معرفی و دانلود کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند

عکس جلد کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند
قیمت:
21000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند

کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند نوشته‌ی انسیه انارکی، به طور گسترده به مفهوم زیبایی و تاثیرات آن بر زندگی انسان‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب چگونه زیباتر شویم؟

همه تعاریف متفاوتی از زیبایی شنیده‌اید و درباره انواع زیبایی‌های موجود اندیشیده‌اید. زیبایی، این واژه لطیف و دوست‌داشتنی، همواره آدمی را به‌سوی خود می‌خواند، الحق هم در عملکرد خود موفق بوده است. زیبایی قدمتی به‌اندازه وجود بشر دارد و قدرتی بیش از آن.

زیبایی معنایی به وسعت دنیای پهناور پیرامون و تأثیری فرا دنیایی دارد. هر چه فهم و لذت از زیبایی نجات‌بخش زندگی‌ها بوده، سوء برداشت و دست و پا زدن در جریان برعکس و بی‌انتهای آن نابود کننده.

توجه به زیبایی‌هایی کوچک زندگی، چشم زیبا بین ما را می‌گشاید و همواره به زیبا بینی و زیبا گویی دعوتمان می‌کند. از پدیده زیبایی، اتفاقی خاص یا رویدادی شگرف ساختن، نسبت به آن بی‌مهرمان می‌کند و زیبا دیدن و زیبا شنیدن را سخت. مانند کودکی که غرق لذت از گرمای مخملین آغوش مادرش است، زیبایی را نرم و لطیف در آغوش بگیریم و به زیبایی لبخند بزنیم همچون خنده فرشتگان کوچک در خوابی شیرین. باکی از بیان زیبایی‌ها و پاکی‌ها نداشته باشیم و سنگ محکمان را با زیبایی‌های رام و بی‌دردسر هم‌وزن نماییم. کتاب چگونه زیباتر شویم؟به شما کمک می‌کند خوب بیندیشید قبل از اینکه حرفی بزنید، خوب ارزیابی کنیم قبل از اینکه کاری انجام دهید و برای داشتن رابطه‌ای بهتر میزان پذیرش و نیازهای طرف مقابل را شناسایی کنیم و در یک‌ کلام زندگی ببخشید، عشق جاری کنید.

کتاب چگونه زیباتر شویم؟ مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کسانی که در جست و جوی رسیدن به زندگی شادتر با نگرشی صلح آمیز و به دور از قضاوت هستند و می‌خواهند هر چه بیشتر زیبایی‌های زندگی را درک کنند، پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده کتاب چگونه زیباتر شویم؟

- خود را بی‌رحمانه وقف برآوردن نیازهای دیگران، از فرزند و همسر گرفته تا والدین و دوستان، نکنیم.

- مهم است خود را به این اصل متعهد بدانیم که منظم و مرتب بودن و خوش بویی شیوه عملی و کاربردی برای حفظ زیبایی است.

- ظاهر خود را هر چه که هست قبول کنیم و دوست بداریم چون این پذیرش به مدد افزایش جذابیت ما خواهد آمد.

- تبسم، زیبایی بیشتری به هر صورتی می‌بخشد. لبخند به لب داشتن چهره را شاداب و جوان نشان داده و به جلوه زیبایی ما کمک می‌کند.

- قدرت صحبت کردن به ما در بیان نیازها و نشان دادن شیوه‌های رفتاری و آداب معاشرتمان همچنین درک خواسته‌های دیگران یاری می‌رساند.

- بهتر است بدانیم مسیری نادرست هیچ‌گاه ما را صحیح و سالم به مقصدی درست نمی‌رساند. این آرامش و تعقل و صبوری ماست که مشکلات و حتی آدم‌های مشکل‌ساز را به‌زانو درمی‌آورد.

در بخشی از کتاب چگونه زیباتر شویم؟ می‌خوانیم:

راز بعدی در ماجرای زیبایی، قوی ساختن پایه‌های ساختمان زیبایی در افکار است. فقط در این صورت است که با حفظ حریم شخصی‌مان به دیگران اجازه دست‌درازی نخواهیم داد. کم نیستند افرادی که با جود مالکیت ساختمانی خوش‌نما و خوش‌ساخت از زیبایی، بازهم درگیر تردید و باور نادرست‌اند. متأسفانه در این صورت بسیارند افرادی در لباس دوست یا دلسوز که آرامش ذهنی ما را خواهند ربود و با راهنمایی‌های غیر کارشناسانه خود، ایجاد بدبینی و قبولاندن عیب و ایراد، درون ما را متشنج می‌کنند. درنتیجه با هدایت آنان خود را به دام هوس‌های ناتمام برای رفع عیوب و زیباتر شدن خواهیم انداخت.

خود را همان‌گونه که هستیم، بپذیریم و کمتر راجع به‌ظاهر، صورت و انداممان از دیگران نظرخواهی کنیم. به افراد متخصص نما پاسخی مناسب و قدرتمند دهیم که نشانگر تابلوی ورود به حریم شخصی ممنوع باشد. به این روش درک مناسبی از زیبایی، در ما ریشه می‌دواند که نگرش ما را اصلاح می‌کند و تجربه لمس شادی و شیرین‌کامی را به ما می‌چشاند. علاوه بر آن با پذیرش خود، زمینه اقبال دیگران را نیز مهیا می‌سازیم. همیشه بهترین راه را برای انجام کارهایمان برگزینیم، نه لزوماً کوتاه‌ترین راه را. عنان تصمیمات خود را به افراد دیگر هرچند دوست و خیرخواه نسپاریم، مخصوصاً وقتی پای سلامت ذهن و جسم در میان است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
زیبایی
زیبایی در فرهنگ عامه
دعوت زیبایی
رازهای زیبایی
تعادل
زیبایی خاص
زیبایی طبیعی
اعتماد به خود
سادگی
خود مراقبتی و زیبایی
ظرافت‌های بهداشتی
به‌اندازه بودن
حریم شخصی
پوشش
برنامه‌ریزی
ارتباط
صورت
بدن
صدا
زبان، راز بزرگ زیبایی
کردار
کمک
در جستجوی زیبایی
نماد زیبایی
زیبایی، باور یا اجبار
شادی
ارتباط بین زیبایی و شادی
چگونه شاد باشیم؟
منابع شادی
راه‌های منتهی به شادی
ثروت
علم بهتر است یا ثروت؟
سخاوت
انسانیت
هدف
کلام پایانی
تقدیر و تشکر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-7527-21-6
موضوع کتابکتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
21000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند

برای دریافت کتاب چگونه زیباتر شویم؟ آنچه طرفداران زیبایی باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.