معرفی و دانلود کتاب صوتی خواب گل سرخ

عکس جلد کتاب صوتی خواب گل سرخ
قیمت:
54000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواب گل سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواب گل سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خواب گل سرخ

کتاب خواب گل سرخ نوشته چیستا یثربی، روایتگر داستان زندگی آدم‌های معمولی است، درست همان افرادی که در طول روز در کوچه و خیابان با آن‌ها مواجه می‌شوید.

تمامی انسان‌ها می‌خواهند از غار تنهایی‌شان بیرون بیایند و با دیگران معاشرت کنند و به این ترتیب انسان‌های دیگر را نیز از تنهایی دربیاورند. آدمی ذاتاً می‌خواهد که دوست بدارد و دوست داشته شود. اما ممکن است این کار به خصوص در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم گاهی سخت به نظر برسد؛ دنیایی که تمام روابط، مناسبات و همه چیز در آن به صورت مجازی درآمده است.

با چیستا یثربی بیشتر آشنا شویم:

چیستا یثربی نویسنده و روان‌شناس در 27 مهر سال 1347 در تهران به دنیا آمد. او در دبیرستان شاگرد اول دیپلم تجربی شد و رتبه 5 کنکور سراسری را به دست آورد، از دانشگاه الزهرا فوق لیسانس روانشناسی گرفت و برای دکترا به تورنتوی کانادا رفت و هم‌اکنون به کار تدریس مشغول است.

یثربی از سال 1368 وارد عرصه تئاتر شد و بیش از 20 نمایشنامه نوشته و نمایش‌هایی از جمله سرخ سوزان، چنگیزخان، میرزاده عشقی، یک شب دیگر هم بمان سیلویا و ... را کارگردانی کرده است. او فیلم‌نامه‌های زیادی از جمله «دعوت» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را نگاشته است.

شنیدن کتاب صوتی خواب گل سرخ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به رمان‌های ایرانی علاقه‌مندید و آثار دیگر چیستا یثربی را خوانده و دوست داشته‌اید، از شنیدن این کتاب نیز لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی خواب گل سرخ می‌شنویم:

ساعت‌ها بود که در ماشین بودیم. یک جا محسن توقف کرد و دو ساندویچ و دو نوشابه گرفت. من نخوردم، دلم درد می‌کرد. سایه‌هایی از ذهنم می‌گذشتند، تا می‌خواستم بگیرمشان مثل پروانه پر می‌کشیدند.

محسن گفت: «یه کم بخواب.»

گفتم: «وقتی بیدار می‌شم هیچ خوابی یادم نمیاد. تو اون مرد رو خوب می‌شناسی. درسته؟ گفتی والیبالیست بوده. بعد یه بیماری عجیب تو سفر می‌گیره، فلج می‌شه و بعد می‌ره کما. از وقتی هم از کما برگشته، هنوز با مریم مراسمی نگرفتن. فقط صیغه عقد رو براشون خوندن. خب چرا؟ الان که منع شرعی ندارن. چرا اسم مریم رو تو شناسنامه‌اش نیاورده؟ مگه عاشقش نبوده از بچگیش؟»

محسن گفت: «هیچ‌کس نمی‌دونه ولی بعضی وقتا آدما عوض می‌شن. زخم‌ها، خاطرات، بیماری‌ها خیلی وقتا آدمو عوض می‌کنه. مثل اینکه آدم یه دفعه چشمشو باز کنه و ببینه این اون چیزی نیست که می‌خواد.»

گفتم: «تو تا حالا این طوری شدی؟»

گفت: «آره. من از وقتی تو رو شناختم، فهمیدم زندگی بدون تو اون چیزی نیست که بخوام ادامه بدم. یا تو یا هیچ‌کس. قبلش آدم بی‌خیالی بودم. اصلاً به عشق اعتقاد نداشتم.»

