معرفی و دانلود کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با حیوانات سراغ داری؟

عکس جلد کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با حیوانات سراغ داری؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با حیوانات سراغ داری؟

شاید علاقه‌ای که به حیوانات دارید، آن‌قدر قابل‌ توجه باشد که بخواهید بیشتر زمان خود در روز را به آن‌ها اختصاص دهید. کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم، برای آشنایی با مشاغلی که با حیوانات سر و کار دارند تهیه شده است. استیو مارتین در این کتاب که پر از تصاویر جذاب با طراحی روبرتو بلفری است، با بیانی بسیار ساده و داستان‌وار، ماجرای یک روز کامل افرادی که مشاغل مرتبط با حیوانات دارند را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم

اگر از وقت گذراندن با حیوانات لذت می‌برید، شاید بهتر باشد نگاهی هم به مشاغلی که با حیوانات سر و کار دارند بیندازید؛ شاید شغل رویایی‌تان بین همین مشاغل مرتبط با حیوانات باشد! تعداد کارهایی که می‌توانید با انجام آن‌ها با حیوانات در ارتباط باشید، بسیار بیشتر از دام‌پزشکی و محیط‌بانی و نگهبانی باغ‌وحش است! کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم (That's a Job: I Like Animals) از استیو مارتین (Steve Martin)، بیست‌وسه شغل از مشاغل مربوط به حیوانات را به صورت مفصل توضیح داده است. در بخش‌ مربوط به هر شغل، توضیحات کاملی را می‌خوانیم و یک روز کاری همراه افرادی می‌شویم که این شغل را بر عهده دارند. علاوه بر این بیست‌وسه شغل، تعداد دیگری از مشاغل مرتبط هم به صورت خلاصه توضیح داده شده‌اند.

روز کاری یک نگهبان باغ‌وحش چگونه می‌گذرد؟ اگر کسی استعداد و ذوق هنری داشته باشد و بخواهد شغلی را انتخاب کند که مرتبط با حیوانات است، باید به سمت کدام شاخه‌های شغلی برود؟ رشته‌ی دام‌پزشکی به چند نوع تقسیم می‌شود؟ برای این‌که شناخت بیشتری از حیوانات به دست بیاوریم و ویژگی‌های آن‌ها را به صورت کامل بررسی کنیم باید چه مشاغلی را انتخاب کنیم؟ کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم، پاسخگوی تمام این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگری‌ست که در ذهن به وجود می‌آیند. این راهنمای دقیق شغلی، کمک می‌کند تا کودکان مسیر شغلی رویایی خود را بهتر بشناسند و با قسمت‌های مختلف آن آشنا شوند.

از مهم‌ترین نکاتی که در کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم آورده شده، بهترین و بدترین قسمت هر شغل است. مثلاً می‌خوانیم که بهترین قسمت شغل دام‌پزشکی، این است که دام‌پزشک می‌تواند به حیوانات کمک کند که سلامتی خود را به دست بیاورند؛ بهترین بخش فروش لوازم حیوانات خانگی، دیدن چهره‌ی خوشحال افرادی است که با حس خوب و همراه با حیوان خانگی‌شان از فروشگاه خارج می‌شوند؛ بدترین بخش این که فردی نقاش حیوانات باشد هم این است که بیشتر روزش را به تنهایی و در کارگاه خانگی خود می‌گذراند. همچنین در پایان کتاب، مشاغل مختلف بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و علایق افراد دسته‌بندی شده‌اند تا دقیق‌تر با آن‌ها آشنا شویم.

این کتاب توسط میترا امیری ترجمه شده و توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کار و بار

مجموعه کتاب‌های کار و بار (That's a Job)، با تصاویر جذاب و لحن گویا و کودکانه تهیه شده‌اند تا کودکان را با مشاغل مختلف آشنا کنند. در این مجموعه، مشاغل متفاوت به صورت موضوعی دسته‌بندی شده‌اند و در هر جلد کودک با مشاغلی آشنا می‌شود که درباره‌ی موضوع خاصی هستند. «من فضای باز را دوست دارم» و «من ورزش را دوست دارم»، دیگر کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی این مجموعه هستند که به ترتیب مشاغل مرتبط با فضای باز و مشاغل مرتبط با ورزش را معرفی می‌کنند. تصاویر گیرا و بیان ساده‌ی اطلاعات مفید در رابطه با شغل‌های مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های این مجموعه هستند.

