معرفی و دانلود کتاب چگونه ثروتمند شویم: راهکار‌ها، مهارت‌ها و رموز کسب موفقیت

عکس جلد کتاب چگونه ثروتمند شویم: راهکار‌ها، مهارت‌ها و رموز کسب موفقیت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه ثروتمند شویم: راهکار‌ها، مهارت‌ها و رموز کسب موفقیت

کتاب چگونه ثروتمند شویم، راهنمای برایان تریسی برای موفقیت و به پول رسیدن است. او اعتقاد دارد ثروتمند شدن اکتسابی است و به مهارت نیاز دارد. او در این کتاب پرطرفدار استراتژی‌هایی برای راه‌اندازی، ساخت، مدیریت و رشد کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد و کمک می‌کند به ثروت برسید.

درباره‌ی کتاب چگونه ثروتمند شویم

برایان تریسی (Brian Tracy) معتقد است بسیاری از ثروتمندان صد سال اخیر آمریکا خودساخته بوده‌اند و بدون هیچ پشتوانه‌ای به قله‌های موفقیت رسیده‌اند. از سال 1900 تا 2000 شمار میلیونرهای آمریکایی 1000 برابر شده که رشد خارق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد. رشد فناوری و اقتصادی این سده از دلایل مهمی بوده که کمک کرده افراد پرتلاش و پرانگیزه به هدف‌شان، یعنی ثروت برسند. نقطه‌ی مشترک همه‌ی آن‌ها این بوده که کارآفرین بودند و برای خود کار می‌کردند. آدم‌هایی که سرمایه‌ی مالی قابل‌توجهی نداشتند، ام کسب‌وکاری راه انداختند و موفق شدند. تریسی می‌گوید اگر آن‌ها توانسته‌اند، چرا شما نتوانید. البته که شما هم می‌توانید، اما پیش از آن باید مهارت ثروتمندشدن را بیاموزید.

برایان تریسی کتاب چگونه ثروتمند شویم (The Way to Wealth) را با این انگیزه نوشته که یاد بگیریم در عصری که به گفته‌ی او، عصر کارآفرینان است، چطور می‌شود کسب‌وکار خود را راه انداخت و به خوبی پیش برد. او به فرآیند ثروتمند شدن خوشبینانه نگاه می‌کند و اعتقاد دارد بیشتر عملی اکتسابی و محیطی است. گواه او هزاران ثروتمندی هستند که با دست خالی و از هیچ شروع کردند. این در حالی است که شیوه‌ی به پول رسیدن آن‌ها شبیه به هم است، پس حتماً از قاعده‌ی خاصی تبعیت می‌کنند. در نتیجه اگر بتوان شیوه آن‌ها را فرا گرفت، می‌توان پولدار شدن را هم یاد گرفت. تریسی ایده‌ها و استراتژی‌هایی را که طی سال‌ها، با تجربه و تحقیق و مطالعه‌ی زندگی ثروتمندان بدست آورده ارائه می‌کند.

هدف او از این امر این است که خدمت یا تجارت مناسب‌مان را بیابیم، در رقابت از شرکت‌های دیگر پیشی بگیریم، فروش را تا حد زیادی افزایش دهیم، برآورد درستی از هزینه‌ها و قیمت‌ها بدست آوریم، هزینه‌های غیرضروری را تا جای ممکن حذف کنیم، برنامه‌ی فروش منسجم و قدرتمندی طراحی و اجرا کنیم، سود معاملات را افزایش دهیم و به پول بیشتری برسیم. همینطور 21 نکته مهم و اختصاصی را شرح می‌دهد که در ساخت و راه‌اندازی کسب‌وکار باید به آن‌ها توجه داشت.

تریسی در کتاب چگونه ثروتمند شویم سعی می‌کند رازهایی که کارآفرینان ثروتمند داشتند را افشا کند تا نگرش و راهبرد آن‌ها را کاملاً درک کنیم. این کتاب، راهنمایی ساده و خوش‌خوان است و می‌توان در زمانی کوتاه آن را خواند. ایده‌های تریسی مثل همیشه کاربردی است و می‌شود خیلی سریع آن‌ها اجرا کرد و تأثیراتش را دید.

کتاب چگونه ثروتمند شویم را مهدى قراچه‌داغى ترجمه و نشر ذهن‌آویز منتشر کرده است.

در نکوداشت کتاب چگونه ثروتمند شویم

  • این کتاب را به هر کسی که می‌شناسم، اکیداً توصیه می‌کنم. برایان تریسی استاد ارائه‌ی ساده‌ی اصول قدرتمند است. او مربی من بوده و باعث شده شرکتم را راه بیاندازم و رؤیایم را زندگی کنم. (دنی گیلبرت، کارآفرین و سخنران انگیزشی)

