معرفی و دانلود کتاب چگونه تغییر کنیم: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید

عکس جلد کتاب چگونه تغییر کنیم: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه تغییر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه تغییر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه تغییر کنیم: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید

کیتی میلکمن، متخصص علوم رفتاری، در کتاب چگونه تغییر کنیم، به ما می‌آموزد که برای تغییر پایدار، باید استراتژی‌های مناسب را انتخاب کرد. بدون استراتژی درست، تغییرها مانند گذشته ناکام خواهند ماند. این کتاب بر اساس جدیدترین تحقیقات علمی و نتایج پروژ‌ه‌ای که در آن از صدها متخصص مختلف استفاده شده است، استراتژی شخصی مناسب تغییر را به ما آموزش می‌دهد. هم‌چنین باید افزود که کتاب حاضر از پرفروش‌های وال استریت ژورنال بوده است.

درباره‌ی کتاب چگونه تغییر کنیم

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که تا به حال بارها برای دست یافتن به یک تغییر در سبک زندگی‌تان تلاش کرده باشید، اما به دلایل مختلف نتوانسته باشید برنامه‌ی خود را به صورت مستمر دنبال کنید و به یک تغییر پایدار و وضعیت مطلوب برسید. کتاب چگونه تغییر کنیم (How To Change)، نوشته‌ی کیتی میلکمن (Katy Milkman) برای این نوشته شده که موانع ذهنی در روند تغییر را به ما بشناساند و استراتژی لازم را برای برطرف کردن این موانع به دست دهد.

کیتی میلکمن مدیر و مؤسس برنامه‌ی تغییر رفتارهای ماندگار است. او در مرکزی تحقیقاتی تلاش می‌کند تا با پژوهش در زمینه‌ی علوم رفتاری شیوه‌های رسیدن به تغییر پایدار را تبیین کند. میلکمن در مسیر این پژوهش از بسیاری از متخصص‌های دیگر نیز استفاده کرده است. متخصصانی در رشته‌های اقتصاد، پزشکی، حقوق، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، عصب‌شناسی و علوم کامپیوتری. او هم‌چنین در این راستا با سازمان‌هایی از جمله گوگل، وزارت دفاع امریکا، صلیب سرخ امریکا، والمارت، مورنینگ استار و... همکاری کرده است. او برنده‌ی جایزه‌های بسیار شده است و بارها در روزنامه‌ها و نشریات مهم آمریکا درباره‌ی علوم رفتاری مطلب نوشته.

آنچه در کتاب چگونه تغییر کنیم آمده است، نتایج همین پژوهش‌های چندین‌ساله‌ی کیتی میلکمن است. به سبب پیشینه‌ی علمی و تجربی‌ای که پشت مطالب این کتاب است، خواندن آن برای کسانی که می‌خواهند عاداتی جدید در زندگی خود پدید آورند یا در سبک زندگی خود تغییراتی بدهند، بسیار مفید خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب چگونه تغییر کنیم

نویسنده در مقدمه‌ی کتاب داستان افت‌وخیز زندگی حرفه‌ای بازیکن مشهور تنیس، آندره آگاسی و مشاوره‌ی او با برد گیلبرت را نقل می‌کند. چکیده‌ی راهنمایی گیلبرت به آگاسی برای رسیدن به هدفش این است که ضعف‌های حریفت را بشناس و بر اساس نقاط ضعف او حرکت‌های خود را مشخص کن. ایده‌ی اصلی کتاب میلکمن نیز بر همین اساس بنا شده است. با این تفاوت که حریف انسان در مسابقه‌ی تغییر، ذهن خود اوست. بنابراین کسی که می‌خواهد تغییر کند باید نقاط ضعف ذهنش را بشناسد و از آن‌ها برای رسیدن به هدف استفاده کند.

کیتی میلکمن در کتاب چگونه تغییر کنیم، بر این نکته نیز تأکید می‌کند که نسخه‌هایی که به طور گسترده تبلیغ می‌شوند، لزوماً کار نمی‌کنند. هرکس باید بر اساس ویژگی‌های شخصی، برنامه‌ی تغییر خود را شخصی‌سازی و اجرا کند.

هر فصل از کتاب حاضر، بر یک نقطه‌ضعف ذهنی تمرکز می‌کند و راه برطرف کردن آن را به مخاطب می‌آموزد. تنبلی، فراموشی، به تعویق انداختن و... از این موارد است. تمام این مسائل برای این است که خواننده بتواند تقاط قوت و ضعفش را با هم مطابقت بدهد و در پایان به تغییری ماندگار دست یابد.