نکوداشت‌های کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم

  • میزان اطلاعات مفیدی که در این کتاب کم‌حجم گنجانده شده شگفت‌آور است... کتابی با تصاویر و لحن شاد و کودکانه، واقع‌نگرانه و روشنگر که کودکان را تشویق می‌کند تا درباره‌ی آینده‌ی شغلی خود فکر کنند. (School Library Journal)
  • تصویر روی جلد و تمام تصاویر کتاب که از نظر بصری جذاب هستند، توجه افراد را بلافاصله جلب می‌کنند! اما این جذابیت تنها محدود به تصاویر نیست، گیرایی متن و بیان ساده‌ی آن نیز تاثیرگذار است. این کتاب و سایر کتاب‌های مجموعه‌ی کار و بار، برای استفاده در کتابخانه‌های مدارس ابتدایی، کلاس درس و استفاده‌ی شخصی بسیار مفید خواهند بود. (Children’s Literature Comprehensive Database)

کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مصور برای آموزش مشاغل مختلف به کودکان 9 تا 12 ساله تهیه شده است.

در بخشی از کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با حیوانات سراغ داری؟ می‌خوانیم

اولین کارم خیلی سریع تمام می‌شود. فقط باید به یک سگ کوچولو واکسن بزنم. این واکسن‌ها از او در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند.

بعد گربه‌ای به اسم «سامی» را جراحی می‌کنم. برای این کار به کمک پرستار نیاز دارم. ما بیمارمان را معاینه می‌کنیم و کمی داروی بیهوشی به او می‌دهیم تا بخوابد و درد را حس نکند. در طول عمل جراحی، پرستار سامی را تحت‌ نظر دارد و ضربان قلب و تنفسش را مدام چک می‌کند. بعد از جراحی هم مراقب بیمارمان هستیم تا مشکلی برایش پیش نیاید. وقتی صاحبش می‌آید، به او می‌گویم که در این روزها چطور مراقب سامی باشد و برایش توضیح می‌دهم که باید گردن‌بند پلاستیکی را دور گردنش ببندد تا بخیه‌هایش را نکَند.

بیشتر وقت‌های معاینه از قبل تعیین شده‌اند، اما همیشه موارد اورژانسی هم پیش می‌آید. آقایی با عجله طوطی‌اش را می‌آورد. گربه‌ای به طوطی حمله کرده و باید خیلی سریع اقدام کنم. خوشبختانه «پالی» صدمه‌ی جدی ندیده، اما باید زخم را باندپیچی کنم و بهش دارو بدهم تا زخمش عفونت نکند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مدیر اسطبل
مدیر پناهگاه حیات‌وحش
دام‌پزشک حیوانات مزرعه
مشاور سرپرستی حیوانات
مربی سگ پلیس
دام‌پزشک حیوانات خانگی
مربی سگ راهنما
مراقبت حیوانات خانگی
صاحب فروشگاه لوازم حیوانات خانگی
نقاش حیوانات
عکاس حیوانات
کارگزار حیوانات بازیگر
مستندساز حیات‌وحش
محافظ حیات‌وحش
زیست‌شناس دریایی
دام‌پزشک حیوانات باغ‌وحش
پلیس سواره
نگهبان باغ‌وحش (نخستی‌ها)
نگهبان باغ‌وحش (خزنده‌ها)
جانورشناس
حشره‌شناس
مأمور کنترل حیوانات
کارمند مرکز مراقبت از حیوانات
این شغل راست کار خودت است!
باز هم هست...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با حیوانات سراغ داری؟
نویسنده
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-274-607-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم

برای دریافت کتاب کار و بار: من حیوانات را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.