گفتم: «خب اگه عاشق منی، کاری کن که منم عشق رو به یاد بیارم. این دکترا که کاری نمی‌کنن. هی می‌گن زمان زمان. اگه زمان گذشت و یادم نیومد چی؟ اگه چهل ساله شدم و یادم نیومد. نه این نوع زندگی حق من نیست.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
قسمت اول
41 دقیقه
قسمت دوم
42 دقیقه
قسمت سوم
52 دقیقه
قسمت چهارم
52 دقیقه
قسمت پنجم
55 دقیقه
قسمت ششم
53 دقیقه
قسمت هفتم
50 دقیقه
قسمت هشتم
41 دقیقه
قسمت نهم
44 دقیقه
قسمت دهم
40 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خواب گل سرخ
نویسنده
راویشهین نجف زاده
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
54000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خواب گل سرخ

Iran Irani
۱۳۹۹/۲/۴
بدتر از این کتاب نخونده بودم حیف پول و اینترنتم مثل چرک نویسهای یک نوجوان ۱۶ ساله بود که تمرین نویسندگی کرده، متأسفم برای کتابراه که کتاب به این ضعیفی رو با این مبلغ بالا ارائه میده.... به خوانندگان توصیه میکنم این کتاب رو نخونن، من به اعتبار کتاب پستچی از همین نویسنده، این کتاب رو خریدم اما خیلی و خیلی خیلی ضعیف بد بود.. معرفی کتاب که کتابراه گذاشته خیلی ضعیف بود، توصیه میکنم برای این کتاب هزینه نکنید
شیما مسجدی
۱۴۰۱/۹/۲۹
واقعا افتضاح بود، من پست چی خانم یسربی و خونده بودم و عالی بود، این کتاب واقعا از نوشته‌های ایشون بسیار بعید بود.
واقعا خیلی ضعیف بود.
صدای خواننده برای خانم راوی ۵۰ ساله خوبه نه قهرمان بیست و چند ساله‌ی داستان.
لطفا موقع انتخاب صدا دقت کنید.
کتاب افتضاح بود و واقعا حیف از وقت و اینترنتی که هدر دادم
ندا قوسی
۱۳۹۹/۶/۴
افتضاح شاید برای این کتاب زیاد باشد؛ حقیقتا احساس می‌کنم به شعورم توهین شده.
به نظرم نویسنده در هیچ مقطعی از ایام نگارش کتاب تکلیفش با خودش و داستانش مشخص نبوده و اصلا سیر مشخصی برای نگارش نداشته. از اینترنت و... می‌شود گذشت ولی واقعا حیف آن درختانی که کاغذ شدند و این کتاب بر آن‌ها چاپ شده. حیف
آزاده آزاده
۱۳۹۹/۲/۱۸
بسیار بد بود حتی برای یه نو جوان هم خیلی خیلی بد بود حیف وقت من تا حالا هیچ کتابی رو نصفه رها نکرده بودم ولی احساس کردم بیشتر از این گوش بدم به شخصیت خودم توهین کردم
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
به نظرم سورئال بود تصور اینکه در عالم واقع این همه آدم یک باند باشن و این همه نقشه بکشن و این همه در تصورات خود واقعیت‌ها را ببینند دور از ذهنه
سحر ستایش زاده
۱۳۹۹/۳/۱
خیلی خیلی بد بود..... پستچی رو تو سه روز دو بار گوش دادم...... اصلا قابل مقایسه نبود...... از خانم یثربی توقع نداشتم.....
سیمین رحیمی
۱۳۹۹/۲/۲
کتاب فوق العاده زیبایی بود هم موضوع جالبی داشت و صدای راوی هم خیلی عالی بود در حال شنیدن کتاب خودت رو جای شخصیت‌ها تجسم میکنی
زینب اسفندی
۱۳۹۹/۲/۲۵
تا نیمه‌های داستان خوب پیشرفت، اما بعدش خیلی مبهم شد و در آخر خوب تمام شد.... . . .
فاطمه غواص نژاد
۱۴۰۰/۴/۱۲
ابکی و متن بسیار دم دستی و اصلا خوب نبود
نازیار حدادی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
متن فانتزی و جالبی است
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خواب گل سرخ

برای دریافت کتاب صوتی خواب گل سرخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.