور ممکن می‌شود
خلاصۀ فصل
[3] اهمال کاری
مبارزه با اهمال‌کاری
دستبندزدن به خودمان
دستگاه‌های‌ تعهد پولی
قول و سایر انواع تعهد نرم
خلاصۀ فصل
[4] فراموش کاری
بدقولی رأی‌دهندگان
فراموشی
برنامه‌ریزی مبتنی بر نشانه
بهترین نوع نشانه
افزایش میزان مشارکت در انتخابات
افزایش میزان واکسن‌زدن
جایزۀ اضافه: خردکردن چیزها
خودتان انجام دهید
خلاصۀ فصل
[5] تنبلی
مسیر با کمترین مقاومت
تنظیمش کن و فراموشش کن
عادت‌ها چگونه کار می‌کنند؟
عادت‌های انعطاف‌پذیر
امروز و هر روز
خلاصۀ فصل
[6] اعتمادبه نفس
نصیحت می‌خواهید؟
انتظارات بزرگ
جبران شکست
اهمیت اعتمادبه‌نفس
خلاصۀ فصل
[7] همرنگی
چرا هنجارهای اجتماعی را سریع یاد می‌گیریم
کپی پِیست
تأثیرگذاری بر دیگران از طریق هنجارهای اجتماعی
وقتی هنجارهای اجتماعی مثبت نتیجۀ معکوس می‌دهد
وقتی خوابید، شما را می‌بیند
استفادۀ همیشگی از نیروهای اجتماعی
خلاصۀ فصل
[8] تغییر همیشگی
پی نوشت ها
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه تغییر کنیم؟: علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم‬‏‫
نویسنده
مترجممحمدحسن شریفیان
ناشر چاپیانتشارات ترجمان علوم انسانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5734-03-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه تغییر کنیم؟

حسین نیک گفتار
۱۴۰۳/۱/۸
سلام به اهالی کتاب این کتاب یکی از کتاب های کاربردی هست که من در زمینه شد و توسعه فردی مطالعه کردم و به راستی نکات ظریفی را در رابطه با تغییر کردن خود و این که چه طور عادت های خوب را در خودم تقویت کنم و عادت های بدم را کنار بگذارم و خصوصا غلبه بر اهمال کاری رو به من آموخت. به اعتقاد بنده با خواندن این کتاب هرکسی می تواند در تقویت اعتماد به نفس، عادت ها و رفتار خود گام بردارد و با به کار بردن راهکارهای این کتاب می توان تغییرات چشمگیری رو در خود ایجاد کرد و در مسیر موفقیت گام برداشت. خواندن این کتاب کاربردی را به همه اقشار جامعه توصیه میکنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چگونه تغییر کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه تغییر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.