کتاب چگونه تغییر کنیم، نوشته‌ی کیتی میلکمن که از پرفروش‌های وال استریت ژورنال نیز بوده است، توسط یاسمن عرفانی فرد و سارابانو امام ترجمه و در انتشارات کتاب کوله‌پشتی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه تغییر کنیم

  • یک رازگشایی خوشایند. (The Financial Times)
  • مملو از روش‌های علمی برای رشد شخصی. (NPR’s Life Kit)
  • پر از نکته‌های عملی که می‌تواند به شما در کاهش اضطراب، بهبود سلامت روان و داشتن زندگی بهتر کمک کند. (CNN)
  • هر کس که به دنبال بهبود عادت‌ها یا زندگی خود است باید این کتاب را بخواند. (چارلز داهیگ، نویسنده‌ی کتاب قدرت عادت)

کتاب چگونه تغییر کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که می‌خواهند عادت‌هایشان را تغییر بدهند یا زندگی‌شان را بهبود ببخشند، مناسب است.

در بخشی از کتاب چگونه تغییر کنیم: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید می‌خوانیم

برای ایجاد تغییر، مشتاقانه در تمام ساعت‌های بیداری‌ام تمرکز خود را بر مطالعۀ مقالات پژوهشی -قدیمی و جدید- دربارۀ کاوش در علم رفتار اختصاص دادم. با ده‌ها دانشمند در رشته‌های متنوع دربارۀ ‌ایده‌ها و مطالعات موفق و ناموفقشان صحبت کردم. با شرکت‌های کوچک تازه‌تأسیس و همچنین با غول‌های صنعتی مانند شرکت والمارت و گوگل برای ایجاد ابزارهای تصمیم‌گیری بهتر همکاری کردم. طی این مطالعات برای تشخیص راه‌حل‌های درست از نادرست به الگوی ثابتی دست یافتم. سیاست‌گذاران، سازمان‌ها و دانشمندان با استراتژی‌های یکپارچه و یکسان به نتایج متفاوت دست می‌یافتند؛ اما زمانی‌که از آن‌ها دربارۀ موانع پیشرفت سؤال ‌شد – مثلاً چرا کارمندان به‌اندازۀ کافی پول پس‌انداز نمی‌کنند یا واکسن آنفلوانزا نمی‌زنند – استراتژی‌های هدفمند برای تغییر رفتار ایجاد کردند و به نتایج بهتری دست یافتند.

هم‌زمان در مسیر یافتن راه‌حلی مناسب، روش‌های تفکر را در دانشکدۀ مهندسی آموزش می‌دیدم. مهندس بدون برآورد نیروهای مخالف (مثلاً مقاومت در برابر باد یا گرانش) نمی‌تواند ساختاری موفق را طراحی کند؛ زیرا مهندسان همیشه سعی می‌کنند ابتدا موانع موفقیت را شناسایی کنند و سپس به حل مسائل بپردازند. در حال مطالعۀ تغییر رفتار، شروع به درک قدرت و استفاده از همین استراتژی کردم؛ استراتژی‌های متنوعی که آندره آگاسی را به تنیس‌بازی حرفه‌ای مبدل کردند تا بتواند با تمرکز بر نقاط ضعف حریفانش به نتیجۀ دلخواه دست یابد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجمان
دربارۀ نویسنده
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: نقطه آغاز
فصل دوم: تکانشگری
فصل سوم: به‌تعویق‌انداختن
فصل چهارم: فراموشی
فصل پنجم: تنبلی
فصل ششم: اعتمادبه‌نفس
فصل هفتم: مطابقت
فصل هشتم: تغییر ماندگار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه تغییر کنیم: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید
نویسنده
مترجمیاسمن عرفانی فرد، سارابانو امام
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-461-529-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه تغییر کنیم

H.tt
۱۴۰۲/۱۲/۳
"تسلیم‌شدن در برابر وسوسه‌های آینده را دشوارتر و دسترسی به اهداف بلندمدت را آسان‌تر کردند. "
یک استراتژی کاربردی برای رسیدن به آنچه انتخاب کرده ایم برای پیشرفت یا حرکت به جلو که تغییر و موفقیت را به ارمغان میآورد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چگونه تغییر کنیم

برای دریافت کتاب چگونه تغییر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.