کتاب چگونه ثروتمند شویم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کارآفرینی موفق و ثروتمند شوید، این کتاب راهنمای مناسبی برای شماست.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی، نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و رشد فردی و سخنران انگیزشی در سال 1944 در کانادا به دنیا آمد. تریسی در جوانی در کشتی کار می‌کرد و از شرایطش چندان راضی نبود، اما سفر به کشورهای مختلف دنیا تأثیر عمیقی بر او گذاشت و باعث شد راهش را پیدا کند. پس از ورود به عرصه‌ی مشاوره و سخنرانی، خیلی زود تبدیل به چهره‌ای سرشناس و موفق شد. در سه دهه‌ی اخیر، او حداقل برای پنج میلیون نفر در هفتاد کشور مختلف سخنرانی کرده است. همینطور نزدیک به هفتاد کتاب نوشته که به ده‌ها زبان ترجمه شده‌ و بسیاری از آن‌ها وارد لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها شده‌اند. کتاب‌های «قورباغه‌ات را قورت بده!» و «روان‌شناسی موفقیت» از موفق‌ترین آثار او هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب چگونه ثروتمند شویم

  • واقعیت شگفت‌انگیزى است که تنها یک چیز را در زندگى مى‌توانید کنترل کنید: اندیشه‌هایتان را!
  • شما از توانمندى و استعدادى چنان وسیع و گسترده بهره دارید که اگر 100بار هم به دنیا بیایید، نمى‌توانید از همه آنها استفاده کنید.
  • براى دستیابى به آنچه قبلا به آن دست نیافته‌اید، باید تبدیل به کسى که هرگز نبوده‌اید بشوید، باید مطالبى را بیاموزید که قبلا نیاموخته‌اید.
  • به هرچه مى‌خواهید در زندگى برسید، صدها هزار و میلیونها انسان دیگر قبلا بهایش را پرداخته و با آزمایش و خطا و از خودگذشتگى آنچه را که لازمه موفقیت بوده، آموخته‌اند.

در بخشی از کتاب چگونه ثروتمند شویم می‌خوانیم

با ارزش‌هاى خود شروع کنید. چه باورهایى دارید؟ مهم‌ترین چیز زندگى شما چیست؟ حاضرید براى چه امرى پول بپردازید، براى چه کارى بجنگید، براى چه موردى فدا شوید؟ براى شما آنچه مهم است، چیست؟

همان‌طور که کسى مى‌گوید: «اگر ندانید که تنها با داشتن یک روز فرصت زندگى چه مى‌خواهید بکنید، مهیاى زندگى کردن نیستید.»

براى خود چه پنداره‌اى دارید؟ مى‌خواهید در آینده در چه شرایطى قرار بگیرید؟ براى خانواده و شرایط مالى خود چه پنداره‌اى در نظر گرفته‌اید؟ در ارتباط با شغل و حرفه و شرکت خود چه برنامه‌اى دارید؟ پیتر دروکر مى‌نویسد: «حتى اگر تجارتى را روى میز آشپزخانه شروع مى‌کنید، باید این پنداره را در سر داشته باشید که در حرفه خود یک رهبر جهانى شوید. در غیر این صورت، بعید است که موفقیتى به دست آورید.»

مأموریتى که در تجارت خود جست‌وجو مى‌کنید، چیست؟ مى‌خواهید براى مشتریان خود چه کارى صورت بدهید؟ براى بهتر کردن روزگار کسانى که مى‌خواهید کالاها و خدمات خود را به آن‌ها بفروشید، چه برنامه‌اى دارید؟ به پنداره‌اى شفاف و مأموریتى واضح نیاز دارید تا به خود و دیگران انگیزه بدهیدتا کار دشوارى را که براى موفقیت تجارت خود باید انجام بدهید، تحقق بخشید.

براى زندگى و تجارت خود چه هدفى را دنبال مى‌کنید؟ چرا صبح‌ها از خواب بیدار مى‌شوید؟ به چه دلیلى زندگى مى‌کنید؟ و بعد به این سؤال مهم مى‌رسیم: «مى‌خواهید با زندگى خود چه‌کار کنید؟»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
به عصر طلایى خوش آمدید
فصل یک: روانشناسى کارفرمایى
فصل دو: برنامه‌ریزى براى موفقیت
فصل سه: انتخاب کالا یا خدمت مناسب
فصل چهار: بازاریابى، فروش و خدمات مشتریان
فصل پنج: راه خود را براى رسیدن به اوج هموار کنید
فصل شش: تأمین وجوه مالى مورد نیاز در تجارت شما
فصل هفت: به یک مذاکره کننده عالى تبدیل شوید
فصل هشت: بهبود بخشیدن به بهره‌ورى شخصى
فصل نه: کلیدهاى دستیابى به موفقیت کارفرمایى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه ثروتمند شویم: راهکار‌ها، مهارت‌ها و رموز کسب موفقیت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-964-7390-97-2
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه ثروتمند شویم

شمسی احمدی
۱۴۰۲/۴/۱۷
باسلام و احترام من از خواندن لذت میبرم چون دیدگاه من را باز و اطلاعات مرا بیشتر میکند هم تجربه کافی هم فن بیان را میتوان با خواندن کتاب کسب کرد.
مهدی علیپور
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
من این کتاب را چندین و چند بار خواندم و معتقدم باید این کتاب به ضمیر ناخودآگاه برود تا تاثیر لازم را بگذارد
ذکریا کرد
۱۴۰۳/۲/۶
یکی از بهترین کتابهایی که تا به الان خوندم.
کلا برایان تریسی عالیه
مهناز فتحی
۱۴۰۲/۲/۲۱
کتابهای خوبی است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب چگونه ثروتمند شویم

برای دریافت کتاب چگونه ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.